بازخورد درباره این کالا

قطره خوراکی گل سرخ باریج 15 میلی لیتری

Barij Essence Urtidin Oral Drop 15 ml دسته بندی:
شناسه محصول: 16552986
4
از 6 رای
7 دیدگاه

ارسال کالا

ارسال با پست پیشتاز ----- ارسال در تهران بین 2 تا 3 روز کاری ----- ارسال شهرستان بین 3 تا 5 روز کاری

Free Shipping icon

فقط در صورتی که پلمپ کالا باز نشده باشد، امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" مورد قبول است.

132,000 تومان %12

13 عدد در انبار

بروزرسانی قیمت: یکشنبه 6 اسفند 1402

نقد و بررسی قطره خوراکی گل سرخ باریج 15 میلی لیتری

قطره خوراکی گل سرخ باریج اسانس برگرفته از اسانس گل محمدی در برطرف کردن افسردگی، اضطراب و افزایش میل جنسی در زنان و مردان نقش موثری دارد.

آثار فارماکولوژیک

افسردگی از شایع‌ترین اختلالات روانپزشکی با شیوع ۲۰-۱۵ درصد می باشد که میتواند موجب افت عملکرد فرد در زمینه های مختلف شخصی و اجتماعی و عدم احساس لذت و ایجاد فشار عاطفی گردد.
گل سرخ احتمالاً اولین گلی است که در ایران در قرن دهم میلادی از آن اسانس با روش تقطیر به دست آمد. گل سرخ از دیرباز در متون طب ایرانی به عنوان نشاط افزا، ضد افسردگی و ضد اضطراب و در آروما تراپی به عنوان یک ضد افسردگی ملایم اما قدرتمند، افزاینده میل جنسی در زنان و مردان و یک اسانس عالی در مراقبت از پوست مطرح بوده است. اسانس گل سرخ به علت دارا بودن ویژگی‌های بسیار مطلوب؛ موجب ایجاد آرامش دلخواهی می‌شود. همچنین مشخص شده که اسانس گل سرخ دارای اثر محرک روی مغز انسان می‌باشد.

نتیجه تصویری برای Rosa damascena

در یک مطالعه تجربی بی خبر با گروه شاهد برای بررسی اثر ضد افسردگی قطره گل سرخ باریج اسانس در موش های آزمایشگاهی؛ مشخص گردید که در مقایسه با دارونما، قطره گل سرخ با غلظت های ۱۰،۲۰ و ۴۰% به طور معنی داری افسردگی را کاهش داد که مشابه تأثیر آمفتامین بود. محققین نتیجه گرفتند از آنجا که اثر ضد افسردگی قطره گل سرخ همانند آمفتامین به صورت حاد و با فاصله کم ظاهر شد؛ احتمالاً این تأثیر ناشی از تغییر آزادسازی نورآمین‌های پیش سیناپسی (presynaptic) می‌باشد. البته باید در نظر داشت که سازوکار احتمالی تأثیر دارو در حیوانات ضرورتاً همانی نیست که در مورد افسردگی انسان وجود دارد.

نتیجه تصویری برای Rosa damascena

اجزا فرآورده

اسانس گل محمدی  (Rosa damascena)

رز

روغن گل رز برای اولین باردر قرن دهم تقطیر شد. این ترکیب بعلت داشتن آلکالوییدها فلاونوئیدها اسید لینولییک اسید لینولنیک وترانس رتینوئیک اسید خاصیت ترمیم کنندگی پوست را افزایش می دهد. از دیگر خواص آن تاثیری است که بر مویرگ های سطحی دارد، بطوری که قرمزی و التهاب ناشی از افزایش قطر آنها، را کاهش می دهد.

مواد موثره:

سیترونلول، ژرانیول، نرول، لینالول، فنیل اتیل الکل

استاندارد شده

بر اساس حداقل ۰/۲ میلی‌گرم نرول در هر میلی‌لیتر

موارد مصرف

افزایش دهنده میل جنسی

ضد افسردگی

روش مصرف

۲ بار در روز، هر بار ۱۵ قطره همراه با مقداری مایعات میل شود.

