بازخورد درباره این کالا

کـرم مغـذى شب سـینره 40 میلی لیتری Cinere Black Pearl Regenerating Nourishing Night Cream 40 ml

دسته بندی:
شناسه محصول: DB5016
4
از 12 رای
13 دیدگاه

ارسال کالا

ارسال با پست پیشتاز ----- ارسال در تهران بین 2 تا 3 روز کاری ----- ارسال شهرستان بین 3 تا 5 روز کاری

Free Shipping icon

فقط در صورتی که پلمپ کالا باز نشده باشد، امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" مورد قبول است.

ناموجود

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای برگه، از کالاهای مشابه این کالا دیدن نمایید.

نقد و بررسی کـرم مغـذى شب سـینره 40 میلی لیتری Cinere Black Pearl Regenerating Nourishing Night Cream 40 ml

کـرم مغـذى شب سـینره مجموعـه کامـل و موثـرى از انـواع ویتامیـن هـا، مـواد معدنى، اسـید هـاى آمینه، اسـید هاى چـرب و آنتى اکسـیدان هـا مى باشـد که بـراى مراقبتى کامـل و همـه جانبـه از پوسـت مناسـب اسـت. کـرم مغـذى شب سـینره به علـت وجود آنتى اکسـیدان ها باعـث افزایـش محافظت از پوسـت و افزایـش مقاومت آن مى شـود و از طرف دیگر به علت دارا بودن منابع غنى از مواد مورد نیاز براى ترمیم و نوسازى پوست سبب تقویت و جوانسازى آن مى گردد.

کـرم مغـذى شب سـینره

پوسـت بـه عنـوان عضـوى کـه بیشـتر در معـرض عوامـل مخـرب محیطـى همچـون نـور آفتـاب، گـرد و غبـار، سـرما، گرمـا و… قـرار مـى گیـرد، نیـاز بـه مراقبـت هـاى ویـژه اى دارد. بـراى مراقبـت از پوسـت بایـد مـواردى نظیـر تامیـن و حفـظ رطوبـت پوسـت، محافظـت از پوسـت در برابـر عوامـل مخـرب محیطـى، ترمیـم و نوسـازى، تامین مواد و انرژى لازم جهت حفظ عملکرد و ساختار طبیعى پوست، به تاخیر انداختن فرآیند پیرى پوست و رفع چین و چروك هاى ریز در نظر گرفته شود. کـرم مغـذى سـینره بـا اسـتفاده از آخریـن دسـتاورد هـاى بیوتکنولـوژى در زمینـه سـلول هـاى بنیـادى گیاهـان، گام بلنـدى را در زمینـه محافظـت از پوسـت در مقابـل استرس هاى فیزیکى و بیولوژیکى و همچنین تحریک پوست جهت نوسازى برداشته است. کـرم مغـذى سـینره مجموعـه کامـل و موثـرى از انـواع ویتامیـن هـا، مـواد معدنى، اسـید هـاى آمینه، اسـید هاى چـرب و آنتى اکسـیدان هـا مى باشـد که بـراى مراقبتى کامـل و همـه جانبـه از پوسـت مناسـب اسـت.کرم مغـذى سـینره به علـت وجود آنتى اکسـیدان ها باعـث افزایـش محافظت از پوسـت و افزایـش مقاومت آن مى شـود و از طرف دیگر به علت دارا بودن منابع غنى از مواد مورد نیاز براى ترمیم و نوسازى پوست سبب تقویت و جوانسازى آن مى گردد.

