بازخورد درباره این کالا

ماسک و نرم کننده موی هیرواتر بیوتین زینک کامان 400 میلی لیتری COME’ON Amino Min Biotin+Zinc Hair Water Mask Conditioner 400 ml

دسته بندی:
شناسه محصول: 6260623341681
4
از 12 رای
13 دیدگاه

ارسال کالا

ارسال با پست پیشتاز ----- ارسال در تهران بین 2 تا 3 روز کاری ----- ارسال شهرستان بین 3 تا 5 روز کاری

Free Shipping icon

فقط در صورتی که پلمپ کالا باز نشده باشد، امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" مورد قبول است.

ناموجود

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای برگه، از کالاهای مشابه این کالا دیدن نمایید.

نقد و بررسی ماسک و نرم کننده موی هیرواتر بیوتین زینک کامان 400 میلی لیتری COME'ON Amino Min Biotin+Zinc Hair Water Mask Conditioner 400 ml

ماسک نرم و کننده موی هیرواتر بیوتین زینک کامان احیا کننده موهای خشک، آسیب دیده و رنگ شده است و علاوه بر نرم کردن موها آنها را تقویت نیز می‌کند. استفاده از این محصول موجب افزایش درخشش موها می‌شود.

ماسک و نرم کننده موی هیرواتر بیوتین زینک کامان

ماسک مو هیرواتر بیوتین زینک کامان حاوی مواد مغذی، عصاره‌ها و روغن‌های گیاهی بوده و به ترمیم موها می‌پردازد. افرادی که موهای خشک، آسیب دیده و رنگ شده دارند، می‌توانند از این محصول استفاده کنند. این ماسک مو خاصیت نرم‌کنندگی دارد و باید در حمام و پس از شستشوی مو با شامپو از آن استفاده کرد. بیوتین و زینک از ترکیبات موثر موجود در این ماسک مو به شمار می‌آیند که سبب احیای مو می‌شوند. ماسک و نرم کننده موی هیرواتر بیوتین + زینک کامان به افزایش درخشش موها کمک کرده و در عین حال موها را تقویت نیز می‌کند. غلظت مناسب این ماسک مو از برند محبوب کامان این امکان را فراهم می‌آورد که به مدت طولانی از آن استفاده کنید و کاملا مقرون به صرفه است.

فواید بیوتین و زینک برای مو

بیوتین یکی از ویتامین‌های گروه‌های ب است که به آن ویتامین H نیز می‌گویند. از جمله مزایای بیوتین می‌توان به تاثیرگذاری در تقویت موها اشاره کرد. با مصرف بیوتین می‌توان موهایی زیبا، پرپشت و مقاوم داشت. بیوتین زیرساخت کراتین را بهبود می‌بخشد و به این ترتیب به رشد بهتر موها کمک می‌کند. زینک (روی) یکی از مهم‌ترین مواد معدنی برای حفظ سلامت مو است. کمبود روی سبب ریزش مو و سست و بی‌حالت شدن آن می‌شود. با مصرف زینک می‌توان به افزایش رشد موها کمک نموده و ریزش آنها را نیز متوقف نمود. از بیوتین و زینک بیشتر به صورت خوراکی استفاده می‌کنند اما در برخی محصولات مراقبتی مو نیز به منظور تغذیه رسانی به موها از آنها استفاده می‌شود.


ویژگی های ماسک و نرم کننده موی هیرواتر بیوتین زینک کامان

  • احیا کننده موهای خشک، آسیب دیده و رنگ شده
  • حاوی عصاره‌ها و روغن‌های گیاهی
  • تقویت کننده و نرم کننده مو
  • افزایش درخشش موها
  • حاوی بیوتین و زینک
  • ترمیم کننده مو

ترکیبات ماسک بیوتین زینک کامان

بیوتین، زینک پی سی ای، نیاسین آمید، پیریدوکسین، ریبوفلاوین، سیانوکبالامین، دکسپنتنول، روغن آرگان، عصاره جوانه گندم، روغن جوانه گندم، پروتئین جوانه گندم، روغن آفتابگردان، ویتامین E، روغن بوریتی، گلوتن پروتئین، کراتین، ستیل الکل بهنتریمونیوم کلراید، لینولیک اسید، گلیسیرین، 1 و 2 هگزاندیول کاپریلیل گلایکول، بنزوئیک اسید، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، گلایکول استئارات، ا د ت آ، سوربیک اسید، بنزوفنون، امودایمتیکون، تری دس 12، ستریمونیوم کلراید، آب

