تایید داروی خوراکی برای بیماری مزمن کلیه

تایید داروی خوراکی برای بیماری مزمن کلیه امروزه برای انواع بیماری ها دارو ها و روش های درمانی زیادی وجود دارند. در این میان بیماری مزمن کلیه هم رواج زیادی داشته اما خوشبختانه با تایید داروی خوراکی برای بیماری مزمن کلیه این مشکل نیز در حال برطرف شدن است. همان طور که می دانید افراد زیادی به بیماری کلیوی مبتلا هستند. در واقع کلیه های دو عضو بسیار مهم در بدن انسان هستند که سعی در دفع مواد زاید بدن دارند. اما اگر کلیه های لوبیایی شکل دچار مشکل شوند، تمام بدن تحت تاثیر قرار می گیرد و دچار اختلال می شود. چیزی که در چنین وضعیتی اهمیت زیادی دارد نحوه درمان کلیه ها است. داروبیار امروز در خدمت شما عزیزان هست  با معرفی داروی بیماری کلیه که به تایید رسیده و افراد زیادی تا کنون از آن استفاده کرده اند.

داروی خوراکی که برای بیماری مزمن کلیه به تایید رسیده چیست؟

 

 

دارو های زیادی برای درمان نارسایی و یا بیماری مزمن کلیه مورد استفاده قرار می گیرند. اما روی سخن ما امروز در مورد  Farxig dapagliflozin است. طبق تحقیقات انجام شده این دارو بر روی افراد زیادی آزمایش شده و اکنون در آمریکا به تایید رسیده است. این دارو در واقع برای آزمایش بین این دو گروهتقسیم شد گروه اول این دارو را استفاده نمودند و گروه دوم شبه دارو، تا مشخص شود که پاسخ بدن آن ها به دارو چگونه است. پس از مدت دریافتند که افرادی که دارو را دریافت نموده اند پاسخ بهتری برای درمان بیماری مزمن کلیه داده اند. در واقع شرکت آسترازنکا امروزه در حال تولید داروی Farxig dapagliflozin است. اگر شما هم خدایی نکرده دچار بیماری مزمن کلیه شده ‌اید می توانید از این دارو با دوز مشخص استفاده کنید. اما قبل از هرچیز باید مشخص شود که شما دقیقاً به این بیماری مبتلا هستید.

بیشتر بخوانید:  انواع داروی آسم و نحوه اثر گذاری آن ها

علائم و نشانه های بیماری مزمن کلیه چیست؟

 

 

افرادی که به بیماری مزمن کلیه دچار می‌ شوند ممکن است در اثر وراثت و ژنتیک باشد. یعنی آنها از طریق رابطه ارثی و خونی بیماری کلیه را از خانواده خود به ارث برده اند. تصویری که افرادی هستند که زندگی پر خطری داشتند یعنی به هیچ عنوان برای سلامتی خود تلاش نکرده و از مواد نامناسبی استفاده نموده اند. البته که چنین افرادی خیلی کم ورزش می کرده اند. اگر بخواهیم نشانه های بیماری مزمن کلیه را برای شما برشماریم این علائم به شرح زیر هستند:

  •         یکی از علائم مهم بیماری مزمن کلیه افزایش حجم ادرار است.
  •         حالت تهوع و گیجی یکی دیگر از این علائم می تواند باشد.
  •         از دیگر علائم این بیماری می توان به کاهش سطح هوش اشاره کرد.
  •         احساس تنگی نفس و درد در ناحیه قفسه سینه از دیگر علائم است.
  •         پف کردن زیر چشم و اندام های پایینی مثل پاها و زانو ها را می توان نام برد.
  •         از دیگر علائم می توان ضعف و خستگی و خارش های مکرر را نام برد.

تشخیص بیماری مزمن کلیه

 

 

هرگز فکر نکنید که اگر یکی از علائم فوق را داشته باشید شما دچار بیماری مزمن کلیه شده اید. بلکه هر کسی ممکن است به این بیماری دچار شوند. اما تعدادی از این علائم نتیجه بیماری مزمن کلیه نیست. و ممکن است نتایج بیماری دیگری باشد. به همین خاطر توصیه ما این است که قبل از هر چیز به پزشک مراجعه کنید. پزشکان متخصص می ‌توانند با انجام آزمایشات به طور دقیق در این مورد نظر دهند. و اگر خدای نکرده شما دچار این مشکل باشید دارو های مناسبی را برای شما تجویز می کنند. البته ممکن از داروی Farxig dapagliflozin هم میان آن ها باشد. حتی ممکن است پزشک متخصص برای درمان بیماری مزمن کلیه شما مجبور به پیوند و یا دیالیز کلیه هم شود.

بیشتر بخوانید:  برای درمان عفونت های ویروسی نیازی به مصرف آنتی بیوتیک نیست

مصرف داروی خوراکی بیماری مزمن کلیه

 

باید توجه داشته باشید که برای مصرف دارو های بیماری مزمن کلیه حتما طبق دستور پزشک عمل کنید. به هیچ عنوان میزان دوز دارو ها را کم و یا زیاد نکنید. باید توجه داشته باشید که به صورت سرخود داروی استفاده نکنید. و هم چنین حتماً طبق دوره ای که پزشک برای شما تعیین کرده دارو ها را مصرف کنید نه بیش تر و نه کم تر. همه این نکات به نتیجه و پاسخ دهی بدن شما در برابر دارو تاثیر گذار است. به همین خاطر برای این که تاثیر گذاری به جذب داروها در بدن به بهترین نحو انجام شود و بهبودی شما عزیزان هر چه سریع ‌تر حاصل شود باید به چنین نکاتی عمل کنید. امروز با پیشرفت علم و تایید دارویی خوراکی بیماری مزمن کلیه درمان این بیماری بسیار راحت شده است.