بازخورد درباره این کالا

کرم مرطوب کننده دست و صورت پوست حساس کامان 240 میلی لیتری COME’ON Moisture Therapy Hand And Face Cream For Sensitive Skin 240 ml

دسته بندی: دسته-بندی-نشده
شناسه محصول: 6260623332856
4
از 12 رای
13 دیدگاه

ارسال کالا

ارسال با پست پیشتاز ----- ارسال در تهران بین 2 تا 3 روز کاری ----- ارسال شهرستان بین 3 تا 5 روز کاری

Free Shipping icon

فقط در صورتی که پلمپ کالا باز نشده باشد، امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" مورد قبول است.

ناموجود

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای برگه، از کالاهای مشابه این کالا دیدن نمایید.

نقد و بررسی کرم مرطوب کننده دست و صورت پوست حساس کامان 240 میلی لیتری COME'ON Moisture Therapy Hand And Face Cream For Sensitive Skin 240 ml

کرم مرطوب کننده دست و صورت پوست خشک کامان مرطوب کننده ای فوق العاده و فاقد چربی برای دست و صورت است و به سبب دارا بودن مقادیر بالای ویتامین های آ ث و ای و عصاره دانه آرگان همزمان که پوست را تغذیه می کند به پوست لطافت بی نظیری می بخشد و پاکسازی پوستی بنیادی انجام می دهد. این محصول می ‎تواند پوست را به مدت 24 ساعت رطوبت رسانی کند. به سبب جذب سریع و کنترل تاثیرات آلودگی هوا و برخورداری از میزان کافی آنتی اکسیدان، استفاده از این محصولات بسیار توصیه می شود.

 کرم مرطوب کننده دست و صورت پوست حساس کامان

کرم مرطوب کننده دست و صورت پوست های حساس کامان با توجه به ماده موثر گیاهی موجود در آن, برای تغذیه و مراقبت از پوستهای خشک و حساس دست و صورت مناسب بوده و برای جبران کمبود چربی و بازسازی لایه محافظ طبیعی پوست ایده ال است. همچنین با فرمولاسیون پیشرفته خود از پوست در برابر رادیکال های آزاد و عوامل خارجی تسریع کننده پیری پوست محافظت می کند. کرم 98 درصد مرطوب کننده کامان با تغذیه پوست در عین حال اینکه حس چربی روی پوست شما ایجاد نمی کند با جذب سریع و ماندگاری طولانی مدت حس نرمی و لطافت را برای پوست شما به همراه می آورد. برای افرادی که پوستهای حساس یا خشک دارند. این کرم مرطوب کننده می تواند چربی و رطوبت از دست رفته پوست را برگرداند و پوستی لطیف را با ماندگاری 24 ساعته به ارمغان بیاورد. با استفاده مداوم از کرم دست وصورت تیوپی کامان با بافت نرم و غنی شده, پوست خود را کاملا تغذیه نموده و هر روز بیشتر از لطافت و درخشندگی فوق العاده پوست خود لذت ببرید.

موارد مصرف کرم مرطوب کننده دست و صورت پوست حساس کامان

– ضد آلودگی هوا
– کرم دست و صورت
– مناسب پوست های خیلی خشک
– رفع چروکهای ناشی از خشکی دست و صورت
– محافطت کامل از پوست

