بازخورد درباره این کالا

بمب آبرسان صورت مردانه حاوی کوآنزیم کیوتن مدل توتال کر کامان 200 میلی لیتری COME’ON Face Moisture Water Bomb Men Hyaluronic Acid & Q10 Total Care 200 ml

دسته بندی: دسته-بندی-نشده
شناسه محصول: 6260623340103
4
از 12 رای
13 دیدگاه

ارسال کالا

ارسال با پست پیشتاز ----- ارسال در تهران بین 2 تا 3 روز کاری ----- ارسال شهرستان بین 3 تا 5 روز کاری

Free Shipping icon

فقط در صورتی که پلمپ کالا باز نشده باشد، امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" مورد قبول است.

ناموجود

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای برگه، از کالاهای مشابه این کالا دیدن نمایید.

نقد و بررسی بمب آبرسان صورت مردانه حاوی کوآنزیم کیوتن مدل توتال کر کامان 200 میلی لیتری COME'ON Face Moisture Water Bomb Men Hyaluronic Acid & Q10 Total Care 200 ml

بمب آبرسان صورت مردانه حاوی کوآنزیم کیوتن مدل توتال کر کامان حاوی عصاره گل ساعتی دارای خاصیت التیام بخش جهت مقابله با آلودگی‎‌های محیطی و رادیکال‎های آزاد با ویژگی ترمیم کنندگی، رطوبت رسانی و کنترل چربی پوست است.

بمب آبرسان صورت مردانه حاوی کوآنزیم کیوتن مدل توتال کر کامان

عمل آبرسانی برای انواع پوست بسیار مهم و حیاتی است چرا که احتمال کم آب یا دهیدراته شدن این روزها پوست ما دارند برند معتبر کامان هم آبرسان‎های خود را در مدل‌های مختلف به بازار عرضه کرده تا علاوه بر آبرسانی پوست، خواص دیگری را به پوست هدیه دهد. یکی از این آبرسان‎ها ژل کرم آبرسان واتر بمب آقایان مدل Total Care کامان است.

وجود هیالورونیک اسید که یکی از قوی ترین ترکیبات آبرسان بوده، آب درون پوست را زیادتر کرده و از دهیدراته شدن پوست جلوگیری می‎کند. همچنین در ترکیبات این محصول از عصاره گل ساعتی استفاده شده که دارای مقادیر زیادی کیوتن است. کوآنزیم کیوتن یکی از ترکیبات دارای آنتی اکسیدان است که با رادیکال‎های آزاد محیطی مقابله کرده و از پیری زودرس پوست ممانعت به عمل می‌آورد. از دیگر ترکیبات به کار رفته در فرمولاسیون ژل کرم آبرسان کامان، ویتامین E بوده که تاثیرات بسیار مفید آن برای پوست کاملا واضح است. این ویتامین علاوه بر رطوبت رسانی برای پوست، خاصیت احیا و بازسازی پوست را نیز داشته و باعث تجدید تولید سلول‎های پوست می‌شود.

هیالورونیک اسید

محصولات واتر بمب کامان همگی حاوی هیالورونیک اسید بوده که یکی از قوی ترین ترکیبات آبرسان است. رطوبت رسانی این محصولات نیز طولانی بوده و تا 72 ساعت پوست شما را هیدراته نگه می‎دارد و بعلاوه خاصیت الاستیسیته و کشسانی پوست را بار می‌گرداند. از دیگر فواید این محصول می‎توان به بافت ژل کرم آن اشاره کرد که بسیار سبک است و به سرعت جذب پوست می‎شود. جالب است که این خاصیت باعث شده تا برای انواع پوست مناسب بوده و باعث ایجاد تحریکات پوست و آکنه نشود. این محصول دارای خاصیت ضدالتهابی زیاد  بوده و برای پوست‌های حساس هم مناسب استفاده است. پس از استفاده از این محصول پوست جلوه مات و طبیعی به خود گرفته و این ژل کرم باعث براق و چرب شدن صورت نمی‎شود.


