جست و جو در نتایج
براساس قیمت (تومان)
برند

نمایش 1 - 12 کالا از 19

مکمل های دوران شیردهی

مکمل های شیردهی

کودک تازه به دنیا آمده تمام مواد مورد نیاز بدن برای رشد خود را از طریق شیرمادر دریافت می‌‌کند و تغذیه مادر تضمین کننده سلامت بدن کودک خواهد بود. برنامه غذایی مادران باید کامل و سالم باشد تا بتواند تمام نیازهای غذایی کودک را پوشش داده و ویتامین‌های مورد نیاز را در اختیار بدن او قرار دهد. مکمل های شیردهی با همین منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند و به بانوان کمک می‌کنند تا کمبود ویتامین و مواد معدنی بدن خود را برطرف سازند که نتیجه آن رشد بهتر کودک خواهد بود.

 مشاهده و خرید انواع محصولات مادر و کودک در داروخانه آنلاین داروبیار

ویتامین های مورد نیاز بدن در دوره شیردهی

کلسیم:

یکی از ضروری ترین مواد برای بدن انسان و خصوصا مادران، کلسیم است که به صورت طبیعی در مواد غذایی مختلفی وجود دارد. کلسیم نقش مهمی در سلامت و رشد استخوان‌ها ایفا کرده و کمبود آن می‌تواند سبب بروز بیماری هایی مانند پوکی استخوان شود. از آنجایی که بدن بانوان در دوره بارداری و شیردهی نیاز بیشتری به ویتامین‌ها و مواد معدنی پیدا می‌کند، باید از مکمل های شیردهی استفاده کند تا کمبودهای بدن برطرف شود.
آهن: مادران در دوران زایمان و پس از آن به دلیل خونریزی های متعدد، دچار کم خونی می‌شوند و با کمک مکمل های آهن، این کمبود جبران خواهد شد. آهن را به صورت طبیعی می‌توان با مصرف گوشت و حبوبات در اختیار بدن قرار داد اما باید در نظر بگیرید که استفاده بیش از حد از حبوبات، می‌تواند سبب بروز نفخ در بدن نوزاد شود.

ویتامین D:

بدن برای بالا بردن استحکام استخوان‌ها به ویتامین D نیاز دارد و در دوران شیردهی، استفاده از مکمل ویتامین D می‌تواند برای بدن بسیار مفید باشد.

ویتامین C:

ویتامین C یکی از مهم‌ترین ویتامین‌هایی است که باید توسط مادران مصرف شود. این ویتامین می‌تواند سطح شیر را افزایش داده و مانع از ایجاد هر گونه عفونتی در بدن مادر شود.

در کنار این ویتامین‌ها، بدن به موادی مانند امگا 3 یا مولتی ویتامین هم نیاز خواهد داشت که دز مشخصی از آن‌ها در مکمل های غذایی وجود دارد.

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
سبد خرید خالی است.