قرص بیوتی هلث چاق کننده است
قرص بیوتین چاق کننده است؟

برخی افراد تصور می کنند که اگر از کپسول های بیوتی هلث استفاده کنند چاق می ‌شوند؛ از این رو از هر کسی که کپسول بیوتی هلث استفاده می کند میپرسند که آیا قرص بیوتی هلث چاق کننده است؟ در پاسخ به چنین سوالی باید گفت خیر در واقع قرص بیوتی هلث اید در بعضی افراد باعث افزایش اشتها می شود و همین افزایش اشتها، اگر کنترل نشود ممکن است قرص biotihealth باعث چاقی شود.

پس این شما هستید که می توانید این وضعیت را کنترل کنید تا دچار چاقی و افزایش وزن نشوید. از این رو باید حتماً حواستان به خورد و خوراک و دوره مصرف کپسول های بیوتی هلث باشد. به همین منظور باید حتماً با پزشک متخصص و یا پزشک تغذیه مشورت نمایید. اکنون از شما عزیزان می خواهیم که برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

قرص بیوتی هلث چاق کننده است؟

در حقیقت برای اینکه مصرف کپسول بیوتی هلث باعث افزایش اشتهای شما نشود، باید به مقدار معین مصرف شود. یعنی دوره‌ای که پزشک برای شما تعیین می ‌کند که کپسول بیوتی هلث استفاده کنید باید مشخص باشد و همچنین دوز مصرف این کپسول نیز باید تعیین شود که برای مثال در ماه چه مقدار کپسول بیوتی هلث مصرف شود.

سوالی که ممکن است در چنین شرایطی برای شما پیش آید این است که چه مقدار مصرف کپسول بیوتی هلث در ماه باعث چاقی می شود؟ در حقیقت پاسخ به چنین سوالی نیز به توده بدنی شما بستگی دارد اما این را هم باید بدانید که مصرف بیش از اندازه biotihealth باعث چاقی می شود زیرا افزایش اشتهایی که ایجاد می کند ممکن است قابل کنترل نباشد.

بیشتر بخوانید:  چربی خون بالا

از این رو باید با پزشک خود مشورت کنید که در ماه چه مقدار کپسول بیوتی هلث استفاده کنید که موجب چاقی و اضافه وزن نشود.

کپسول بیوتی هلث باعث کاهش وزن یا افزایش وزن

حتماً می دانید که امروزه مهم ترین چیز برای افراد، تناسب اندام است از این رو به چنین چیزی بسیار اهمیت می‌ دهند و نمی گذارند که تناسب اندام شان تحت هیچ شرایطی به خطر بیفتد. حال سوالی که برای آن ها پیش می آید این است که چرا کپسول بیوتی هلث چاق نمی کند؟ یا اصلاً ممکن است باعث لاغری شود؟ ما به شما خواهیم گفت که همه این چاقی و لاغری ها به عوامل زیر بستگی دارد:

  •          واکنش بدن شما به کپسول بیوتی هلث
  •          دوره مصرف کپسول بیوتی هلث
  •          دوز مصرف کپسول بیوتی هلث

با وجود چنین مواردی نمی ‌توان به طور قطعی در مورد تاثیر کپسول بیوتی هلث بر چاقی و یا لاغری اظهار نظر کرد. زیرا افرادی هستند که بدنشان نسبت به کپسول بیوتی هلث واکنشی نشان می دهد که باعث زیاد شدن اشتها و در نهایت چاق شدن آن ها می شود. حتی ممکن است باعث اسهال شده و در نهایت سبب لاغر شدن فرد شود؛ در هر صورت باید با پزشک متخصص در اینکه آیا قرص بیوتی هلث چاق کننده است یا خیر مشورت کرد و در صورت لزوم دوره یا دوز مصرف را تغییر داد.