درباره این محصول

درباره این محصول

کرم مغذی سینره با نفوذپذیری فوق العاده خود قادر است مواد مغذی مورد نیاز پوست را به لایه های زیرین پوست برساند. عصاره های گیاهی موجود در این فرآورده سرعت متابولیسم را در سلولهای پوست افزایش می دهد و بدین ترتیب ساخت پروتئین ها ومواد حیاتی پوست افزایش می یابد. وجود اثرات ضد التهابی عصاره های گیاهی در این کرم فرآیند پیری را به تاخیر می اندازد و اثرات زیان آور استرس های محیطی را از بین می برد. استفاده از مواد آنتی اکسیدان طبیعی از جمله ویتامین A ،E و اسیدهای چرب ضروری(Vit F) از اثر مخرب رادیکالهای آزاد بر روی پوست جلوگیری می نماید.

ویژگی های کرم مغذی شب سینره

• رفع چروک های سطحی و افزایش قدرت بازسازی پوست در طی شب
• تامین کننده رطوبت و سایر نیازهای تغذیه ای پوست
• ترمیم کننده و بازسازی کننده پوست های خسته، کدر و خشک
• سرشار از ویتامین های E و F جهت بازسازی و حفظ پوست در برابر عوامل مخرب محیطی
• حاوی عصاره مروارید سیاه غنی از مواد معدنی دریایی و اسیدهای آمینه

•بدون انجام تست حیوانی یا کرولتی فری

ترکیبات موثر کرم مغذى سینره:

• عصـاره مرواریـد سـیاه: عصـاره مرواریـد سـیاه سرشـار از مـواد معدنـى دریایـى اسـت، ایـن مـواد سـبب تامیـن رطوبـت و تغذیه پوسـت مـى شـوند و فرآیند پیـرى در پوست را به تاخیر مى اندازند.

• عصـاره Sonchifolia Polymnia: بـه علـت وجـود مـواد مغـذى فـراوان (مـواد معدنـى و قنـدى) در عصـاره ریشـه ایـن گیـاه، ایـن عصـاره بـه عسـل گیاهـى مشهور است. عسل گیاهى علاوه بر تغذیه پوست و افزایش متابولیسم سلولى، آثار مخرب استرس هاى محیطى بر روى پوست را از بین مى برد.

• روغـن رز وحشـى: ایـن روغـن سرشـار از توکوفـرول هاى طبیعى، ویتامین E و اسـید هاى چرب ضرورى اسـت. روغن رز وحشـى باعث ترمیم و نوسـازى پوسـت مى شود و از ایجاد چین و چروك در پوست جلوگیرى مى نماید.

رز وحشی

روغن گل رز وحشی برای اولین باردر قرن دهم تقطیر شد.در حال حاضر گرانترین اسانس دنیاست.این ماده از طریق جذب از راه پوست از بوجودآمدن چین و چروک و لکه های پوستی جلوگیری می کند.این ترکیب بعلت داشتن آلکالوییدها فلاونوئیدها اسید لینولییک اسید لینولنیک وترانس رتینوئیک اسید خاصیت ترمیم – کنندگی پوست را افزایش میدهد.از دیگر خواص آن تاثیری است که بر مویرگهای سطحی دارد ،بطوریکه قرمزی و التهاب ناشی از افزایش قطر آنها، را کاهش میدهد.

رز وحشی

• عصـاره Siegesbeckia: ایـن عصـاره داراى خاصیـت ضـد التهـاب و ترمیـم کنندگـى مـى باشـد. همچنیـن بـا مهـار آنزیـم هـاى تجزیـه کننـده پروتئیـن هـاى پوست (کلاژن و الاستین) مانع ایجاد چین و چروك در پوست مى شود.

• روغـن جوانـه گنـدم: روغـن جوانـه گنـدم کـه سرشـار از لسـتین، اسـید هـاى چـرب امـگا 3 و امـگا 6 و ویتامیـن هـاى E،D،A مى باشـد، به نوسـازى و ترمیم پوسـت کمک مى کند و با تغذیه مناسب پوست، باعث رفع خشکى آن مى گردد.

