داروهای موثر بر زود انزالی
داروهای موثر بر زود انزالی

داروهای موثر بر زود انزالی

داروهای موثر بر زود انزالی برای افزایش مدت انزال در مردان مورد استفاده قرار می گیرد. داروهایی که در حال حاضر در سطح جهانی برای درمان این بیماری جنسی به کار می روند از دسته داروهای SSRIS هستند که شامل سیتالوپرام، پاروکستین، فلوکستین، سراتلین می باشد در نتیجه استفاده از این دارو ها ۱۲ هفته ۸۰ درصد از این بیماری می تواند درمان شود. در مورد داروهای زود انزالی بزرگترین  نکته قابل ذکر این است که یک دارو ممکن است  درمان مناسب را برای فردی فراهم کند و  باعث بهبود فرد شود در صورتی که همین دارو در فرد دیگر نتیجه ای به دنبال نداشته باشد. لذا بیمار پس از پنج روز از مصرف دارو اگر نتیجه ای  نگرفت برای تغییر دارو باید به پزشک مراجعه کند. امروز و در این مقاله از داروخانه آنلاین داروبیار قصد داریم درباره داروهای زود انزالی مورد تایید وزارت بهداشت بیشتر بایکدیگر گفتگو کنیم . لطفا با ما همراه باشید.

مشاهده کاندوم تاخیری در داروخانه آنلاین داروبیار

داروهای زود انزالی در داروخانه ها

  • سروتونین زود انزالی

 مطالعات تجربی نشان می‌دهند که سروتونین و گیرنده های آن کنترل عصبی انزال در حیوانات تنظیم می کنند. کاهش سروتونین و فعال نمودن گیرنده های مربوط به آن منجر به یک انزال سریع تر می شود. در مورد زود انزالی با سروتونین دو روش درمانی وجود دارد، چون استفاده مداوم و طولانی  مدت دارو می تواند بیما را از استفاده طولانی مدت  آن باز دارد. لذا استفاده از دارو ۳ ساعت قبل از ارتباط جنسی روش دیگر درمان است.

  • کلومی پرامین

مطالعات انجام شده  نشان می دهد که  کلومی پرامین در درمان زود انزالی موثر است ولی به علت عوارضی که دارد  مصرف آن محدود شده است.  این دارو دارای ۵ الی ۱۵ درصد عوارضی مانند اختلال دید، خشکی دهان و سایر عوارض کولینرژیک است. این دارو به طور گسترده در درمان افسردگی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به علت عارضه به تاخیر انداختن انزال و بعضا قطع انزالا برای درمان زود انزالی برای انسان مورد استفاده قرا می گیرد.

  • فلوکستین

 در مورد مصرف داروی فلوکستین برای زود انزالی  بعد از قطع درمان سه تا شش ماه بهبودی گزارش شده است. بسیاری از بیماران به خوبی می توانند این دارو را در مورد استفاده قرار دهند و عوارض دارو، اضطراب، بی خوابی به مقدار کم،کاهش میل جنسی و گاهی عدم انزال می باشد. عدم دفع انزال  در انسان ممکن است تا چند هفته پس از قطع دارو باقی بماند که احتمالا به علت  دفع آهسته متابولیت های آن باشد.

  • سرترالین

 یکی از بهترین داروها برای زود انزالی سرترالین است  که علاوه  بر مهار انتخابی بازجذب دوباره ی سروتونین  دارای مهار گریه‌های دوپامین هم می باشد.  شایعترین عارضه سراترالین اختلالات گوارشی است.  مقدار مصرفی سرترالین میزان ۲۵ تا ۵۰ میلی گرم به صورت روزانه است.

بیشتر بخوانید:  سایز بندی کاندوم، انتخاب سایز کاندوم

داروهای موثر بر زود انزالی

  • قرص پاروکستین

 برای زود انزالی  مصرف روزانه ی  داروی پاروکستین  می تواند در بهبود زود انزالی موثر باش.د این دارو به طور اختصاصی روی مغز اثر می گذارد و باعث افزایش مقدار سروتونین و درمان زود انزالی می شود. این دارو همزمان با داروهای نظیر دیلانتین و وارفارین نباید مورد استفاده قرار گیرد.

خرید اسپری تاخیری در داروخانه آنلاین داروبیار

علل زود انزالی

 بعد از اینکه  در مورد روهای موثر برای زود انزالی صحبت کردیم در قسمت آخر مقاله می خواهیم در مورد علل زود انزالی نکاتی  را مطرح کنیم .مشخص نیست که علل دقیق زود انزالی چه است. در حالی که قبل تر ها بر این باور بودند که علل روانشناختی می‌توانند در زود انزالی اثر داشته باشد امروزه بر این باور هستند که انزال زودرس شامل تعامل پیچیده از عوامل روانی و شخصیتی است. عوامل روانشناختی زود انزالی می تواند شامل تجارب اولیه جنسی ،سوء استفاده جنسی ،تصویر بدن، نگران انزال زودرس ، افسردگی، احساسات گناهی که تمایل شما به عجله برای انزال را افزایش می‌دهد. عوامل دیگری همچون اختلال در نعوظ،  استراب و مشکلات رابطه جنسی بر زود انزالی موثر است است.

پیشنهاد خرید: ژل تاخیری