ایا قرص هیرویت باعث رویش مجدد مو میشود
آیا قرص هیرویت باعث رویش مجدد مو میشود؟

مو یکی از عوامل موثر در زیبایی و حفظ رضایت شخصی فرد است که گاهی اوقات بنا بر دلایل مختلف، ممکن است زیاد پر پشت یا سالم نباشد. امروزه راه‌های زیادی برای کاشت مو یا بهبود وضعیت موها وجود دارد اما مصرف قرص‌های کاملی نظیر هیرویت می‌تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد؛ بدون آنکه نیازی به عمل‌ جراحی پیدا کنید. در این مقاله از داروخانه آنلاین داروبیار همراه ما باشید تا به بررسی قرص هیرویت و اثر گذاری آن بر رویش مجدد مو بپردازیم.

چرا قرص هیرویت؟

زمانی که برای خرید داروی تقویت مو به داروخانه مراجعه می‌کنید، با طیف وسیعی از پیشنهادات مواجه خواهید شد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاصی دارند. یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها، قرص هیرویت است که به دلیل خواص بی نظیر، در چند سال اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. اگر شما هم به دنبال قرصی هستید که بیشترین تاثیر ممکن را در تقویت موها داشته باشد، قرص هیرویت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

از جمله خواص این قرص می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصرف قرص هیرویت باعث تقویت فولیکول‌‎‌های مو می‌شود.
  • به دلیل وجود مواد مغذی در ترکیبات قرص هیرویت، رشد موها افزایش پیدا می‌کند.
  • به استحکام تارهای مو کمک کرده و مانع از ریزش آن‌ها می‌شود.
  • در بدن برخی افراد ممکن است کمبود مواد معدنی وجود داشته باشد، قرص هیرویت مواد معدنی مورد نیاز برای رشد مو را تامین کرده و مانع از ایجاد مشکلات جدی برای آن می‌شود.
  • برای ساخت پروتئین مو به اسیدهای آمینه نیاز است که توسط این قرص تامین می‌گردد.
  • این قرص می‌تواند حالت درخشان موها را حفظ کرده و ظاهری سالم‌تر به آن‌ها هدیه می‌دهد.
  • باعث ترمیم موهای آسیب دیده خواهد شد.
  • هیچ گونه ماده نگهدارنده یا رنگ مصنوعی در ترکیبات این قرص پیدا نمی‌شود.
بیشتر بخوانید:  تشخیص هیرویت اصل و تقلبی- تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی

برای مصرف قرص هیرویت هیچ محدودیت جنسیتی وجود ندارد؛ هم آقایان قادر به مصرف آن هستند و هم بانوان. سن توصیه شده برای شروع مصرف قرص، 16 سال به بالا است. قرص هیرویت قیمت مناسبی داشته و کیفیت مطلوبی را نیز ارائه می‌دهد.

ایا قرص هیرویت باعث رویش مجدد مو میشود

اثر قرص هیرویت در روش مجدد مو و جلوگیری از ریزش آن

ریزش مو برای هر فردی ممکن است اتفاق بیفتد. برخی به دلیل ژنتیک، برخی به دلیل استفاده از داروها و بیماری، کمبود ویتامین و مواد معدنی، استرس بیش از حد و … به ریزش مو دچار می‌شوند. بین تمام علل ریزش مو، ژنتیک شایع‌تر است اما نبود مواد مغذی کافی هم می‌تواند نقش بزرگی در ریزش مو داشته باشد. برای اینکه موها به حالت اولیه خود بازگردند، بهتر است ابتدا علت ریزش را پیدا کرده و متناسب با همان دوره درمانی خود را آغاز نمایید.

از آنجایی که قرص هیرویت طیف گسترده‌ای از ویتامین و مواد مغذی را در خود جای داده است، می‌تواند دارویی کمک کننده در ریزش مو باشد. ترکیبات موجود در قرص هیرویت عبارتند از:

  • زینک

یکی از بهترین مواد معدنی برای توقف ریزش مو، زینک است. مصرف زینک از نازک شدن تارهای مو جلوگیری کرده و باعث استحکام بیشتر می‌شود. در کنار اثرات مثبت زینک بر مو، در بهبود مشکلات پوستی موثر بوده و می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند. در هر قرص هیرویت، حدودا 8 گرم زینک وجود دارد که اثر بخشی فوق العاده آن را پس از مصرف قرص مشاهده خواهید کرد.