– تغذیه موثر پوست

معرفی کرم مرطوب کننده آرگان کامان

پوست حساس به‌راحتی تحریک و آسیب پذیر است و نسبت به سایر انواع پوست، نیاز به مراقبت بیشتری دارد. معمولا افرادی که پوست خشک دارند به دلیل نازک بود لایه بیرونی پوست در اثر عواملی مانند قرار گرفتن در آب‌وهوای سرد، نور خوشید یا مواد شیمایی، پوستشان واکنش‌های متفاوتی مانند جوش، ورم، قرمزی و گرگرفتگی پوست، چروک شدن و … از خود نشان می‌دهد. پوست معمولی نیز ممکن است در موارد شدید فوق دچار حساسیت شود اما معمولا در پوست چرب، حساسیت کمتر به چشم می‌خورد. بنابراین اگر پوستی حساس دارید نیاز به یک محصول حرفه‌ای برای مراقبت و محافظت از آن دارید. کرم مرطوب کننده  آرگان کامان به سبب بهره‌مندی از ترکیبات ویژه مانند روغن آرگان و وازلین محصولی ایده‌آل برای پوست حساس شناخته‌شده است؛ به‌ویژه در شرایط بد آب و هوایی و یا آلودگی هوا استفاده از این محصول بسیار توصیه می‌شود. چراکه در این محصول از ترکیبات آنتی‌اکسیدان استفاده‌شده که در برابر تهدیدآمیزترین عامل آسیب‌رسان به پوست یعنی رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کند و حداکثر حافظت بر روی پوست را اعمال می‌کند.

معمولا محصولات مرطوب‌کننده به دلیل وجود ترکیبات روغنی و چرب، به‌سختی جذب پوست می‌شوند و حالت چسبناکی دارند که باعث عرق کردن پوست می‌شود اما کرم مرطوب کننده آرگان کامان همان‌طور که از نامش مشخص است با وجود ترکیبات روغنی و رطوبت رسان، ساختاری سبک و فاقد چربی دارد که سریع جذب پوست شده و به‌هیچ‌وجه باعث براقی و چرب شدن پوست نمی‌شوند. کرم دست و صورت آرگان کامان به دلیل وجود ترکیبات مغذی نیز باعث شاداب شدن و تقویت پوست می‌شود. از ویژگی اصلی این محصول که آبرسانی و رطوبت رسانی سریع و طولانی‌مدت به پوست است، نمی‌توان به‌راحتی گذشت؛ بلافاصله پس از استفاده از این محصول رطوبت و نرمی پوست را احساس خواهید کرد و در طول روز نیز این رطوبت را حفظ شد و بازگشت خشکی پوست را احساس نخواهید کرد. این ویژگی مهمترین دلیل استفاده برای پوست حساس است، چراکه در صورتی که پوست در طول روز رطوبت خود را حفظ کند، عوامل تحریک‌آمیز پوست نمی‌توانند تهدیدی جدی برای پوست باشند.

وجود روغن آرگان در کرم مرطوب‌کننده پوست حساس کامان نیز از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول است. رطوبت‌رسانی، جوان‌سازی، درمان خشکی پوست، درمان جوش صورت، ترمیم‌کننده ترک‌های پوستی، محافظ پوست در برابر آفتاب، ضد التهاب و التیام‌بخش پوست، تقویت‌کننده ناخن و مرطوب‌کننده پوست لب از جمله ویژگی‌های روغن آرگان برای پوست صورت و دست به شمار می‌رود.

مشخصات مرطوب کننده پوست حساس کامان پوست حساس

– مرطوب کننده و تقویت کننده پوست های چرب و حساس
– حاوی عصاره آرگان برای تقویت پوست
– تامین رطوبت پوست تا 98% تنها در 7 روز
– محافظت کامل از پوست فرمولاسیون سبک و کاملا بدون چربی
– آنتی اکسیدان مقابله با آثار منفی آلودگی هوا
– با جذب بسیار سریع
– آبرسانی کامل و 24 ساعته
– تغذیه ی موثر پوست
– مناسب افراد با پوست حساس و چرب
– تحت لیسانس سوئیس
– کرم
– 240 میلی لیتر
– کاسه ای

روش مصرف مرطوب کننده آرگان

مقداری از کرم را بر روی پوست مالیده و کاملا ماساژ دهید تا جذب گردد.

شرایط نگهداری مرطوب کننده پوست حساس کامان

دور از دسترس کودکان و در مکانی خنک نگهداری شود.