ویژگی آبرسان صورت مردانه حاوی کوآنزیم کیوتن مدل توتال کر کامان

  • مقابله با آلودگی‎‌های محیطی و رادیکال‎های آزاد
  • حاوی هیالورونیک اسید با خاصیت آبرسانی قوی
  • رفع و کاهش چروک‌‎های ریز صورت
  • خاصیت ضد باکتری و ضد التهاب
  • تقویت خاصیت کشسانی پوست
  • بافت سبک با جذب فوق العاده
  • آبرسانی طولانی مدت و بادوام
  • ایجاد جلوه مات روی صورت
  • ترمیم کننده پوست صورت
  • دارای خاصیت التیام بخش
  • حاوی عصاره گل ساعتی
  • بدون براق کردن صورت
  • مناسب استفاده آقایان

ترکیبات ژل کرم آبرسان واتر بمب آقایان

سدیم هیالورونات، کوآنزیم کیوتن، عصاره توت، عصاره میوه گل ساعتی، ویتامین E، دکسپانتنول (ویتامین B)، آلانتویین، سرامید NP، سرامید EP، سرامید EOP، سدیم پی سی ای، فیتوزفینگوسین، پنتیلن گلایکول، فروکتوز، پروپیلن گلایکول، اوره، سیکلومتیکون، سیتریک اسید، سدیم هیدروکساید، مالتوز، سدیم کلراید، سدیم لاکتات، گلیسیرین، 2 فنوکسی اتانول، تری هالوز، ، گلوکوز، ادت آ، اتیل هگزیل گلیسیرین، دایمتیکن، هیدروکسی اتیل، آکریلات سدیم اکریلوریل دی متیل تائورات کوپلیمر، کلسترول، کربومر، تری اتانول آمین، دی بوتیل آدیپات، ایزوآمیل لائورات،سدیم لوریل لاکتات، زانتانگام، رنگ مجاز آرایشی بهداشتی، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی، آب دیونیزه.

عصاره گل ساعتی

آنتی اکسیدان و ضد التهاب

گل ساعتی با توجه به وجود ترکیبات مختلف آنتی اکسیدانی شناخته شده است مانند ویتکسین، کوسرتین، روتین و لوتئولین. گل ساعتی همچنین حاوی آلکالوئیدها، اسیدهای چرب، صمغ، مالتول، قند و انواعی از روغن فرار است. یکی از این ترکیبات بخصوص کوسرتین که مطالعه گسترده ای درباره آن انجام شده است بطور موثری بدن را در مقابل آسیب های رادیکال های آزاد حفظ می کند و آنزیم های مختلفی که باعث التهاب می شود را مهار میکند. این ترکیبات همچنین سیستم عصبی را آرام می کنند و همچنین به اعصاب کمک می کند تا پیام درد را دریافت نکنند.

فواید و مزایای هیالورونیک اسید برای پوست

هیالورونیک اسید در حفظ رطوبت، ترمیم بافت‌ها و انعطاف پذیری پوست تاثیر گذار است؛ به علاوه مانعی در برابر میکروارگانیسم‌ها است و به رشد و ترمیم کلاژن و الاستین کمک می‌کند. این ماده جایگزین مناسبی برای کاهش حجم برخی از نواحی بدن است که دچار چین و چروک و فرورفتگی شده‌اند.

به دلیل کاهش تولید کلاژن و الاستین پوست دچار خشکی، پیری، ایجاد چین و چروک و از دست دادن حالت کشسانی بافت خود می‌شود؛ همچنین قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت طولانی هم آسیب‌هایی به پوست وارد می‌کند. ماده هیالورونیک اسید موثر در آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست است و در کاهش عمق چروک‌ها، جوانسازی، استحکام و کشش پوست نقش اساسی دارد. از دیگر فواید این ماده می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • کاهش و بهبود چین و چروک‌ پوست
  • جوانسازی و درخشش پوست
  • آبرسانی و ترمیم بافت پوست
  • ایجاد پوستی نرم و لطیف

اهمیت کوآنزیم Q10 برای پوست

پوست بدن انسان تحت تاثیر عوامل متعدد بیرونی مانند نور خورشید، استرس‌ها، آلودگی‌های محیطی، نیکوتین و عوامل دیگر شروع به پیری می‌کند. فرایند پیری در پوست انسان بطور تدریجی شروع شده و در طول زمان تاثیرات آن بر روی هم انباشته شده و در نهایت موجب پیری می‌شود. کپسول کوکیوتن امریکن ویتامین ضد پیری بسیار موثری بوده و قادر است تا این فرآیند را به تاخیر بیاندازد. کوآنزیم Q10 یک آنتی اکسیدان طبیعی بوده و رادیکال‌های آزاد را که موجب آسیب به سلول‌ها می‌شوند خنثی می‌کند. همچنین این کوآنزیم می‌تواند انرژی‌های تازه‌ای در انجام فرآیندهای متابولیک به پوست ببخشد.

