بهترین زمان مصرف قرص هیرویت

بهترین زمان مصرف قرص هیرویت
بهترین زمان مصرف قرص هیرویت

قرص هیرویت بر روی سلامت پوست، مو و ناخن تاثیر بسیار مثبتی می‌گذارد. این مکمل، مواد مغدی بدن را تامین می‌کند و مانع جلوگیری از ریزش مو و کمک کننده به رشد مجدد موهای سالم است. قرص هیرویت دارای فواید زیادی برای بدن است. این قرص سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند ولی مهم‌ترین کار آن تامین سلامت مو است. اما یک سوال اساسی وجود دارد و آن هم بهترین زمان مصرف قرص هیرویت است. آیا مصرف قرص هیرویت در شب تاثیر دارد؟

درباره هیرویت

نازک شدن مو با عوامل زیادی از جمله رژیم غذایی نامناسب، شرایط پزشکی، داروها – مانند داروهای ضد بارداری خوراکی، استروئیدها – و استرس‌های فیزیولوژیکی، هیجان‌های شدید، تأثیرات هورمونی، چرخه های قاعدگی غیرطبیعی مرتبط است. در واقع، زمانی که موهای ما کدر، شکننده، نازک، شکسته می‌شوند و شروع به ریزش می‌کنند، یکی از اولین دلایلی که باید به آن توجه کنید کمبود ویتامین است.

ترکیبی از ویتامین‌های مفید به عنوان مکمل رژیم غذایی می‌تواند در بهبود وضعیت پوست و مو بسیار کاربردی باشد. البته لازم به ذکر است که این مکمل‌ها نمی‌توانند جایگزین مواد غذایی باشند و فقط مکمل و کمک کننده هستند. چنان چه گمان می‌کنید ریزش موی شما به دلیل کمبودهای تغذیه‌ای، عدم تعادل هورمون‌ها یا استرس‌های کاهش دهنده مواد مغذی و ضروری در بدن شما هستند، به شما استفاده از قرص‌ هیرویت را به عنوان مکملی ایده‌آل پیشنهاد می‌کنیم. هیرویت به خوبی برای تامین مواد مغذی لازم برای داشتن موهایی قوی و سالم ساخته شده است.

هیرویت-مو 01

نحوه مصرف قرص هیرویت

در ابتدا باید بدانید که این قرص مخصوص افراد بالغ است و کودکان نباید به هیچ وجه از آن استفاده کنند. در واقع مصرف این قرص محدودیت سنی کمتر از شانزده سال را دارد. اما از لحاظ تعدادی که باید در طی یک روز مصرف کنید، باید گفت روزانه یک عدد قرص همراه با صبحانه را می توانید مصرف کنید یا این که طبق دستور یک متخصص مراقبت های بهداشتی از دوزهای بیشتر یا کمتر استفاده کنید.

توجه داشته باشید هیچگونه مکمل غذایی نباید به جای یک رژیم غذایی مناسب و سالم استفاده شود.

بهترین زمان مصرف هیرویت

قرص Hair Vit یک مکمل غذایی است که برای بهبود سلامتی و رشد موها استفاده می شود. با این حال، مصرف قرص هیرویت در شب تأثیری بر شفافیت موها ندارد. در هر صورت، بهترین زمان مصرف قرص هیرویت هنگام صبح همراه با یک وعده غذایی است زیرا بدن شما بهترین زمان برای جذب مواد مغذی استفاده می کند. همچنین، مصرف قرص هیرویت در شب ممکن است باعث ایجاد بی خوابی و مشکلات خواب شود، بنابراین بهتر است آن را در طول روز مصرف کنید. البته اگر یک ساعت قبل از خواب قرص هیرویت را در شب مصرف کنید، مشکلی به وجود نمی آید.