موارد منع مصرف

دوران بارداری، کودکان

عوارض جانبی

با مصرف مناسب مقادیر توصیه شده درمانی هیچگونه عارضه‌ای مشاهده نشده است.

تداخلات دارویی

ممکن است مصرف همزمان قطره گل سرخ با داروهای آرامبخش و ضدافسردگی موجب تشدید اثرات آنها گردد.

نکات قابل توصیه

۱- همانند سایر داروها، قطره گل سرخ را از دسترس اطفال دور نگهدارید.
۲- افسردگی را با تشخیص پزشک درمان نمایید.
۳- بلافاصله پس از مصرف قطره گل سرخ، درب آن را محکم ببندید و دور از نور، در دمای ۳۰-۱۵ درجه سانتیگراد نگهداری نمایید.

 

قطره خوراکی گل سرخ باریج

یکی از محصولات با کیفیت و مرغوب که تاثیرگذاری به شدت خوب و سریعی دارد عطر خوراکی گل سرخ باریج است این قطره خوراکی از ترکیبات مختلفی ساخته شده که در بازار و در داروخانه های سراسر کشور به فروش می رسد یکی از نکات مهم در فروش قطره های خوراکی گل سرخ باریج قیمت آن است یعنی ممکن است برای هر مشتری قیمت قطره خوراکی گل سرخ باریج اهمیت داشته باشد.

خوشبختانه شما عزیزان می توانید با یک استعلام کلی قیمت این قطره خوراکی را در سایت های آنلاین پیدا کنید و متناسب با بودجه ای که دارید آن را خریداری نمایید. بهتر است این را هم بدانید که هزینه کردن برای چنین قطره خوراکی قطعا می ارزد.

زیرا فواید و خواص آن بسیار زیاد است که قصد داریم در ادامه به آن ها بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد قطره خوراکی گل سرخ باریج لطفاً تا در پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

قطره خوراکی گل سرخ باریج برای پسرزایی

اگر بخواهیم به صورت علمی با موضوع پسرزایی پیش برویم باید این را در نظر داشته باشیم که برای اینکه به توان فرزند پسر داشت باید طبع تمام مواد و غذاهایی که استفاده می کنید گرم باشد قطره خوراکی گل سرخ باریج قابلیت این را دارد که طبع بدن را تغییر دهد و آن را گرم کند و حتی می ‌تواند پس از استفاده از مواد غذایی تاثیر طبع سرد را کم کرده و تاثیر طبع گرم را چندین برابر کند.

در این صورت بدن آمادگی بیش تری برای پسرزایی خواهد داشت زیرا در صورتی که بدن شما طبعی کاملا گرم پیدا کرده باشد آنگاه اگر لقاح انجام شود نطفه در طبع گرم بسته می شود و امکان پسر شدن آن بیش تر خواهد بود. مواردی که در زیر دسته بندی کرده‌ایم از فواید و کارایی های دیگر شربت خوراکی گل سرخ باریج است:

  •          برای مقابله با افسردگی از قطره خوراکی گل سرخ باریج استفاده می شود.
  •          همچنین برای تنظیم کنترل فشار خون
  •          تقویت قوای جنسی و از بین بردن زود انزالی
  •          تقویت پوست

 

مصرف قطره خوراکی گل سرخ باریج برای پوست

قطره گل سرخ باریج می تواند پوست را جلا دهد به این صورت که اگر شما عزیزان در مدت کوتاهی از قطره خوراکی گل سرخ باریج استفاده نمایید تاثیرات مثبت آن را به زودی حس خواهید کرد خواهید دید که چقدر پوست تان درخشان تر و باز تر و زیبا تر از قبل شده است.

البته که نحوه مصرف این قطره باید صحیح و به میزان مشخص باشد تا بدن با مشکلی مواجه نشود پس هر چه زودتر می توانید قطره خوراکی گل سرخ باریج را خریداری نموده و با استفاده از آن زیبایی را به پوست خود هدیه دهید.

