بازخورد درباره این کالا

کرم دست و صورت مغذی و ضد پیری پوست های حساس، آسیب دیده و نازک شده سرشار از عصاره رز هیپ و آووکادو بیول 250 میلی لیتری Biol Enriched With Rose Hip +Avocado Extract Perfect For Damaged Thin & Sensitive Skins Face / Hand Cream 250 ml

دسته بندی: دسته-بندی-نشده
شناسه محصول: DB4939
4
از 12 رای
13 دیدگاه

ارسال کالا

ارسال با پست پیشتاز ----- ارسال در تهران بین 2 تا 3 روز کاری ----- ارسال شهرستان بین 3 تا 5 روز کاری

Free Shipping icon

فقط در صورتی که پلمپ کالا باز نشده باشد، امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" مورد قبول است.

ناموجود

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای برگه، از کالاهای مشابه این کالا دیدن نمایید.

نقد و بررسی کرم دست و صورت مغذی و ضد پیری پوست های حساس، آسیب دیده و نازک شده سرشار از عصاره رز هیپ و آووکادو بیول 250 میلی لیتری Biol Enriched With Rose Hip +Avocado Extract Perfect For Damaged Thin & Sensitive Skins Face / Hand Cream 250 ml

مخصوص پوستهای آسیب دیده، نازک شده و حساس
کنترل پیری پوست
با تکنولوژی شیر کرمی مضاعف
سرشار از روغن رز هیپ و آووکادو
سرشار از پتاسیم، کلسیم، آهن و پکتین
سرشار از ویتامین های P + K + E + B3 + B2 + B1 + A & C

رز هیپ و آووکادو ، اکسیر انرژی زا و مغذی پوست ، سرشار از ویتامین C و حاوی ویتامین های P ، K ، E ، B3 ، B2 ، B1 ، A، پتاسیم، کلسیم، آهن، پکتین و آنتی اکسیدان های خاص (کاراتینوییدز و بیوفلاوانوییدز ) برای مقابله با گستره بسیار بالایی از رادیکال های آزاد می باشند، این روغن ها قوی ترین عناصر طبیعی برای جلوگیری از پیری سلولهای پوست و ایجاد بالاترین استحکام در بافت پوست می باشند.

ویژگی ها
مخصوص پوستهای آسیب دیده، نازک شده و حساس
کنترل پیری پوست
با تکنولوژی شیر کرمی مضاعف
سرشار از روغن رز هیپ و آووکادو
سرشار از پتاسیم، کلسیم، آهن و پکتین
سرشار از ویتامین های P + K + E + B3 + B2 + B1 + A & C

رز هیپ (میوه نسترن)
روغن میوه نسترن یا رزهیپ از دانه‌های میوه بوته نسترن به دست می‌آید. گیاه نسترن با نام علمی rosa cannina گیاهی بوته‌ای ست که در بسیاری از نقاط جهان کشت می‌شود. برخلاف روغن رز که از گلبرگهای گل سرخ گرفته می‌شود، روغن نسترن از میوه و دانه‌های گیاه رز به دست می‌آید. میوه‌های گیاه پس از گل دهی بوجود می‌آیند. این روغن در طب سنتی بخاطر ترکیبات آنتی اکسیدانی فنولی، اسیدهای چرب ضروری و ویتامین‌های A، C و E مورد استفاده بوده است. خواص ضد التهاب روغن میوه نسترن در محصولات مراقبت از پوست، ارزشمند هستند و ممکن است برای مقابله با پیری و صدمه به پوست موثر باشند.

  فواید رز هیپ

از گذشته‌های دور روغن میوه نسترن بخاطر خواص ارزشمند درمانی که بخاطر ویتامین‌های تغذیه کننده پوست و اسیدهای چرب ضروری است، مورد استفاده و توجه بوده است. این ماده همچنین حاوی فنول‌هایی ست که خواص ضد ویروسی، ضد باکتریایی و ضد قارچی دارند. روغن نسترن اغلب به عنوان یک روغن حامل برای اسانس‌های روغنی استفاده می‌شود که برای استفاده مستقیم روی پوست محدودیت دارند

