بهترین زمان مصرف قرص سیستین ب 6
بهترین زمان خوردن قرص سیستین ب6

در این مقاله از داروخانه آنلاین داروبیار به بررسی بهترین زمان مصرف قرص سیستین ب 6 می پردازیم. بدن در ساعت های مختلف روز فعالیت های متفاوتی انجام میدهد. بسیاری از افراد خوردن مکمل های غذایی را در ساعت های مختلف روز پیشنهاد میکنند تا با دستگاه گوارش و هضم و جذب این مواد مغذی مطابقت داشته باشد و اما قرص سیستین ب 6 را دانشمندان به دلیل داشتن روی، ویتامین B6 و اسیدامینه های سیستین و آرژنین و … پیشنهاد میکنند، دو بار در روز مصرف شود و این دو بار در صبح و شب است. به دلیل اینکه ویتامین ب6 به رفع کم خونی، سنتز پروتئین، بهبود کیفیت خواب، آرام سازی سیستم اعصاب مرکزی و مقابله با استرس کمک کرده و همچنین سایر مواد تسکیل دهنده قرص سیستین ب 6 علاوه بر تغذیه پوست سر برای رشد مجدد و جلوگیری از ریزش مو در صبح به افزایش انرژی بدن نیز کمک میکند.

نحوه مصرف قرص سیستین b6 زینک رازک

توصیه دکتر شکری:
بهترین زمان خوردن قرص سیستین ب6 هنگام صبح است، چرا بیشتر جذب را داشته و تاثیرگذاری آن افزایش میابد.

می توان قرص سیستین را در تایم بعد از ظهر نیز مصرف کرد اما به مراتب از کیفیت جذب قرص کاسته میشود و اگر بنا به مصرف این قرص در تایم بعد از ظهر است بهتر است در ساعت های اویله مصرف شود
مصرف قرص سیستین ب 6 در ساعت های پایانی شب به بدن کمک میکند تا راحت تر به خواب رود و به کبد نیز کمک میکند تا پاکسازی بدن را بهتر انجام دهد اما به دلیل اینکه فرایند ترمیم پوست و مو و ناخن در شب هنگامی که بدن در خواب است انجام میشود بهتر است این قرص را در ساعت های پایانی شب مصرف کنیم.

بیشتر بخوانید:  بهترین زمان مصرف شربت ایمیونس در بزرگسالان و کودکان

برای خرید قرص سیستین ب6 با تخفیف ویژه در داروخانه آنلاین داروبیار اقدام کنید.