برخی کاربران نگران افزایش اشتها و در نتیجه آن چاقی خود هستند، برای کاهش اثر افزاینده اشتها، می توانید شبها قبل از خواب مصرف فرمایید. اما در صورتی که قبل از خواب قرص هیرویت را مصرف کنید، احتمال احساس ضعف صبحگاهی و تغییرات گوارشی وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با عوارض قرص هیرویت کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:  قرص هیرویت برای چه سنی مناسب است؟

مصرف قرص هیرویت در شب

موارد مصرف هیرویت

هیرویت برای مواقع مختلفی قابل استفاده است که در ادامه آن‌ها را نام خواهیم برد. به طور کلی در موقعیت‌های زیر خواهید توانست از هیرویت استفاده کنید:

  • یک. هنگامی ‌که جلوه‌ی زیبای موهای خود را به دلیل تغذیه نامطلوب از دست بدهید،
  • دو. ریزش مویی بر اثر استرس باشد،
  • سه. ریزش مو فرد غیر طبیعی و بیش از ۱۵۰ عدد در روز باشد،
  • چهار. اگر برای فرد تغذیه مناسب موهایش مهم باشد،
  • پنج. برای افزایش سلامت پوست و استحکام ناخن‌ها

خواص هیرویت

یکی از آزار دهنده‌ترین اتفاقاتی که هر انسانی ممکن است با آن مواجه شود ریزش شدید مو است. این مسئله حتی امروزه با افزایش بد غذایی‌ها و مشکلات اقتصادی، شدیدتر شده است. متاسفانه رویش مجدد مویی که ریخته شده است، یکی از سخت‌ترین و شاید محال‌ترین کارها است و به هیچ وجه به راحتی امکان پذیر نیست. پس بهتر است که از همان ابتدا از ریزش مو جلوگیری کرد.

یکی از راه‌های جلوگیری از ریزش مو تامین مواد ضروری بدن و رفع سوءتغذیه است. یکی از قرص‌هایی که می‌تواند به شما کمک شایانی در این باره بکند، قرص هیرویت است. این قرص حاوی آمینواسیدهای مختلف، مواد معدنی مختلف و ویتامین‌های مختلف هستند که به حفظ سلامتی پوست و مو کمک شایانی می‌کند. در ادامه درباره‌ی تمام خواص این قرص با شما صحبت خواهیم کرد تا شما بتوانید با فواید کامل این قرص آشنا شوید.

یک. کاهش ریزش مو

هیرویت دارای ترکیبات زیادی است. این ترکیبات شامل آمینو اسیدهای تیمین و سیتئین، مواد معدنی زینک و ….، ویتامین‌های گروه B هستند. هر کدام از این ترکیبات خواص بی نظیری برای حفظ سلامت مو دارد. بنابراین چنان چه بدن شما به علت کمبود یکی از این مواد به ریزش مو دچار شده است پس این قرص به شما برای رفع آن کمک بسیار زیادی می‌کند.

از طرفی لازم به ذکر است که چنان چه به طور مداوم در معرض آلودگی‌های محیطی هستید یا این که به شدت درگیر استرس و افسردگی هستید و به همین دلیل است که دچار ریزش مو شده‌اید، این قرص به شما کمک می‌کند تا ریزش مویتان قطع گردد. یکی دیگر از دلایل ریزش مو ابتلا به بعضی از بیماری‌ها و همچنین مصرف بعضی از داروهای خاص است که باز هم در چنین حالتی، هیرویت می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما برای رفع ریزش مویتان کند. به طور کلی با توجه به توضیحات، هیرویت می‌تواند به جز عوامل ژنتیکی اکثر عوامل دیگر ریزش مو را برطرف نماید و از ریزش موی شما جلوگیری کند.

استفاده از این قرص فقط در کنار مواد غذایی مفید اثر گذار است و این مکمل به هیچ وجه جایگزین مواد غذایی نیست پس دست از رژیم‌های سخت و غیر اصولی بردارید و ضمن استفاده از این مکمل، مواد غذایی مفید نیز استفاده کنید.

