تفاوت قرص و شربت ایمیونس
تفاوت قرص و شربت ایمیونس ویتابیوتکس

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی تفاوت قرص و شربت ایمیونس ویتابیوتکس که امروزه بسیار پرطرفدار و پرفروش بوده است. زیرا به دلیل ورود بیماری های جدید و ویروس های تازه به کشور و همچنین در جهان اکثر افراد به دنبال تقویت سیستم ایمنی خود هستند.

به این صورت که می خواهند به وسیله مصرف انواع ویتامین ها مقاومت سیستم ایمنی بدن را بالا ببرند تا بدنشان به هیچ عنوان به هیچ کدام از آن بیماری ها مبتلا نشود حتی اگر مبتلا شد به راحتی آن را پشت سر بگذارد و با آن مبارزه کند و در مبارزه با بیماری پیروز شود.

شرکت ویتابیوتیکس در این صدد برآمده که قرص و شربت ایمیونس ویتابیوتکس را تولید کند و به بازار عرضه نمایند . اکنون سوالاتی در مورد ساختار و تفاوت این دو محصول وجود دارد ما هم اینجا هستیم تا در مورد این که قرص و شربت ایمیونس ویتابیوتکس چه تفاوت هایی دارند؟ صحبت کنیم پس لطفاً برای کسب اطلاعات بیش تر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

تفاوت قرص و شربت ایمیونس

سازندگان قرص وشربت ایمیونس ویتابیوتکس در واقع از یک فرمول و یک روش برای ساخت این دو محصول استفاده کرده اند اما همانطور که می دانید این نوع محصول کاملاً از یکدیگر مجزا هستند اما بهتر است بدانید که تفاوت این دو فقط به شکل ظاهری آن ها مربوط می شود یعنی یکی از آن ها به صورت جامد یا همان قرص  immunace  است و دیگری به صورت مایع و درون بطری و به صورت شربت است.

بیشتر بخوانید:  برای افزایش قد چه بخوریم؟

اما ممکن است مخاطبان و یا مشتریان این سوال به ذهن شان برسد که در چه مواردی باید از قرص و در چه مواردی باید ازشربت ایمیونس ویتابیوتکس استفاده کرد؟ در واقع برخی از افراد هستند مثل کودکان که قادر به خوردن قرص نیستند در این صورت می توانند از شربت ایمیونس ویتابیوتکس استفاده کنند. گاهی اوقات هم افراد برای اینکه نمی خواهند مزه شربت را بچشند ترجیح می‌ دهند که از قرص ایمیونس ویتابیوتکس استفاده نمایند.

آیا شربت ایمیونس ویتابیوتکس بهتر از قرص آن عمل می کند؟

گاهی افراد هنگام استفاده از محصول ویتابیوتیکس دچار شک و دودلی می ‌شوند و با خود می گویند آیا قرص ایمیونس ویتابیوتکس بهتر از شربت آن عمل می کند؟ در پاسخ به چنین سوالاتی باید گفت همان طور که ساختار این دو محصول با هم یکسان است، تاثیر هر دوی آن ها نیز یکی است و عملکرد آن ها با هم تفاوتی نخواهد داشت پس فرقی نمی ‌کند که شما از قرص و یا شربت immunace  استفاده کنید زیرا در موارد زیر هر دو با هم مشترک اند:

  •          ویتامین ها
  •          عناصر
  •          تاثیر گذاری و ساختار

پس هر کدام از محصولات ویتابیوتیکس که در اختیار تان بود را می ‌توانید با خیال راحت استفاده کنید البته که باید حتما میزان مصرف و دوز آن را از پزشک خود بپرسید. تنها پس از مدت کوتاهی از استفاده متوجه تاثیر گذاری فوق العاده آن خواهید شد هر چه زودتر برای خرید آن اقدام کنید.