آیا شربت ارژیتال هلث اید اشتها آور است؟
شربت آرژیتال چاق میکند؟ آیا شربت آرژیتال اشتها آور است؟

ترکیبات مختلفی که در ساخت شربت ارژیتال هلث اید استفاده شده است ممکن است باعث ایجاد اشتها شود البته که در همه افراد این گونه نیست در برخی افراد که با بدن آنها سازگاری بیش تری برقرار می کند باعث ایجاد اشتها می شود اما در پاسخ به این سوال که می پرسند آیا شربت ارژیتال هلث اید باعث چاقی می شود؟ باید گفت این شربت بیشتر برای رشد و افزایش فد در کودان مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین زیرا زمانی که شما دچار افزایش اشتها می‌ شوید دو حالت به وجود می آید یکی این است که شما عزیزان خورد و خوراک و اشتهای خود را کنترل می کنید و دیگری این است که با همان روند پیش می روید و افزایش اشتهای خود را از طریق خوردن تامین می کنید. همین باعث ایجاد چاقی و اضافه وزن می شود پس می توان گفت به همین دلیل است که چاق می شوید که تقریبا دست خودتان است و به میزان کنترل شما بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با داروخانه آنلاین داروبیار همراه باشید.

آیا شربت ارژیتال هلث اید باعث پرخوری می شود؟

همان طور که در بند قبل هم گفته شد این شربت می تواند اشتهای شما را بالا ببرد و از این رو ممکن است شما بخواهید مقدار غذا و وعده های که در روز و شب استفاده می کنید را بالا تر ببرید در چنین کاری شما اصطلاحاً فردی پرخور خطاب می شوید.

اگر بخواهید رابطه بین شربت ارژیتال هلث اید و بالا رفتن وزن بدن را بیابید به این صورت است که شما عزیزان اگر اشتهای خود را هنگام خوردن وعده های غذایی کنترل نکنید پس از مدت کوتاهی شاهد اضافه وزن خود خواهید بود پس باید زمان خوردن شربت ارژیتال هلث اید را طوری تنظیم کنید که بتوانید اشتهای خود را نیز به کنترل خود درآورید و از پرخوری حذر کنید تعیین صورت بدنی سالم تر خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:  قرص هیرویت برای چه سنی مناسب است؟

طریقه مصرف شربت ارژیتال هلث اید برای افزایش وزن

در این میان افرادی وجود دارند که احساس می کنند لاغر هستند و باید چاق شوند و همین خاطر به شربت ارژیتال هلث اید پناه می برند آن ها سعی می کنند با خوردن شربت ارژیتال هلث اید اشتهای خود را افزایش بدهند البته که همین طور هم می باشد یعنی در واقع طریقه مصرف شربت ارژیتال هلث اید به دو صورت زیر است:

  •          یک روش برای افرادی که تمایل به افزایش وزن دارند
  •          یک روش برای افرادی که تمایل به کاهش وزن و لاغری دارند

برای گروه اول که تمایل به افزایش وزن دارند توصیه می شود که شربت ارژیتال هلث اید را قبل از غذا یعنی قبل از ناهار و شام بخورند تا اشتهای آن ها بیش تر شود و قادر به خوردن غذای بیش تری باشند. روش دیگر برای افرادی که تمایل به کاهش وزن و لاغری دارند این افراد باید چند دقیقه پس از اتمام غذا از شربت ارژیتال هلث اید استفاده کنند در صورت غذای خود را با اشتهایی که داشته اند میل کرده اند و پس از آن دیگر سیر شده‌اند و اشتهای به خوردن غذای بیش تر ندارند پس دچار اضافه وزن نخواهند شد.