آبرسانی پوست با روغن میوه نسترن

روغن رزهیپ حاوی اسیدهای چرب سالمی از جمله لینولئیک اسید و لینولنیک اسید است. اسیدهای چرب کمک می‌کنند تا دیواره‌های سلولی با قدرت نگه داشته شوند بنابراین آب از دست نمی‌دهند. بسیاری از اسیدهای چرب موجود در روغن میوه نسترن گزینه عالی برای آبرسانی پوست خشک و خارش‌دار هستند. پوست نیز به آسانی روغن جذب می‌کند که اجازه می‌دهد آنتی اکسیدان‌ها به لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ کنند. کاربرد موضعی اسیدهای چرب اشباع نشده می‌تواند نقش حیاتی در ظاهر طبیعی پوست و عملکرد آن ایفا کند.

تحقیقی منتشر شده در مجله بین المللی خواص غذایی در ۲۰۱۴ نشان داد که روغن میوه گل سرخ منبع خوبی از مواد مغذی گیاهی و چند زنجیره‌ای های اشباع نشده است که خواص آنتی اکسیدانی نشان می‌دهند.در پژوهشی انجام شده در سال ۲۰۱۵ مشخص شد که میوه نسترن چندین خاصیت ضد پیری از جمله قابلیت مرطوب کردن پوست را دارد. پژوهشگران پی بردند که شرکت کنندگانی که پودر میوه نسترن را به صورت خوراکی مصرف کردند بهبود قابل توجهی در رطوبت کلی پوست‌شان داشتند. شما نیز با استفاده موضعی از روغن آن می‌توانید از این فواید بهره بگیرید. روغن میوه نسترن یک روغن خشک و غیر چرب است. این ماده یک مرطوب کنده طبیعی بسیار خوب برای انواع پوستهاست.

 

لایه برداری و روشن کردن پوست

روغن میوه گل سرخ حاوی ویتامین ث نیز هست که یک ماده تحریک کننده کلاژن است که به سفتی پوست و پیشگیری از خطوط ریز کمک می‌کند. ویتامین ث همچنین اثر روشن کنندگی پوست را نیز دارد. لایه برداری طبیعی با روغن میوه نسترن می‌تواند به کاهش خستگی پوست کمک کند و پوستی درخشان و براق برای شما به جای بگذارد. این بخاطر ویتامین A و C است. ویتامین A یا رتینول تجدید سلولهای پوستی را تحریک می‌کند. ویتامین C نیز به بازسازی سلولی کمک می‌کند که موجب تقویت درخشش کلی پوست می‌شود.

کمک به تشکیل کلاژن

کلاژن واحد سازنده پوست است. این ماده برای انعطاف پذیری و سفتی پوست ضروی است. پوست بدن به طور طبیعی با افزایش سن، کلاژن کمتری می‌سازد. روغن رزهیپ سرشار از ویتامین A و ویتامین C است که هر دوی آنها برای تولید کلاژن ضروری هستند. رزهیپ نیز از آنزیم MMP-1 که آنزیم تجزیه کننده کلاژن در بدن است، ممانعت به عمل می‌آورد. پژوهش‌ها نیز از این فواید حمایت می‌ند. در تحقیقی در سال ۲۰۱۵، پژوهشگران دریافتند که شرکت کنندگانی که پودر میوه نسترن را به صورت خوراکی دریافت کردند افزایش قابل توجهی در انعطاف پذیری پوست، نشان دادند.

کمک به کاهش التهاب

میوه نسترن سرشار از پلی فنل و آنتوسیانین است که به کاهش التهاب کمک می‌کنند. همچنین حاوی ویتامین E است که یک آنتی اکسیدان با خواص ضد التهاب شناخته شده است. به این خاطر روغن میوه نسترن ممکن است به کاهش التهاب ناشی از مشکلات زیر کمک می‌کند: رزاسه، پسوریازیس، اگزما، درماتیت

کاهش اثرات پیری ناشی از آفتاب با روغن میوه نسترن

صدمه به سلولهای پوست بوسیله اشعه ماورابنفش آفتاب بیشتر می‌شود که به عنوان پیری ناشی از آفتاب شناخته می‌شود و منجر به ویژگی‌های ناخوشایندی مانند تغییر رنگ ناهمسان و لکه‌های قهوه‌ای روی پوست می‌شود. خواص رزهیپ نه تنها ضد التهاب است بلکه به کاهش این نشانه‌های پیری پوست، کمک می‌کند اما ممکن است مانع از تولید زیاد ملانین شود که مسئول رنگدانه روی پوست است.