دو. تغذیه بهتر مو

بیشتر بخوانید:  آیا قرص ال کارنیتین باعث جوش صورت می شود؟

همان طور که گفتیم در هیرویت ویتامین‌های گوناگون، مواد معدنی مختلف و آمینو اسیدهای متنوع وجود دارد. تمام این مواد به تغذیه فولیکول مو کمک بسیار زیادی می‌کنند و باعث می‌شوند تا تارهای مو ضخیم‌تر گردند و همچنین موها بسیار درخشان‌تر از قبل شوند. امروزه ساقه‌های موهای اکثر بانوان به علت استفاده از رنگ یا دکلره یا حتی شامپوهای بد، آسیب زیادی دیده‌اند. شما با استفاده از هیرویت می‌توانید شاهد رشد مجدد موها با ساقه‌های محکم، ضخیم و سالم باشید و این گونه میزان حجم موهای خود را نیز بیشتر کنید. با یک دوره استفاده (هر دوره، سه ماه است) متوجه‌ی تاثیر شگرف این دارو بر موهای خود خواهید شد.

به طور کلی موی شما مواد مغذی مختلفی نیاز دارد که این قرص بخش عمده‌ای از آن‌ها را تامین می‌کند پس اگر حس می‌کنید تغذیه‌ی مویتان کم هست حتما از این مکمل در کنار افزایش استفاده از مواد غذایی مفید استفاده کنید. (از گرفتن رژیم‌های شدید و مضر خودداری کنید که باعث کمبود مواد مغذی مو و در نتیجه ریزش شدید مو و آسیب به مو می‌شود)

مصرف قرص هیرویت

سه. افزایش سرعت و میزان رشد مو

برای این که تاثیر هیرویت را متوجه شوید کافی است به نظرات مصرف‌کنندگان در اینترنت توجه کنید. به طور قریب به اتفاق، اکثر افرادی که از هیرویت استفاده نموده‌اند. اذعان داشته‌اند که مصرف هیرویت منجر به رشد بسیار سریع‌تر موهای آن‌ها شده است. اما چرا؟ علت این مسئله به طور بسیار روشنی معلوم است. هیرویت مواد مغذی لازم برای موها را پس از مصرف تامین می‌کند که در نتیجه این مسئله باعث می‌شود که رشد موها سریع‌تر انجام شود.

پروتئین اصلی تولید شده در سلول های پوست، ناخن و مو، کراتین نام دارد که به دلیل استحکام بخشیدن به موها معروف است. قرص‌ هیرویت ترکیبی از ال سیستئین و میتونین است که به سنتز کراتین کمک می‌کند تا بر فولیکول‌های مو تأثیر بگذارد و رشد موهای جدید را تحریک کند. این فرمول دارای مزایای اضافی ژلاتین هیدرولیز شده است که به طور طبیعی غنی از اسیدهای آمینه است و به ویژه برای تقویت بافت همبند، تقویت ساقه مو، پوست سر و رشد سریع مو و ناخن شناخته شده است. (هیدرولیز فرآیندی است که به جذب آنها کمک می کند.)

چهار. حفظ و تامین سلامت پوست و ترمیم آکنه‌ها، جوش‌ها و زخم‌ها

زینک که از مواد تشکیل دهنده‌ی هیرویت است در سلامت پوست نقش بسیار مهمی دارد. این ماده با آنتی‌ اکسیدانی که دارد از آسیب رسیدن به پوست با استفاده از رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند و باعث محافظت از سلول‌های پوستی می‌شود. همچنین زینک از آسیب های پوستی در اثر افزایش سن، آلودگی‌های محیطی و اشعه خورشید جلوگیری می‌کند و باعث جوانسازی پوست می‌شود.

