بهترین زمان مصرف کپسول مفاصل پیاسیدین
بهترین زمان مصرف قرص پیاسیدین

همان طور که می دانید از کپسول های پیاسیدین برای, تقویت و ترمیم مفاصل و استخوان ها استفاده می شود از این رو می توان فهمید که کپسول های پیاسیدین نقش به سزایی در درمان درد اسخوان ها دارند، اما سوالی که زیاد پرسیده می شود، این است که بهترین زمان مصرف قرص پیاسیدین چه زمانی است.

برخی می پرسند آیا مصرف کپسول پیاسیدین در صبح صحیح است؟ در پاسخ بایستی گفت این که شما این نوع کپسول را صبح مصرف کنید یا خیر بستگی به نظر پزشک تان دارد، زیرا این پزشکان هستند که بهترین زمان برای مصرف دارو را برای بیمار خود تعیین می کنند.

هم چنین دوره استفاده از کپسول پیاسیدین هم باید مشخص شود تا فرد بتواند در فواصل مشخص کپسول خود را با یک لیوان پر آب می کند و تاثیر و نتایج فوق العاده آن را ببیند، اکنون با داروخانه آنلاین داروبیار در خدمت شما عزیزان هستیم تا در ادامه این مطلب در مورد زمان های استفاده از کپسول پیاسیدین بگوییم.

دکتر شکری:
بهترین زمان مصرف قرص پیاسیدین روزی یک عدد بین وعده ناهار، صبحانه یا شام است. توصیه می شود اگر بین وعده شام استفاده می‌کنید، هرروز به صورت روتین همان موقع مصرف شود. داشتن نظم در مصرف کپسول پیاسیدین اهمیت بسیاری دارد.

بهترین زمان مصرف قرص پیاسیدین می تواند بعد از ظهر باشد؟

گاهی برخی افراد انتخاب می کنند که کپسول پیاسیدین را بعد از غذا میل کنند که در این صورت مربوط می شود به بعد از ظهر، در هر صورت مصرف کپسول پیاسیدین باید زمانی باشد که موارد زیر رعایت شود:

  •          تداخل با دارویی دیگر نداشته باشد.
  •          باعث معده درد نشود.
  •          با شکم خالی مصرف نشود.
  •          و مواردی از این قبیل…
بیشتر بخوانید:  ویتامین های محلول در چربی کدامند؟

برخی افراد می پرسند که آیا مناسب ترین زمان مصرف کپسول پیاسیدین شب است؟ این طور که به نظر می رسد شب هم می تواند زمان مناسبی برای خوردن کپسول مفاصل پیاسیدین باشد زیرا جذب بهتری خواهد داشت در نتیجه تاثیر گذاری آن سریع تر خواهد بود.

به همین خاطر اغلب پزشکان به بیماران خود توصیه می کنند این کپسول را پس از غذا و در شب میل کنند. اگر کپسول های پیاسیدین را سر ساعت و در دوره معینی مصرف کنید متوجه تاثیرات شگفت انگیز آن خواهید شد.

 بهترین زمان مصرف کپسول مفاصل پیاسیدین

بهترین زمان مصرف قرص پیاسیدین چه ساعتی از روز است؟

برخی افراد و پزشکان معتقدند که بهترین زمان مصرف قرص پیاسیدین، هنگام صبح بعد از صبحانه است. شما می توانید روزانه یک عدد کپسول پیاسیدین در بین غذا و همراه با یک لیوان بزرگ آب مصرف کنید.

مدت زمان مصرف: دوره درمان مداوم به مدت ۳ الی ۶ ماه توصیه می‌شود.

با توجه به ایمنی بالای این محصول مصرف آن در افراد بالای ۱۸ سال و نیز سالمندان بلامانع است.

با مصرف این محصول ممکن است در برخی افراد بهبودی سریع حاصل شود، اما به احتمال زیاد پس از چند هفته اثرات کامل آن مشخص می‌شود و معمولا دوره درمان مداوم ۲۴-۱۲ هفته توصیه می‌شود.

در واقع بهتر است هر ساعتی که کپسول را مصرف می کنید تا آخر دوره همان ساعت مصرف کنید تا بدن با کمال سازگاری آن را تجزیه و جذب کند و به راحتی تاثیرات مثبت را نمایانگر سازد، همچنین بهتر است برای مشخص نمودن زمان استفاده از کپسول مفاصل پیاسیدین با پزشک خود مشورت نمایید زیرا او بهتر از هر کسی سیستم بدن شما را می شناسد و بهتر می داند که چه زمانی برای مصرف این کپسول مناسب تر است.

بیشتر بخوانید:  عوارض شربت اشتها آور باریج

البته که باید حواس تان به موارد مصرف باشد تا دچار تداخل دارویی و واکنش های حاصل از آن نشوید. پس همان طور که در بند های قبل مطالعه نمودید بهترین زمان مصرف کپسول مفاصل پیاسیدین را می دانید.

برای خرید قرص پیاسیدین 300 از داروخانه انلاین داروبیار کلیک کنید.