محصولات رانتک
مکمل رانتک ساخت کدام کشور است؟

قطعاً تا به‌ حال نام مکمل گینر رانتک را شنیده اید و می دانید که مکمل ران ترک در واقع یکی دیگر از مکمل های غذایی است که برای افراد مختلفی توصیه می شود این مکمل فواید و خواص بسیار زیادی دارد و در کنار آن می توان به عنوان یک کمک کننده برای قبل و بعد از ورزش هم نام برد. اکنون اگر در باشگاه های بدنسازی در مورد در رانتک بپرسید به شما اطلاعات زیادی می ‌دهند زیرا محبوب ترین و با کیفیت ترین مکمل بدنسازی به شمار می آید. از این‌رو برای شما سوال پیش می آید که مکمل رانتک ساخت کجاست و چگونه باید آن را مصرف کرد یا اصلاً موارد مصرف آن چیست و سوالاتی از این قبیل که ما تصمیم داریم همه این سوالات را در ادامه این مطلب پاسخگو باشیم. بنابراین توصیه می کنیم که تا پایان این مطلب را حتما دنبال کنید.

 

مکمل رانتک ساخت کجاست؟

مهم ترین و بزرگ ترین سوالی که در مورد مکمل های غذایی عنوان می شود، کشور یا محل ساخت آن می باشد. خوشبختانه این مژده را برای شما عزیزان داریم که رانتک در واقع ساخت کشور ایران است. یعنی کشور ایران کارخانه هایی دارد که در آن ها مکمل های غذایی تولید می شود. علاوه بر آن ها مکمل غذایی رانتک هم توسط هلدينگ غذايي دارويي ايليا پارس
تولید و به بازار عرضه می شود. تمامی مواد اولیه به کار رفته در محصولات رانتک از کشور فرانسه وارد شده و در این شرکت تولید می شود. بنابراین دیگر شما نگرانی از بابت خرید مکمل نخواهید داشت، زیرا اگر مکملی که خریداری می ‌کنید، ساخت کشور خودمان باشد قطعاً اعتماد و اطمینان به آن، راحت تر از اعتماد و اطمینان به مکمل های کشورهای دیگر است. حداقل شما می دانید که این محصول برای کشور خودتان است، بنابراین شکی در مورد ترکیبات موجود در مکمل نخواهید داشت و با خیال راحت آن را مصرف می کنید.

بیشتر بخوانید:  مصرف مکمل های بدنسازی در روزهای غیر تمرین

مکمل رانتک ساخت کجاست

موارد استفاده از رانتک

اگر دقت کرده باشید مکمل های غذایی از ترکیبات مختلف تشکیل شده اند که برای بدن بسیار مفید هستند. هر مکملی به هدف و مورد خاصی تاثیر می گذارد، بنابراین سوالی که برای مصرف کنندگان در مورد رانتک پیش می آید موارد استفاده از آن است. مکمل رانتک موارد مختلفی را هدف قرار می ‌دهد که ما سعی کردیم و موارد استفاده از آن را در بخش پایین دسته بندی کنیم توجه شما را به موارد زیر جلب می کنیم:

  • برخی افراد از رانتک برای افزایش وزن استفاده می کنند.
  • رانتک می تواند به مرور زمان باعث افزایش انرژی بدن شود.
  • از دیگر موارد استفاده از رانتک برای ورزشکاران جهت افزایش حجم و عضله سازی است.
  • البته که از ران تک در جهت افزایش موارد مورد نیاز بدن هم استفاده می شود.

اکنون که دیگر با موارد استفاده از رانتک آشنا شده اید، توضیحاتی در این باره خدمتتان عرض خواهیم نمود.

فواید استفاده از رانتک برای بدن

در واقع افرادی که به مصرف رانتک مشغول هستند، می دانند که این مکمل غذایی می تواند به مرور زمان باعث افزایش وزن شود. از این رو افراد بزرگسال که وزن کمی دارند و با لاغری دست و پنجه نرم می کنند، چنین مکملی می تواند به آن ها کمک بزرگی کند؛ به صورتی که به راحتی برای تقویت متابولیسم و سوخت و ساز بدن تاثیر گذار خواهد بود و پس از گذشت مدت کوتاهی متوجه افزایش وزن و سایز خود خواهند شد. در واقع این مکمل می تواند انرژی زای بسیار خوبی به شمار بیاید به همین خاطر به ورزشکاران توصیه می شود که حتماً از مکمل رانتک استفاده نموده و انرژی زیاد آن را بهره مند شوند. از مهم ترین موارد مصرف رانتک می توان افزایش حجم عضلات ورزشکاران را نام برد که این افزایش حجم بدون چربی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  کراتین بهتر است یا گلوتامین؟

 

نحوه مصرف رانتک

رانتک بخاطر موارد استفاده و محبوبیتی که میان بزرگسالان و ورزشکاران به دست آورده باعث شده که سوالی برای مصرف کنندگان پیش آید آن هم در مورد نحوه مصرف رانتک است. در این باره باید بگویم که شما برای مصرف رانتک باید حتماً با متخصص تغذیه و یا مربی مشورت کنید. اما به طور کلی از مکمل رانتک برای قبل از ورزش و بعد از ورزش و حتی در روز هایی استراحت که ورزش انجام نمی شود هم می توان استفاده نمود. در واقع باید ۵ پیمانه از مکمل پودری رانتک را در ۷۵۰ میلی لیتر آب حل نمود و اگر تمایل به افزایش وزن دارید، بهتر است آن را در شیر یا آبمیوه حل کنید و در هر وعده قبل از ورزش و بعد از ورزش میل نمایید. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که نتیجه گیری از این مکمل به مرور زمان اتفاق می افتد.