آیا شربت ایمیونس اشتها آور است
آیا شربت ایمیونس اشتها آور است؟

تا به حال چندین مقاله در رابطه با شربت ایمیونس ویتابیوتکس داشتیم و درباره ویژگی های فوق العاده ی این شربت با یک دیگر صحبت کرده ایم.‌ امروز قصد داریم به یکی دیگر از سوالات شما درباره اینکه آیا شربت ایمیونس اشتها آور است یا خیر بپردازیم. کاربران زیادی درباره خاصیت شربت ایمیونس ویتابیوتکس برای افرایش وزن و چاقی از  داروبیار می پرسند. اگر مدتی است که اشتها ندارید و با کاهش وزن خود روبرو شده اید و یا این که کودکتان تمایلی به خوردن غذا ندارد با ما همراه باشید. شربت immunace از چندین ویتامین ،مواد ریز مغذی و مواد معدنی درست شده است.

  •         ویتامین های گروه B  مثل ویتامین ب ۱،ب ۶، ب ۷ و ب ۱۲
  •         ویتامین دی
  •         ویتامین سی
  •         زینک
  •         منیزیم
  •         منگنز
  •         آهن
  •         روی
  •         مس
  •         ید
  •         پتاسیم
  •         سلنیوم
  •         ال کارنیتین
  •         بتاکاروتن
  •         و غیره

تمام موارد فوق دست به دست یک دیگرمی دهند تا انسان بدنی قوی در مقابل میکروب ها،  ویروس ها و یا عفونت ها داشته باشد اما ما در این مقاله به آن مواد مغذی می پردازیم که باعث افزایش اشتها و چاقی می شوند.

چه ویتامین هایی اشتهاآور هستند؟

زمانی که بدن شما با کمبود ویتامین هایی هم چون ویتامین ب ۱ مواجه شود، قطعا بی اشتها می شوید اما اگر این ویتامین به اندازه ی کافی در بدن موجود باشد، دیگر مشکل کم اشتهایی ندارید. این شربت با جبران این کمبود اشتها را زیاد می کند. علاوه بر این کم و یا زیاد بودن زینک بدن، باعث کم اشتها شدن و یا تنظیم خورد و خوراک می شود . این شربت به شما کمک می کند که اگر کمبود زینک و یا ویتامین B دارید، دوباره اشتهای خود را به دست آورید و قطعا بعد از آن با افزایش اشتها روبرو خواهید بود.

دوستان زیادی از ما سوال می پرسند که آیا شربت ایمیونس برای همه افراد اشتها آور است؟ ما به آن دسته عزیزانی که تناسب اندام خود را دوست دارند و قصد چاقی ندارند نیز یک خبر خوب داریم. دقت کنید شما اگر کمبود یکی از این موارد را داشته باشید و دائم احساس خستگی،  ضعف و بی اشتهایی داشته باشید، تحت تاثیر این شربت قرار می گیرید. چنان چه تمایل به خوردن بیش تر نداشته باشید این شربت روی شما اثر آن چنانی ندارد.  اگر از خود سوال می پرسید پس چرا از این شربت استفاده کنیم در بخش های بعد با ما همراه باشید تا در رابطه با خواص این شربت با یک دیگر صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:  قرص جوشان بهتر است یا قرص معمولی؟

ویتامین ب

اگر مایل هستید چاق شوید به هیچ عنوان از کنار ویتامین های گروه ب ساده رد نشوید. این ویتامین ها سوخت و ساز بدن را تنظیم می کنند و این امر نقش خیلی پررنگی در چاقی انسان دارد. لازم به ذکر است که ویتامین ب ۱ باعث افزایش اشتها و تمایل به خوردن غذا می شود و چنان چه بدن با کمبود این ویتامین روبرو شود، قطعا با بی اشتهایی مواجه خواهد شد. دقت کنید که تمام این ویتامین ها به همان اندازه که بدن نیاز دارد، در این شربت موجود هستند و شما می توانید با این شربت نیاز بدن خود را جبران کنید.

ویتامین ب برای چاقی

زینک

همان گونه که می دانید زینک یکی از مواد مورد نیاز بدن است و کمبود آن باعث از دست دادن اشتها می شود و علاوه بر کم شدن اشتها سیستم ایمنی بدن فرد نیز ضعیف می شود. چنان چه این کمبود را جبران نکنید، هیچ تمایلی به خوردن غذا ندارید و با کاهش وزن خود روبرو می شوید. لازم است اضافه کنیم که اگر بدن شما این ویتامین ها و یا زینک را کم داشته باشد، شربت ایمیونس این کمبود را جبران می کند اما اگر بدن شما کمبودی نداشته باشد، دچار چاقی بیش از حد نمی شوید پس اصلا نگران تناسب اندام خود نباشید.