همان طور که در بند قبل توضیح داده شد یکی دیگر از موارد مصرف این قطره برای فشار خون است زمانی که شما عزیزان قطره خوراکی گل سرخ باریج برای فشار خون را مصرف می کنید این قطره کنترل فشار خون را به دست گرفته و با کاهش فشار آن در شریان ها باعث می شود که از از سکته قلبی و یا اتفاقات دیگر جلوگیری شود افرادی که فشار خون بالایی دارند خیلی خوب می دانند که کاهش آن گاهی اوقات سخت می شود اما این قطره می تواند این کار را به راحتی انجام دهد.

قطره خوراکی گل سرخ باریج برای زود انزالی

حتماً می‌دانید که روز یکی از بزرگترین مشکلات زن و شوهر ها عدم رضایت جنسی از یکدیگر است خانم هایی هستند که از زود انزالی همسر هایشان نگران هستند و نمی دانند که با این موضوع چه کنند و حتی مرد هایی هستند که به خاطر زود انزالی خود اعتماد به نفس شان را از دست داده ‌اند و نمی دانند که با این موضوع چه کنند حتی افرادی هم هستند که برای رفع این مشکل راه های درمانی زیادی را طی نموده اند.

اما ما امروز اینجا هستیم تا بهترین و صحیح ترین روش جلوگیری از زود انزالی آقایان را به شما عزیزان معرفی کنیم این روش درمانی چیزی نیست جز قطره خوراکی گل سرخ باریج که آقایان با استفاده از این قطره در مدت کوتاهی می ‌توانند انزال خود را به راحتی کنترل نموده و به تاخیر بیندازند. برای نتیجه گیری بهتر سعی کنید هر چه زودتر برای خرید این قطره خوراکی اقدام نمایید.

 

قطره خوراکی گل سرخ باریج برای افسردگی

یکی از از مشکلاتی که امروز برای هر کسی ممکن است پیش آید افسردگی است برخی ممکن است پس از زایمان و یا برخی پس از کنکور و یا شکست در زندگی مشترک دچار افسردگی و انزوا شوند و ندانند که برای خارج شدن از این حال باید چه کنند اگر تنها در یک دوره مشخص س از قطره گل سرخ باریج استفاده کنند خواهند دید که افسردگی آنها چقدر کاهش یافته و یا درمان می شود.

این قطره خوراکی می تواند باعث شود که فرد انرژی خود را حفظ نموده و در جهت مثبت فکر کند چنین افرادی پس از استفاده از  قطره خوراکی گل سرخ باریج انرژی بیشتری پیدا می کنند و شادی و نشاط درونی آن ها دو چندان می شود و به مرور زمان دیگر احساسی از افسردگی در آن ها باقی نمی ماند.

پس اگر به فکر عزیزان تان هستید و می خواهید آنها را از افسردگی و انزوای درونی نجات دهید پیشنهاد ما این است که هر چه زودتر قطره گل سرخ باریج را خریداری نموده و در زمان و دوز و دوره مشخص استفاده کنید.

شما هم درباره این کالا پرسش ثبت کنید

امتیاز کاربران به: قطره خوراکی گل سرخ باریج 15 میلی لیتری | (7 نفر )

3.50
از 5
از مجموع 7 امتیاز
نظر خود را در مورد این محصول بیان کنید.
چهارشنبه 2 اسفند 1402 امین آزادی
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

پیشنهاد میدم از پنتا نگیرید چون هم فیکشو میفرستن هم خیلی دیر میفرستن

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
سه‌شنبه 24 بهمن 1402 یوسف لطفی
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

کیفیت مناسب و محصول خوبی

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 11 بهمن 1402 مصطفی هدایت
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

کالای ارزان و مرغوب

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 6 آذر 1402 امیر مرادی
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

کیفیت عالی
خرید آسان

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 1 آبان 1402 اصغر عسگری
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

چن سال پیش خریداری میکردم بهتر بود به نظرم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 9 فروردین 1402 Armen
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خوب بود جنس اصل و به موقع

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 6 مهر 1401 bαнαя
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خرید این کالا را توصیه میکنم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
سبد خرید خالی است.