جوانه گندم

جوانه گندم

روغن جوانه گندم برای نرمی پوستهای خشک و پیشگیری از پیری پوست موثراست.این ترکیب یک مرطوب کننده طبیعی است ،اسیدهای چرب اشباع موجوددر آن بارادیکالهای آزادی که بافتها را تخریب میکنند و باعث چین و چروک میشوند مبارزه می کنند و اجازه نمیدهند خاصیت ارتجاعی پوست از بین رود.در فرآیند جوانه زدن؛املاح،ویتامینهاوپروتویینها به مقدار زیادی افزایش می یابد

• روغـن سـبوس برنـج: روغـن سـبوس برنـج حـاوى مقادیـر زیـادى گامـا اوریزانـول اسـت کـه عـلاوه بـر افزایـش گردش خـون در پوسـت، اثـر مرطـوب کنندگـى قوى روى پوست دارد.

سبوس برنج

سبوس برنج حاوی املاح معدنی ،آهن ،منگنزو ویتامینهای A-E-B1-B2-B5-B6 بوده و ضمن حفاظت از رطوبت پوست ،از چروک شدن و پیری زودرس آن جلوگیری میکند.در سبوس برنج نوعی لیپاز فعال وجود دارد که مقدار درصد اسیدهای چرب آزاد آنرا افزایش میدهد.از عصاره طبیعی آن در محصولات آرایشی و بهداشتی بعلت ترکیبات مختلفش استفاده های بسیاری میشود.رطوبت دهی و نرم کنندگی پوست،زدودن اکسیژن فعال از سطح پوست ،رشد سلولهای پوستی،خواص آنتی اکسیدان و جلوگیری از پیری پوست،افزایش گردش خون از تاثیرات آن در زیبایی پوست ، میباشد.در کرم مغذی + 04 کرم مغذی کرم مرطوب کننده پوست – خشک،سرم سفت کننده سینره از این نوع غلات استفاده شده است.

سبوس برنج

• ویتامیـن F: ایـن ویتامیـن داراى مقادیـر زیـادى اسـید هـاى چـرب ضـرورى امـگا 3 و امـگا 6 مـى باشـد. ویتامیـن F علاوه بـر تغذیه پوسـت باعث حفظ رطوبت پوسـت مى گردد.

• روغـن آووکادو: سرشـار از پتاسـیم و ویتامیـن هـاى E و A طبیعـى مـى باشـد. خاصیـت ایـن روغـن در مهـار اثر سـوء رادیـکال هـاى آزاد و در نتیجه جلوگیـرى از ایجاد چین و چروك شناخته شده است.

آووکادو

منشاء آووکادو آمریکای جنوبی بوده که از آنجا به نواحی دیگر دنیا راه یافته است . میوه آن مانند گلابی و درای پوستی سخت برنگ سبز تیره و یا سیاه است در حدود 044 نوع مختلف آووکادو وجود دارد که بعضی از آنها درای پوست صاف و سبز رنگ بوده ولی پوست برخی از آنها سیاه و خشن است .
آووکادو چرب است و درای اسیدهای آمینه مختلف مانند سیستین، تریپتوفان و تیروسین می باشد. در تحقیقات جدیدی که انجام شده وجود چند نوع آنتی بیوتیک در آووکادو ثابت شده است . دانه گیاه درای مقدار کمی ) در حدود 2 درصد ( روغن است . این روغن غلیظ و سفت و به رنگ زرد مایل به سبز بوده که درای بو و طعمی مطبوع است . روغن دانه آووکادو دارای روغنهای اشباع شده مانند اسید پالمتیک واسیداستئاریک، اسیدآراشیدیک، اسیدمیریستیک، اسیداولیک، اسیدلینولییک میباشد.
روغن آووکادو بهترین کرم برای پوست است زیرا به آسانی در پوست نفوذ می کند و به آن شادابی میدهد. آووکادو بهترین ماسک برای برطرف کردن وجلوگیری از چین و چروکهای صورت است.

