نمایش 1 - 12 کالا از 36

مکمل گوارش و معده

مکمل سلامت دستگاه گوارش

دستگاه گوارش برای حفظ بدن و سیستم گوارشی، آنزیم‌هایی را تولید می‌کند که نبود آن‌ها منجر به مشکلاتی مانند رفلاکس معده می‌گردد. با بالا رفتن سن، میزان تولید این آنزیم‌ها توسط دستگاه گوارش یافته و برای رفع این مشکل، مکمل‌های سلامت دستگاه گوارش ساخته شده‌اند که به افراد کمک می‌کنند دچار بیماری‌های مرتبط با سیستم گوارشی نشوند. مکمل‌های سلامت دستگاه گوارش مواد مختلفی مانند پروبیوتیک را در خود جای می‌دهند که اغلب آن‌ها به هضم بهتر غذا کمک می‌کنند.

مکمل‌های مفید برای سلامت دستگاه گوارش

پروبیوتیک: در ترکیبات بیشتر مکمل‌های دستگاه گوارش، نام پروبیوتیک را مشاهده خواهید کرد که می‌تواند به هضم غذا کمک زیادی برساند. پروبیوتیک موجوداتی زنده‌ای هستند که از باکتری‌ها و مخمر ساخته شده و بسته به دستورالعمل درج شده بر روی بسته، می‌توانید با حل کردن در شیر یا ماست، آن را میل کنید.
   ال گلوتامین: ال گلوتامین به صورت طبیعی در بدن وجود داشته و وظیفه نگهداری از روده و سایر اندام‌ها را بر عهده دارد. در شرایطی که فرد دچار عفونت یا اسهال شده است، استفاده از مکمل ال گلوتامین کمک می‌کند تا اثرات بیماری تا حد زیادی کاهش یابد.
پسیلیوم: پسیلیوم با جذب آب موجود در روده، باعث دفع بهتر مواد از داخل بدن شده و مشکلات سلامت دستگاه گوارشی با برطرف می‌سازد. پسیلیوم بهترین درمان برای افرادی است که دائما با بیماری هایی مانند یبوست دست و پنجه نرم می‌کنند.

خرید مکمل تقویت معده

از آنجایی که مکمل‌های سلامت دستگاه گوارش، تحت نظر برندهای مختلفی تولید می‌شوند لازم است در هنگام خرید حتما مواد تشکیل دهنده آن را مطالعه کنید. هر برند بسته به استانداردهای خود، از مواد متنوعی در ساخت مکمل‌ها استفاده می‌کند و پیش از خرید، مصرف کننده باید زمان کافی صرف تحقیق و انتخاب مکمل اختصاص دهد. چنانچه برای خرید مکمل غذایی دستگاه گوارش و سایر مکمل‌های مورد نیاز بدن، نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان فروش ما در داروخانه اینترنتی داروبیار، سوال خود را مطرح کرده تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه گردد.

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
سبد خرید خالی است.