خواص زینک

زینک پس از آهن دومین عنصر کمیابی است که به وفور در بدن توزیع شده است. زینک سبب ترمیم بافت‌های از بین رفته مو می‌شود و زخم را التیام می‌بخشد و به طور فعال در فرایند ترمیم پوست کمک می‌کند. و نیز در درمان التهابات و اختلالات پوستی نقش مهمی را ایفا می‌کند، همچنین این ماده در عملکرد سیستم ایمنی، سنتز پروتئین، ترمیم زخم، سنتز DNA و تقسیم سلولی نقش دارد. کمبود آن یکی از دلایل متعدد خستگی، ضعف و کاهش اشتها، ریزش مو، و اختلالات متعدد در پوست است. کمبود شدید زینک باعث تاخیر در بهبود زخم‌های ایجاد شده پوست، عفونت‌های متعدد هیپوگنادیسم در مردان و ضایعات پوستی و چشمی و نیز کاهش در قدرت عملکرد حس بویایی و چشایی می‌شود.

بیوتین

بیوتین با متابولیزه کردن سریع چربی‌ها و پروتئین‌ها در بدن به تولید انرژی لازم برای فعالیت‌های روزمره و سیستم عصبی کمک می‌کند. بیوتین در گروه ویتامین‌های محلول در آب قرار دارد و بدن انسان قادر به ذخیره سازی آن نیست. این ویتامین از ترکیبات اصلی آنزیم‌هایی است که در شکسته شدن و جذب پروتئین‌ها، چربی‌ها و سایر مواد غذایی در بدن نقش اساسی دارند. یکی از عوامل اصلی ریزش مو کمبود بیوتین است، به همین دلیل مصرف روزانه بیوتین 1000 میکرو گرم برانسون برای نگهداشتن میزان بیوتین بدن در سطح کافی توصیه می‌شود. به علاوه پس از متوقف شدن پروسه‌ی ریزش مو، نیاز به رشد موهای جدید است، بیوتین در این زمینه نیز موثر است.

بیوتین منافذ پوست سر را باز می‌کند و همچنین به طور چشـم گیری گردش خون پوست سر را افزایش می‌دهد. بیوتین مکانیسم‌های تولید انرژی برای فعالیت‌های لازم در فولیکول مو را تحریک کرده و به رشد موی جدید و افزایش ضخامت و حجم موها کمک می‌کند. ناخن‌ها صرف نظر از جاذبه‌های آرایشی، وظایف دیگری نیز به عهده دارند از جمله کمک به بلند کردن اجسام یا ایجاد تکیه گاه برای بافت انگشتان و یا دستکاری اجسام و از همه مهمتر آنکه ناخن‌ها سلامت عمومی بدن را بازتاب می‌نمایند. بیوتین در تولید کراتین که برای رشد و حفظ سلامت ناخن‌ها ضروری است، نقش اساسی دارد.

روغن آرگان 

روغن آرگان سرشاراز ویتامین، مواد معدنی، آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب. دارای خواص پاک کنندگی، نرم کنندگی و مرطوب کنندگی برای پوست،افزایش میزان رطوبت پوست، و افزایش خاصیت کشسانی،درخشندگی و سفتی پوست بوسیله ساپونین موجود در آن. حاوی اسیدهای چرب ضروری (مانند اولئیک اسید، لینولئیک اسید) واسیدهای چرب امگا ۳ است تا به حفظ رطوبت در پوست و حفظ سلامت سلولهای پوستی کمک کند.

 

روغن آرگان

 روغن ارگانیک بوریتی (organic buriti oil):

یک عنصر فعال و با ارزش است که از درخت نخل بومی در برزیل نشات گرفته، این درخت به “درخت زندگی” معروف می باشد. این ترکیب حاوی اسید های چرب ضروری  امگا 6، 3، 9 می باشد که هیدراتاسیون پوست و موها را فراهم می آورد. همچنین با خواص آنتی اکسیدان، از پوست و موها در برابر آسیب های محیطی (رادیکال های آزاد ناشی از نورآفتاب، آلودگی هوا و …) محافظت می نماید.