دکسپانتنول 

این ماده یکی از ویتامین های گروه B می باشد که براحتی به داخل پوست و فولیکول مو و ناخن نفوذ می کند. این ماده در بدن به پانتوتنیک اسید تبدیل شده و در سنتز کوانزیم A به کار می رود. دکسپانتنول سریعاً از پوست جذب شده و به لایه های عمقی پوست می رسد. دکسپانتنول قدرت پیوند با آب را داشته و آب را درون پوست نگه می دارد. این ماده نوسازی سلولها را افزایش داده و ترمیم پوست در اثر سوختگی ، اگزما و غیره را سرعت می بخشد. دکسپانتنول خارش و التهاب پوست را کاهش داده و باعث لطافت و نرمی پوست می گردد.

آلانتویین

ماده ای است که از برخی گیاهان مثل جوانه گندم و بابونه استخراج می گردد و دارای خواص التیام بخش قوی بوده و به بهبود زخمها کمک می کند. این ماده باعث بهبود بافت های تحریک شده می شود و به کاهش التهاب پوست ناشی از خشکی نیز کمک میکند. به عنوان نرم کننده نیز در محصولات مختلف به کار می رود. این ماده همچنین باعث سرعت بخشیدن به امر بازسازی پوست می شود.


چطور مصرف کنیم

روزانه بر روی پوست تمیز ماساژ داده شود.


لطفا دقت کنید

دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

شما هم درباره این کالا پرسش ثبت کنید

امتیاز کاربران به: بمب آبرسان صورت مردانه حاوی کوآنزیم کیوتن مدل توتال کر کامان 200 میلی لیتری COME'ON Face Moisture Water Bomb Men Hyaluronic Acid & Q10 Total Care 200 ml | (13 نفر )

4.42
از 5
از مجموع 13 امتیاز
نظر خود را در مورد این محصول بیان کنید.
شنبه 20 آبان 1402 غلامحسین اسکندری
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خیلی تعریفشو شنیده بودم تا الان که راضی ام خوب حالت میده

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
جمعه 19 خرداد 1402 گلی نامی
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

اختصاصی بودن برای پوست مردان از مهمترین مزایای محصول می باشد.

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
پنج‌شنبه 18 خرداد 1402 پریماه
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

نرم کنندگیش تا حدودی خوبه ولی به نظرمن بوی خوبی نداره بوی کرم های کامان همیشه خوب بوده من دوست داشتم ولی بوی مردونشو دوست ندارم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
سه‌شنبه 16 خرداد 1402 mot_jaf
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

برای پوستای حساس پیشنهاد نمیکنم ولی برای باقی افراد عالیه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 رضا هستم
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

کرم و ابرسام در تخفیف ارزش خرید رو داره

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 دنيس
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خود کرم قبلا استفاده کردم و عالیه ، اینبار متاسفانه تک نداشت که خرید کنم مجبور شدم پک بخرم که خب خیلی گرون دراومد

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
جمعه 15 اردیبهشت 1402 SIRENI
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

بعد از چند روز استفاده تاثیر خوبش رو می بینید

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
پنج‌شنبه 31 فروردین 1402 ترمه
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

نتیجه استفاده تو طول زمان رو نمیدونم هنوز ولی خوبه بنظرم و بوی خیلی خوبی داره

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 30 فروردین 1402 ملیحا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

روغنی نمی کنه و خوبه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
جمعه 11 فروردین 1402 امیر خلوت
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

عالی بود واقعا من سر خریدش خیلی تردید داشتم
قبلا بعد از حمام موهام گره میخورد و خیلی سخت شونه میشد و بعد خشک شدن وز میشد ولی الان اصلا شونه هم نکنم صافه موهام و دیگه وز نیست انگار اتو شده موها

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
پنج‌شنبه 3 فروردین 1402 هانيه
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خوش عطر
جذب سریع

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
جمعه 26 اسفند 1401 حسن زاده
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خوبه کارش درسته

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 26 مرداد 1401 آتریسا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

پوست منو خیلی صاف و شفاف کرده، آبرسانی خیلی خوبی داره فقط اینکه چون بافتش ژله ایه با پد زدنش خیلی خوب نیست و جذبش میشه برای همین من با دستم رو صورتم میزنم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
سبد خرید خالی است.