بازخورد درباره این کالا

شامپو تثبیت کننده رنگ مو و محافظ موهای رنگ شده امگا 3 هیدرودرم Hydroderm OMEGA 3 Color Enhancing & Fade Defying Shine Boosting Shampoo

دسته بندی: دسته-بندی-نشده
شناسه محصول: DB2492
4
از 12 رای
13 دیدگاه

ارسال کالا

ارسال با پست پیشتاز ----- ارسال در تهران بین 2 تا 3 روز کاری ----- ارسال شهرستان بین 3 تا 5 روز کاری

Free Shipping icon

فقط در صورتی که پلمپ کالا باز نشده باشد، امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" مورد قبول است.

ناموجود

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای برگه، از کالاهای مشابه این کالا دیدن نمایید.

نقد و بررسی شامپو تثبیت کننده رنگ مو و محافظ موهای رنگ شده امگا 3 هیدرودرم Hydroderm OMEGA 3 Color Enhancing & Fade Defying Shine Boosting Shampoo

شامپو تثبیت کننده رنگ مو و محافظ موهای رنگ شده امگا 3 هیدرودرم در دو حجم 250 و 400 میلی لیتری با داشتن رایحه‌ای خاص باعث افزایش حالت‌پذیری و شادابی و طراوت موی سر شده و به افزایش دوام و طول عمر رنگ موی شما کمک می‌کند.

شامپو تثبیت کننده رنگ مو و محافظ موهای رنگ شده امگا 3 هیدرودرم

شامپو تثبیت کننده رنگ مو هیدرودرم با دارا بودن رایحه‌ای دلپذیر و ترکیبات مغذی و قدرت پاک کنندگی و کف ایده‌آل، حاوی امگا3، پروتئین سویا، عصاره انار و هسته انگور ضمن تثبیت رنگ مو از موهای رنگ شده، مش و هایلایت شده به خوبی محافظت نموده و براقیت، شفافیت، شادابی، طراوت و حالت پذیری را به موهای شما هدیه می‌دهد. این شامپو از برند خوشنام هیدرودرم ضد آلودگی هوا است و به افزایش دوام مو در برابر آسیب‌های محیطی هم کمک می‌کند. این محصول طراوت بخش و شاداب کننده موها بوده و از موها در برابر نور آفتاب محافظت کرده و موجب افزایش حالت پذیری موها می‌شود.

از بین رفتن رنگ مو نگرانی مهم برای خانم ها

هیچ کسی دوست ندارد، هزینه زیادی که برای رنگ موهای خود کرده است، به بهای شستشوی ساده از بین رود، محصول پیش رو به دلیل داشتن عصاره انار و انگور از موهای شما و رنگدانه‌های آن به خوبی محافظت می‌کند. دانه انگور علاوه بر حفظ رنگ مو از درخشش و سلامت موهای شما نیز مراقبت حداکثری به عمل می‌آورد. در مورد هسته انار نیز باید بگوییم که علاوه بر آبرسانی عمیق به مو؛ موادغذایی زیادی را به مو می‌رساند و ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز مو را برآورده می‌سازد. هسته انار همچنین منبع غنی از ویتامین C است که برای رشد و سلامت موها ضروری است. ویتامین C بافت پیوندی را که فولیکول‌های مو در آن قرار دارند، تقویت کرده و موجب بهبود رشد و حفظ سلامت موها می‌شود. عصاره هسته انار از موها در برابر آلودگی‌های محیطی محافظت کرده و حیاتی دوباره به مو‌ها می‌بخشد. گفتنی است که آنتی اکسیدان موجود در انار، فولیکول‌های مو را تقویت نموده و گردش خون را بهبود می‌بخشند.

سویا

سویا

سویا اخیراً بسیار مورد توجه قرار گرفته است. .فیتواستروژنها (استروژنهای گیاهی) از گذشته به میزان زیاد استفاده کاهش می یابد.نشان داده شده تجویز خوراکی و موضعی استروژن (هورمون جنسی زنانه) صخامت پوست و کلاژن پوست را افزایش می دهد.بدین ترتیب از چروک پوست کاسته شده و شل شدن و افتادگی پوست بهبود می یابد.علاوه بر اینها سویا اثرات آنتی اکسیدان دارد. مولکولهای موجود در سویا اکسیداسیون القاء شده توسط اشعه آفتاب را مهار می کنند. بدین ترتیب سویا اثر محافظتی در مقابل آفتاب برای پوست ایجاد می کند.ترکیبات حاوی ایزوفلاون(مولکول مؤثر سویا) در حال حاضر درمحصولات ضد چروک جهت افزایش فعالیت فیبرو بلاستها در سنتز کلاژن و دکورین (دو پروتویین مهم پوست )و بهبود چروک استفاده میشود

نیاسین آمید

نیاسین آمید

این ماده یکی از ویتامین های گروه B می باشد که به ویتامین 3 B هم مشهور است. این ویتامین در بیش از 40 % واکنشهای بیوشیمیایی بدن شرکت داشته و نقش مهمی در سلامتی پوست ایفا می کند. نیاسین آمید باعث کنترل ترشح چربی پوست شده و در بهبود آکنه موثر است. این ماده باعث گشاد شدن عروق جلدی و افزایش خون رسانی به پوست می گردد. این عمل خود باعث افزایش اکسیژن رسانی و تغذیه بهتر پوست می شود. این ماده سنتز سرامید و کلاژن را تحریک نموده و در پیشگیری از چین و چروک موثر است. این ماده از انتقال ملانوزمها از ملانوسیت به کراتینوسایت ها جلوگیری کرده و باعث روشن تر شدن پوست و کم رنگ شدن جای جوش ها و اسکار ها می شود.