ترکیبات کامان مرطوب کننده دست 

اسید استئاریک، ستیل الکل، پروپلین گلایکول، گلیسیرین، لائورت 23 ، ستئارت20، عصاره الوئه ورا، دکسپانتنول، PEG7، گلیسیرن کوکوات، نیاسینامید ، گلیسیرین لائورات، شی باتر، پلی گلیسیرین 3 دی ایزو استئارات، عصاره بلک بری، عصاره پشن بری، روغن بادام شیرین، روغن زیتون، روغن آرگان، آب دی یونیزه، توکوفریل استات (ویتامینE )، دی فنوکسی اتانول، سوربیک اسید، کاپریلیل گلایکول، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی.

روغن میوه آرگان 

روغن میوه آرگان بدلیل داشتن ویتامین Eطبیعی و امگا 3 و 6 در زیبایی پوست بسیار موثر است .منشا آن امریکای جنوبیست .این روغن اکسید شدن چربیهای پوست را به تاخیر انداخته و از ایجاد چین و چروک جلوگیری میکند. همچنین باعث استحکام پوست و حفظ رطوبت آن میگردد.ویتامین E موجود در این روغن به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کرده وپوست را ازاثرات مخرب آفتاب و رادیکالهای آزاد حفظ مینماید.

روغن میوه آرگان

گلیسیرین

گلیسیرین برای تهیه لوسیون کرم های صورت به کار می‌رود. گلیسیرین رطوبت را در سطح پوست نگه می‌دارد. از این ماده برای تهیه لوازم آرایشی نیز استفاده می‌شود، چون حلال خوبی است و باعث جذب رطوبت در سطح پوست شده و پوست را نرم و چرب می‌کند. چون گلیسرول یک مایع با قدرت بالای جذب رطوبت است با استفاده از مواد گلیسیرینه پوست خشک نمی‌شود.

مشخصات کرم مرطوب کننده دست و صورت پوست حساس کامان 240 میلی لیتری COME’ON Moisture Therapy Hand And Face Cream For Sensitive Skin 240 ml

شما هم درباره این کالا پرسش ثبت کنید

امتیاز کاربران به: کرم مرطوب کننده دست و صورت پوست حساس کامان 240 میلی لیتری COME'ON Moisture Therapy Hand And Face Cream For Sensitive Skin 240 ml | (13 نفر )

4.00
از 5
از مجموع 13 امتیاز
نظر خود را در مورد این محصول بیان کنید.
شنبه 10 تیر 1402 کریم پور
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

عالیه من چندین ساله این مارکو استفاده می کنم به شدت عالیه مخصوصا برای زمستون و پاییز که پوست خشک می شه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 7 تیر 1402 Parninra
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

یه مرطوب کننده و ابرسان عالییی

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 24 خرداد 1402 یکی یدونه
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

راضی ام کامان دیگه همه میشناسن عالیه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 22 خرداد 1402 محمد امین
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

من پنج ساله استفاده میکنم خیلی راضیم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 15 خرداد 1402 ارزب
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

چند وقتیه از این نوع کرم کامان استفاده میکنم و راضی هستم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 15 خرداد 1402 رحمان شمس
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

هم کیفیت خوبی داره هم قیمتش مناسبه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
شنبه 13 خرداد 1402 حخلرلخ
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خوبه رطوبتش و بسته بندی عالی

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
سه‌شنبه 2 خرداد 1402 یکتا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

عالی مرطوب کننده سبک

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 یاران
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

برای مادرم خریده بودم ایشون راضی بودن

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1402 پانیسا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

با کیفیت

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 امینه
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

برای دوستان تهیه کردم راضی بودن

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
شنبه 23 اردیبهشت 1402 درخانی
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

تشکر میکنم کارتون درسته

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
یکشنبه 28 اسفند 1401 غریب اشنا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

این مرطوب کننده عااالیه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
سبد خرید خالی است.