آووکادو

• شـى باتـر: در کـرم مغـذى سـینره از نـوع خاصـى شـى باتـر اسـتفاده شـده اسـت کـه از پوسـت در برابـر آلودگـى هـوا و اشـعه UV محافظـت مـى کنـد. همچنین با خاصیت ضد التهابى قوى، سبب بهبود پوست هاى حساس، خشک و پوست هاى صدمه دیده در برابر آفتاب مى شود.

شی باتر

شی باتر

عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی به نام VITELLARIA PARADOXA است.روغن شی باتر بعلت داشتن سینامیک اسید ،یک مرطوب کننده گیاهی موثر است و بهترین انتخاب برای افرادیست که میخواهند از مواد سفت کننده طبیعی پوست استفاده نمایند.

شی باتر

شی باتر

عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی به نام VITELLARIA PARADOXA است.روغن شی باتر بعلت داشتن سینامیک اسید ،یک مرطوب کننده گیاهی موثر است و بهترین انتخاب برای افرادیست که میخواهند از مواد سفت کننده طبیعی پوست استفاده نمایند.

روش مصرف:

هر شب پس از تمیز کردن پوست با محصولات پاك کننده سینره، مقدار مناسبى از کرم مغذى سینره را روى پوست صورت و گردن بمالید.

ترکیبات:

آب، روغن هسته انگور، روغن سبوس برنج، روغن جوانه گندم، روغن آووکادو، اسکوالن، روغن رز وحشی، عصاره پلیمنیا سونشی فولیا، عصاره گیاه سایجسبکیا، عصاره مروارید سیاه، ویتامین F، ویتامین A، گلیسرین، ساکارید، ایزومرات، امولسی فایر، نگهدارنده، عطر

شما هم درباره این کالا پرسش ثبت کنید

امتیاز کاربران به: کـرم مغـذى شب سـینره 40 میلی لیتری Cinere Black Pearl Regenerating Nourishing Night Cream 40 ml | (13 نفر )

3.83
از 5
از مجموع 13 امتیاز
نظر خود را در مورد این محصول بیان کنید.
شنبه 17 تیر 1402 اترینا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

محصولات سینره معمولاً خوب هستن

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
یکشنبه 11 تیر 1402 فرانک
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

مدت کوتاهی هست که استفاده میکنم و خب محصولات پوستی باید دراز مدت استفاده بشه که بتونیم راجبش نظر بدیم ولی میتونم بگم که پوستمو شاداب و لطیف کرده.

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
شنبه 10 تیر 1402 محجد
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

من ی کرم دیگه سفارش داده بودم که شکلش و اندازه اش دقیقا مثل این کرمه ولی روی کرم نوشته شده بود night cream ولی کرمی که برای من فرستادن این نبود و ی کرم دیگه مثل این ولی برای بالای چهل سال بود که من هنوز چهل سالم نشده ولی کرم رو مرجوع نکردم و دارم ازش استفاده میکنم،بد نیست خوبه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 31 خرداد 1402 سایناجون
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

عالی بود حتما بخرید

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 24 خرداد 1402 ویونا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

هنوز استفاده نشده، اما ظاهر و بسته بندی خوب بود، تاریخ هم داره

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1402 امستریدا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

من راضی بودم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1402 ینینقو
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

بسیار با کیفیت و عالی

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 28 فروردین 1402 elif
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خیلی خوب بود و ازهمه ی فروشگاه ها ارزون تر بود

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 28 فروردین 1402 ای سان
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

برای مادرم خریدم
راضی بود

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 16 فروردین 1402 ی جنازه
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

کیفیت خوبی داره و موثر

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
پنج‌شنبه 3 فروردین 1402 اکسوال
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

چند باری استفاده کردم زیاد راضی کننده نبود

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
یکشنبه 28 اسفند 1401 سارینا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

کرم خیلی خوبیه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
شنبه 19 شهریور 1401 آسیه
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

اگر نسبت به قیمتش فکری بکنن که قیمتش کمتر باشه ممنون میشیم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
سبد خرید خالی است.