فهرست کامل دارو های قلب و عروق

فهرست کامل دارو های قلب و عروق اکنون یکی از جدید ترین بیماری های موجود میان مردم بیماری قلب و عروق است. این بیماری به این دلیل بسیار مهم است که بر روی یکی از مهمترین اعضای بدن تاثیر می گذارد. امروزه با تغییر روش زندگی قطعاً مردم زندگی پرخطر تری را تجربه می کنند. از این رو بیشتر از پیش دچار بیماری های قلبی می شوند. اما همان طور که می دانید برای هر دردی درمانی وجود دارد. برای درمان بیماری های قلبی هم دارو هایی در نظر گرفته شده است. البته کشور این داروهای بر اساس تحقیقات و آزمایشات پیاپی به دست آمده است. امروزه ما در خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی لیست کاملی از داروهای قلب و عروق که شما عزیزان بنابر مشکل قلبی عروقی که دارید می توانید آن ها را خریداری و استفاده کنید. برای اطلاعات بیش تر در مورد این دارو ها با داروبیار همراه باشید.

فهرست دارو های قلب و عروق

 

اگر تا به حال برای خرید داروهای قلب و عروق به داروخانه ها مراجعه کرده باشید متوجه خواهید شد که داروهای بسیار زیادی برای درمان وجود دارند. اما آیا می دانید که هریک از این دارو ها چه تاثیر بر قلب می گذارند و دقیقاً برای درمان چه عارضه ای از قلب تجویز می شوند؟ پاسخ این سوال را در بند های بعد جستجو کنید. مواردی که در زیر می ‌بینید همگی دارو های قلب و عروق هستند:

  •         موکسی سیلیت
  •         دوپکسامین و برتیلیوم
  •         فنتولامین و ایزوپروترنول
  •         اسمولول و دوبوتامین
  •         متولازون و تورزماید
  •         و دالتپارین
بیشتر بخوانید:  نقش ویتامین D در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس

همه این قرص‌ ها در تاثیر گذاری درمان بیماری‌ های قلبی عروقی موثر هستند. هر کدام به روشی می توانند این بیماری ها را درمان کنند. قطعاً برای درمان هر بیماری علاوه بر دارو نیاز به مراقبت های تغذیه و روحیه ای نیز می باشد.

نحوه تاثیر گذاری دارو های قلبی عروقی

 

داروهایی که در بالا نام برده شد و در قسمت های مختلف از قلب تاثیر گذار هستند. اکنون به تاثیرگذاری هر یک از قرص های فوق خواهیم گفت. قرص موکسی سیلیت با تاثیر گذاری بر قلب آن را تقویت نیز می کند. هم چنین باعث می شود که آلبوم آدرنرژیک در قلب مسدود شود. پس از آن نوبت به داروی دوپکسامین می رسد. این دارو برای سایی قلبی تجویز می ‌شود که می ‌تواند رگ های نرم و خم شده را باز کند تا جریان خون با شدت بیش تری حرکت کند. داروی برتیلیوم برای برطرف نمودن حمله‌ های تاکی کاردی بطنی موثر است. داروی فنتولامین برای کنترل و مدیریت فشار خون بالا قبل از عمل تجویز می کنند. هم چنین داروی ایزوپروترنول برای مشکلاتی مثل شوک قلبی و شدت ضربان قلب استفاده می شود. اگر عضلات قلب ضعیف باشد و پمپاژ قلب نیز کم باشد برای برطرف نمودن آن از دارویی دوبوتامین استفاده می شود.

خرید دارو های قلب و عروق

 

برای خرید دارو های قلب و عروق می توانید به داروخانه های سراسر کشور مراجعه کنید. اما باید توجه داشته باشید که همه داروخانه ها، داروهای قلب و عروق را فقط در صورت وجود نسخه به فروش می رسانند. و امکان خرید دارو های قلبی عروقی بدون وجود نسخه امکان پذیر نیست. البته چنین حساسیت هایی به خاطر اهمیت و تاثیر گذاری قرص ها است. مورد دیگری که در مورد خرید دارو های قلب و عروق باید به خاطر داشته باشید این است که حتماً به بسته بندی و نشان تایید بهداشتی توجه کنید. سعی کنید دارو های قلبی عروقی را از داروخانه های معتبر سراسر کشور خریداری نمایید. البته که فروش دارو های قلب و عروق به صورت آنلاین میسر نیست مگر این که نسخه خود را به صورت فایل بارگذاری کنید.

بیشتر بخوانید:  بهترین و مناسب ترین راه های مراقبت از پوست صورت

نحوه مصرف داروهای قلبی

 

اینکه شما داروهای قلبی را از کدام نوع خریداری و استفاده کنید بستگی به بیماری قلبی شما دارد. شما نمی توانید بدون توجه به مشکل قلبی خود سرخود داروی دیگری مصرف کنید. بلکه باید از پزشک متخصص خود در مورد تغییر و دوره و دوز دارو ها اطلاعات کامل را بگیرید، و دقیقاً طبق اطلاعات داده شده دارو ها را مصرف کنید. هم چنین بدون مشورت با پزشک نمی‌ توانید مصرف دارو های قلبی عروقی را متوقف کنید. زیرا توقف مصرف دارو های قلبی عروقی می تواند باعث حملات قلبی نیز شود. توقف مصرف چنین داروهایی باید به مرور زمان و با دارو های جایگزین دیگر انجام شود. البته بدون نظر پزشک چنین چیزی امکان پذیر نیست. در مورد تاثیر گذاری دارو های قلبی عروقی باید صبور باشید تا نتایج موثر و مفید و شگفت انگیز آن را ببینید.