جوانه گندم

جوانه گندم 

روغن جوانه گندم برای نرمی پوستهای خشک و پیشگیری از پیری پوست موثراست.این ترکیب یک مرطوب کننده طبیعی است ،اسیدهای چرب اشباع موجوددر آن بارادیکالهای آزادی که بافتها را تخریب میکنند و باعث چین و چروک میشوند مبارزه می کنند و اجازه نمیدهند خاصیت ارتجاعی پوست از بین رود.در فرآیند جوانه زدن؛املاح،ویتامینهاوپروتویینها به مقدار زیادی افزایش می یابد

روغن گل آفتاب گردان

روغن گل آفتاب گردان 

این گیاه در اکثر نقاط دنیا وجود داردو به علت اینکه به طرف خورشید می چرخد به این نام خوانده میشود.روغن آن سرشار از اسید لینو لئیک، و مقداری فسفولیپید و منبع عالی ویتامین E میباشد.در محصولات زیبایی به عنوان یک ترکیب موثر و ضد رادیکال آزاد استفاده میشود.امگا 6 آن باعث کاهش اثرات پیری پوست و افزایش سلول سازی است.

ویتامین  E

ویتامین  E 

این ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود . این ویتامین از راه کانالهای پیلوسباسه به داخل فولیکول مو نفوذ کرده و باعث تقویت مو میشود. همچنین وجود آن بر روی مو باعث کاهش تخریب ناشی از اشعه UV می شود. زیرا این ترکیب رادیکالهای آزاد اکسیژن را به دام انداخته و از پراکسیداسیون چربی ها در اثر اشعه UV جلوگیری می نماید. همچنین خصوصیات تشکیل لایه محافظ بر روی مو را داشته و باعث رطوبت رسانی به مو نیز می شود


چطور مصرف کنیم

پس از شستشوی مو با شامپو مقدار کافی از ماسک مو را روی موها زده و به آرامی ماساژ دهید.

سپس به خوبی آب‌کشی نمایید.


لطفا دقت کنید

دور از نور مستقیم آفتاب و دور از دسترس اطفال نگهدری کنید.

در دمای اتاق (بین 20 تا 30 درجه سانتیگراد) نگهداری شود.

شما هم درباره این کالا پرسش ثبت کنید

امتیاز کاربران به: ماسک و نرم کننده موی هیرواتر بیوتین زینک کامان 400 میلی لیتری COME'ON Amino Min Biotin+Zinc Hair Water Mask Conditioner 400 ml | (13 نفر )

4.17
از 5
از مجموع 13 امتیاز
نظر خود را در مورد این محصول بیان کنید.
سه‌شنبه 18 مهر 1402 حبیب الله میری
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

تو خریدش شک نکنید. کیفیتش حرف نداره

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
جمعه 24 شهریور 1402 آرتميس
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خوب هست ولی گران شده

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
پنج‌شنبه 1 تیر 1402 خرددپول
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

برای من که موهای خشک و فر دارم کار خاصی نکرد
خیلی باید ازش مصرف بشه تا به نرمی که میخوام برسم
در ضمن خیلی موادش سفت و غلیظه و به سختی بیرون میاد
من درش رو باز کردم استفاده کردم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
یکشنبه 14 خرداد 1402 یسنا شاهی
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

مناسب بود چون برای کسی دیگه خرید کردم ازش رضایت داشت

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
شنبه 6 خرداد 1402 @udD»
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

موهارو توی حمام خووب نرم میکنه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 کورد
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

من خیلی راضی بودم هم از نظر نرم کنندگی که من کراتین انجام دادم و هم بوش خیلی خوبه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 3 خرداد 1402 نیما
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

بد نیست البته برند های دیگه رو ترجیح میدم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 1 خرداد 1402 اسدا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

هر سری میگم عیب نداره،سریه قبلی که پول چیز دیگه ای گرفتین و چیز دیگه ای ارسال کردین،این سری هم که اینطوری

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 1 خرداد 1402 pedram
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

من از هایپرلند خریدم. متاسفانه کالای مغایر فرستاد. ناچار شدم مرجوع کنم.

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 زهرا☺
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

فقط مو رو نرم میکنه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
شنبه 23 اردیبهشت 1402 لر کس
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

بنظرم خوب بود چون مارکای دیگه که استفاده میکردم نتیجه اشون ریزش مو بود ولی کامان خوب بود وبعد از استفاده اصلا ریزش مو نداشتم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ☺☺☺☺☺
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

اصلا خوب نبود خیلی ابکیه مخصوصا برای موهای پرپشت ک باید نصفشو مصرف کنی تو ی بار

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
یکشنبه 14 اسفند 1401 حبیب الله طالقانی
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

سلام
بسته بندی مناسب و بهداشتی
کش خوب
رنگ آبی هم بود

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
سبد خرید خالی است.