روغن دانه انگور

این روغن از هسته انگور گرفته می شود و براحتی از راه پوست جذب شده و سرشار از ویتامینهای A و E طبیعی و اسید های چرب ضروری (لینولئیک اسید) می باشد. این ماده کومدوژن نمی باشد و باعث تشدید آکنه نمی گردد. مواد آنتی اکسیدان موجود در آن از اثر رادیکالهای آزاد روی پوست جلوگیری می کند و دارای خواص سفت کننده پوست بوده و از ایجاد چین و چروک نیز جلوگیری می نماید

روغن دانه انگور

عصاره انار

انار یکی از میوه های درختی است که بومی مناطق شرق ایران تا کوههای هیمالیا در شمال هند است.ایران با تولید سالانه 880 هزار تن انار، بزرگترین تولید کننده آن دردنیاست.انار سرشار از آنتی اکسیدان بوده و حاوی مقادیر زیادی ویتامین C و اسید فولیک میباشدو بعلت داشتن تانن و الاژیک اسید در محصولات موهای رنگ شده مانع از خروج مولکولهای رنگ مو استفاده میشود.

عصاره انار

همان امگا ۳ که در سلول های پوستتان پیدا می شود در فولیکول های مو نیز وجود دارد. وجود امگا ۳ در فولیکول مو آن را تبدیل به ماده مغذی بسیار مهمی برای درخشندگی مو کرده است. چربی های امگا مو را تغذیه و ضخامت مو را حمایت می کنند. همچنین التهاب پوست کف سر را کاهش می دهند (التهاب پوست کفِ سر باعث ریزش مو می شود).


ویژگی های شامپو تثبیت کننده رنگ مو و محافظ موهای رنگ شده امگا 3 هیدرودرم

  • تثبیت و افزایش دوام و طول عمر موهای رنگ و هایلات شده
  • افزایش شفافیت، شادابی، طراوت و حالت پذیری مو
  • حاوی امگا 3، عصاره انار و روغن هسته انگور
  • محافظت از موها در برابر نور آفتاب
  • آبرسان قوی مو سر
  • ضد آلودگی هوا

ترکیبات

آمونیوم لورت سولفات، دی سدیم کوکوآمفودی استات، کوکو گلوکوزاید، دایمتیکو پروپیل پی جی بتائین، PEG-7 گلیسریل کوکوآت، PEG-40 هیدروژنیتد کاستر اویل، PEG-150 دی استئارات، عصاره پوسته داخلی انار، سدیم کلراید، لورت-4، گلیسرین، عصاره میوه تمشک، پلی سوربات، اسید لینولنیک، اسید اولئیک، اسید لینولئیک، اسید پالمیتیک، اسید استئاریک، توکوفرول، روغن دانه آفتاب گردان، هیدروکسی پروپیل گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، دی سدیم ا.د.ت.آ، نیاسین آمید، بنزوفنون-3، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، DMDM هیدانتوین، پروتئین دانه سویا، توکوفریل استات، روغن هسته انگور، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، منیزیم نیترات، اسید سیتریک، پانتنول، CI47005، CI15985، اسانس، آب دیونیزه.


چطور مصرف کنیم

موها و کف سر را به مدت 2 تا 3 دقیقه به آرامی ماساژ داده و به خوبی آبکشی نمایید.


لطفا دقت کنید

در دمای 15- 30 درجه سانتی‌گراد و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

شما هم درباره این کالا پرسش ثبت کنید

امتیاز کاربران به: شامپو تثبیت کننده رنگ مو و محافظ موهای رنگ شده امگا 3 هیدرودرم Hydroderm OMEGA 3 Color Enhancing & Fade Defying Shine Boosting Shampoo | (13 نفر )

3.58
از 5
از مجموع 13 امتیاز
نظر خود را در مورد این محصول بیان کنید.
شنبه 20 خرداد 1402 Helia
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

کیقیت محصول خوب بود

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
جمعه 19 خرداد 1402 لیمو
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خوب بود.باید چندروز استفاده بشه تا نظر قطعی بدم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 17 خرداد 1402 شیدا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

شامپوی عالی اگر با قیمتش مشکلی نداشته باشین

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
شنبه 6 خرداد 1402 Y Abbasi
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خوبه کیفیت قابل قبولی داره

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 بی اسم
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

بوی خوبی داشت راضی بودم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
شنبه 23 اردیبهشت 1402 Amizgama
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

محصولات آردن کیفیت خیلی خوبی دارند و من از این مارک قبلاً هم نوع دیگری از شامپیون را مصرف کردم ولی شامپویی که برای من فرستادند تاریخ انقضای آن خشدار شده بود و من نمی‌دانم واقعا تاریخ انقضا دارد یا نه امیدوارم که موهای من نریزد

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
شنبه 16 اردیبهشت 1402 jeyran
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خوبه فعلا

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1402 amer
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

بوی فوق العاده ای میده ، عاشقش شدم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1402 Hanihe
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

عالیه برا موهای چرب از ریزش جلوگیری میکنه اما قیمت بالاستتتتت

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
یکشنبه 27 فروردین 1402 Arnika ~~
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

بد نیست برا روزانه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
یکشنبه 6 فروردین 1402 سولماز
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

شامپوی خوبیه مورو نرم میکنه من راضیم ممنون داروبیار

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ROSE
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

کم کردن سقف خرید جهت عدم پرداخت کرایه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
یکشنبه 14 اسفند 1401 شهرام طالبی
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

عالی برای موهای زبر و خشک

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
سبد خرید خالی است.