علاوه بر این، این ماده با توجه به این که ضدالتهاب است باعث بهبود جوش و آکنه‌های التهابی می‌شود. چنان چه پوست شما آسیب دیده یا زخم شده باشد نیز می‌توانید با وجود این ماده آن را ترمیم کنید. به طور کلی پوست شما به روزانه مقداری زینک نیاز دارد که این قرص آن را برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید:  قرص ریجن دایت بهتر است یا قرص هیرویت؟

به طور کلی برخلاف شایعات رایج که این قرص باعث جوش می‌شود، این قرص نه تنها باعث جوش نشده بلکه با توجه به خاصیت ضد التهابی که دارد، التهابات پوستی را آرام کرده و بهبود می‌بخشد. همچنین فایده‌ی بیشتری نیز دارد و باعث جوان سازی پوست نیز می‌گردد. پس چنان چه خواهان پوستی جوان و بدون التهاب، جوش یا آکنه هستید توصیه ما به شما این است که این قرص را تهیه کرده و از آن استفاده کنید تا شاهد تاثیر بسیار مثبت آن بر پوست خود باشید.

هم چنین بخوانید: آیا قرص hair vit چاق کننده است؟

پنج. کمک به مبارزه با ریزش مو و شکستگی مو

بیوتین تنها ویتامین B نیست که ممکن است به کاهش ریزش مو کمک کند. ویتامین‌های B6، B12 و نیاسین که در Hair-vit نیز وجود دارند، نقش مهمی در حفظ گلبول‌های قرمز خون و تولید هورمون‌های استروئیدی دارند که هر دو آن‌ها از عوامل حیاتی برای مبارزه با خستگی و ریزش مو مرتبط با عدم تعادل هورمونی و استرس هستند. همچنین احتمال داده می‌شود که کمبود آهن یکی از دلایل احتمالی ریزش موی بیش از حد باشد. در واقع، 72 درصد از زنان مبتلا به ریزش مو دارای کمبود آهن هستند که شایع ترین شکل آن کم خونی است. در هر قرص هیرویت حدودا نیم گرمی، 12 میلی گرم آهن برای رفع هر گونه کمبود وجود دارد.

اجزای تشکیل دهنده‌ی هر قرص هیرویت

به طور کلی هر کپسول Hair-vit حاوی ده میلی گرم ویتامین B1، ده میلی گرم ریبوفلاوین، ده میلی گرم ویتامین B2، بیست میلی گرم ویتامین B3، بیست میکروگرم بیوتین، ده میلی گرم‌ اسید پانتوتنیک، بیش از دوازده میلی گرم آهن، دو میلی‌ گرم فلز روی، پنجاه میلی گرم کولین بی تارترات، پنجاه میلی گرم اینوزیتول، صد میلی گرم مخمر، ده میلی گرم پارا آمینو بنزوئیک اسید، بیست میلی گرم لسیتین، پنجاه میلی گرم پودر ژلاتین هیدرولیز شده، سی میلی گرم ال سیستئین هیدروکلراید، سی گرم ال-متیونین است.

البته این اندازه‌ها تقریبی است و ممکن است در محصولات شرکت‌های مختلف کم و زیاد شود.

سخن پایانی

پوست و مو یکی از زیباترین قسمت‌های بدن هر فرد به حساب می‌آید و این که آسیب دیده باشد برای هیچ کس خوشایند نیست. هیرویت یکی از محصولات دارویی است که می‌توان از آن برای رفع مشکلات پوست و موی خود استفاده نمایید و با استفاده از آن سلامت پوست، مو و ناخن خود را حفظ کنید. این اثر گذاری هیر ویت نیز به علت ترکیبات غنی است که دارد. همان طور که قبلا گفتیم، این ترکیبات شامل آمینو اسیدهای تیمین و سیتئین، مواد معدنی زینک و ….، ویتامین‌های گروه B هستند. توصیه ما به شما این است چنان چه درگیر ریزش مو، آسیب ساقه مو، پیری پوست و التهابات پوستی هستید حتما از قرص هیرویت استفاده نمایید چرا که این ماده آن چنان غنی است که شما را قطعا شگفت زده خواهد کرد.

11 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
سبد خرید خالی است.