  • ویتامین‌های خانواده B

خانواده B از هشت ویتامین تشکیل شده است که همه آن‌ها در ترکیبات قرص هیرویت وجود دارند. یکی از مهم‌ترین ویتامین‌های این خانواده، ویتامین بیوتین است که باعث رشد سریع‌تر مو و تقویت آن‌ها می‌شود. برای کاهش ریزش مو مصرف ویتامین‌های خانواده B بسیار مفید هستند، به همین دلیل در قرص هیرویت می‌توان این ویتامین‌ها را یافت.

  • آمینو اسیدها
بیشتر بخوانید:  چه ویتامینی باعث ضخیم شدن مو میشود؟

متیونین و سیستئین دو نوع آمینو اسید ضروری برای رشد مو هستند که در قرص هیرویت از آن‌ها استفاده شده است. این دو آمینو اسید باعث افزایش ضخامت تارهای مو شده و شدت ریزش را کاهش می‌دهد.

  • آهن

آهن از جمله ترکیبات قرص هیرویت بوده که وظیفه اصلی آن، خونرسانی بدن است. به دلیل وجود آهن در این قرص، خون‌رسانی در سر بهتر انجام گرفته و این موضوع از ریزش مو جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر آن می‌تواند به رویش مجدد مو هم کمک زیادی کند.

  • کلسیم

بدن برای حفظ سلامت مو به کلسیم نیاز دارد. از آنجایی که بدون کلسیم مو حالت درخشان خود را از دست می‌دهد، در ترکیبات قرص هیرویت از آن استفاده شده است تا موها حالت زیباتری پیدا کنند.

  • مس

یکی از علل نازک شدن ساقه مو و آسیب پذیری بیشتر، کمبود مس است. عنصر مس نقشی اساسی در هموگلوبین خون ایفا کرده و برای اکسیژن رسانی به فولیکول‌های مو هم اهمیت دارد. مس موجود در قرص هیرویت، مانع از ضعیف شدن ساقه مو شده و به رویش مجدد آن‌ها کمک می‌کند.

بهترین زمان مصرف قرص هیرویت

تا این بخش از مقاله متوجه شدیم که قرص هیرویت می‌تواند جز بهترین قرص‌ها برای جلوگیری از ریزش مو باشد اما باید چه زمانی از روز مصرف شود تا بیشترین اثرگذاری را داشته باشد؟ معمولا بهترین زمان مصرف این قرص، همراه با وعده غذایی صبحانه است. این قرص عوارض بسیار کمی دارد اما اگر یک مورد از این عوارض مانند سردرد خود را نشان دهد، با مصرف هیرویت در کنار صبحانه می‌توان از آن پیش گیری کرد. اگر در وعده غذایی صبحانه نتوانستید قرص را میل کنید، بعد از ناهار یا شام آن را مصرف کنید.

بیشتر بخوانید:  قرص ریجن دایت بهتر است یا قرص هیرویت؟

دوره مصرف قرص هیرویت

در هر بسته 30 قرص قرار دارد که هر روز باید کنار وعده صبحانه آن را میل کنید. مصرف آن بهتر است تا 3 ماه ادامه پیدا کند تا شاهد اثر قرص هیرویت بر موهای خود باشید.

ایا قرص هیرویت باعث رویش مجدد مو میشود؟

اگر به ریزش مو مبتلا شده و احتمال می‌رود که دلیل آن کمبود مواد مغذی باشد، مصرف قرص هیرویت بهترین انتخاب برای تقویت مو و رویش مجدد آن‌ها است. این قرص تحت لیسانس انگلستان تولید شده و کیفیت بسیار خوبی را دارد؛ علاوه بر آن قیمت مناسبی داشته و نیازی نیست هزینه‌های زیادی برای داشتن موهای زیبا صرف کنید.

 

هیرویت-مو 01