مزایای دیگر شربت ایمیونس

سیستم ایمنی بدن خود را قوی کنید

قطعا می دانید که وجود این همه ویتامین و مواد مغذی باعث بهتر شدن سیستم ایمنی می شود. ویتامین سی موجود در این شربت موجب بهتر شدن عملکرد بدن می شود و شما خیلی کم تر از قبل دچار سرماخوردگی،  کسالت و یا پرخاشگری می شوید. روی موجود در این شربت نیز به تولید گلبول های سفید کمک می کند و قطعا می دانید که گلبول های سفید با میکروب ها و هر عامل خارجی که برای بدن ضرر دارد مبارزه می کند و سیستم ایمنی بدن را قوی تر از قبل می کند. مس و آهنی که در آن وجود دارد نیز به تقویت گلبول های قرمز کمک می کند و تمام این عوامل در کنار یک دیگر یک بدن قوی برای شما می سازند ‌.‌ اگر قصد دارید در این دوران که همه ی مردم جهان با کرونا و ضعف سیستم ایمنی بدن خود درگیر هستند این سیستم را قوی تر کنید حتما از این شربت استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  آیا قرص کلسی پاور چاق کننده است؟

آمار سرطان و بیماری های قلبی را کاهش بدهید

قطعا می دانید که انسان مجبور به فعالیت روزانه و در معرض نور خورشید و اشعه های مختلف قرار گرفتن است این امر موجب فعال شدن رادیکال های آزاد در بدن می شود که شما می توانید با مصرف این شربت میزان این رادیکال ها را کم کنید. زمانی که این رادیکال ها کم تر شوند سلول های بدن شما کم تر آسیب می بینند و احتمال مبتلا شدن به سرطان کم تر می شود. این شربت احتمال مبتلا شدن به بیماری های قلبی و عروقی را خیلی کم تر می کند.  اگر از کمبود ویتامین دی رنج می برید و درد های مزمن و یا درد های مفصلی آزارتان می دهد حتما از این شربت استفاده کنید تا نیاز بدنتان تامین شود.  هر چقدر که داروخانه آنلاین داروبیار در رابطه با ویژگی های این شربت بگوییم باز هم نکته ای باقی می ماند از شما می خواهیم که این شربت را مصرف کنید و خودتان شاهد معجزه ی آن باشید؛ پس همین حالا خرید خود را ثبت کنید.

مقدار مصرف شربت ایمیونس برای چاقی

همان گونه که ملاحظه کردید این شربت از املاح طبیعی و ویتامین های مورد نیاز درست شده است و مصرف آن هیچ گونه عوارض خاصی ندارد به همین خاطر معمولا این شربت را بدون نسخه پزشک نیز می فروشند پس اگر قبلا از پزشک خود در این باره صحبت نکرده اید می توانید با روش ما این شربت را مصرف کنید. اگر خودتان از این شربت مصرف می کنید باید روزی دو بار این شربت را میل کنید. اندازه ی این شربت در هر بار مصرف نیز بین ۵ تا ۱۰ میلی لیتر باشد یا به عبارتی یک تا دو قاشق  اما اگر به کودک خود نیز از این شربت می دهید، نصف این مقدار را به آن بدهید یعنی ۵/۲ تا ۵ میلی لیتر و یا نصف قاشق را هر بار به آن بدهید. البته باید این نکته را اضافه کنیم که میزان مصرف برای هر فردی با توجه به شرایط بدن و هم چنین سن فرد متفاوت است و این پزشک است که مشخص می کند که شما چه قدر باید از این شربت مصرف کنید.

بیشتر بخوانید:  برای افزایش قد چه بخوریم؟

کلام آخر

خاصیت های این شربت فقط به افزایش اشتها ختم نمی شود شما می توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید و با کمک انتی اکسیدان موجود در شربت ایمیونس ویتابیوتکس رادیکال های آزاد  موجود در بدن را کم کنید و به این شکل احتمال مبتلا شدن به سرطان را کم کنید. علاوه بر آن شما می توانید با این شربت بدن خود را مجبور به تولید ویتامین A کنید و با کمک روی گلبول سفید تولید کنید و بدن خود را آماده کنید تا با میکروب ها و ویروس ها مبارزه کند. اگر مایل هستید از این شربت فوق العاده استفاده کنید می توانید همین حالا شربت immunace را سفارش بدهید.