یک تحقیق در سال ۲۰۱۵ بر روی پودر میوه نسترن نشان دهنده کاهش چشمگیر در ظاهر خطوط ریز اطراف چشم به عنوان پا کلاغی، پس از هشت هفته درمان بود. شکرت کنندگان در این تحقیق پودر آن را به صورت خوراکی مصرف کردند.

در سال ۲۰۱۷، تحقیقی در مجله بین المللی علوم ملکولی منتشر شد که اثرات خواص متفاوت میوه نسترن را مقایسه کرده بود. پژوهشگران دریافتند که بعضی از ترکیبات در روغن میوه نسترن ممکن است از التهاب ناشی از اشعه ماورابنفش و صدمه، جلوگیری کند. پژوهشگران بخصوص تعیین کردند که روغن میوه نسترن قادر به بازدارندگی و کاهش میزان ملانین در سلولهای ملانوم حیوانی است. این تحقیق نتیجه گرفت که ماده آنتی اکسیدان و اسید چرب، مشارکت کنندگان اصلی برای قابلیت میوه نسترن برای افزایش طول عمر سلول و پیشگیری از صدمه به غشای سلولی هستند.

کاهش اسکار پوستی

روغن میوه گل سرخ نه تنها بخاطر اثرات ضد پیری‌اش شناخته شده است بلکه بخاطر بهبود اسکار پوستی نیز شناخته شده است از جمله اسکارهای ناشی از زخم، جراحی، لکه‌ها و آکنه. در سال ۲۰۱۵، مجله علم پوست و زیبایی و کاربردها، نتایج یک پژوهشی گسترده را که روغفن رزهیپ بهبود دهنده تغییر رنگ، قرمزی و بازسازی سلولها در اسکارهای پوست قبل از جراحی است، منتشر کرد. این گروه پژوهشی روغن میوه نسترن را دو بار در روز به مدت ۱۲ هفته استعمال کردند که کاهش زیادی در اسکار نسبت به گروه کنترل ایجاد شد.

پیشگیری از ترک پوستی

کرمهای بسیاری در بازار وجود دارند که زنان باردار برای کاهش و پیشگیری از ترکهای پوستی روی شکم استفاده می‌کنند. افزودن روغن میوه گل سرخ به آنها طبق تحقیق اثر قابل توجهی دارد. یک پژوهش در سال ۲۰۱۲ که در مجله علم زیبایی منتشر شد نشان داد که زنانی که از کرم ضد ترک حاوی روغن میوه نسترن به هنگام بارداری استفاده کردند، کمتر دچار ترک پوستی شدند و آنهایی که پس از پیدایش ترکها از آن استفاده کردند، افزایش بیشتری در ترکها ایجاد نشد و یا شدیدتر نشدند.

تقویت سیستم ایمنی

روغن میوه نسترن سرشار از آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب اشباع نشده همانند لینولئیک اسید است که برای پیشگیری از تجزیه غشای سلولی در پوست، ضروری هستند. سلولهای سالم و قوی به عنوان سدی در برابر تهاجم باکتریها به پوست که منجر به عفونت و جوش می‌شود، عمل می‌کنند.
چه در تحقیقات حیوانی و چه انسانی، پودر میوه نسترن برای تقویت استحکام و دوام سلولهای پوستی، اثر داشته است. پودر رزهیپ نیز برای کاهش MMP-a که آنزیم تجزیه کننده ساختارهای سلولی همانند کلاژن است، اثر دارد.

آووکادو

منشاء آووکادو آمریکای جنوبی بوده که از آنجا به نواحی دیگر دنیا راه یافته است . میوه آن مانند گلابی و درای پوستی سخت برنگ سبز تیره و یا سیاه است در حدود 044 نوع مختلف آووکادو وجود دارد که بعضی از آنها درای پوست صاف و سبز رنگ بوده ولی پوست برخی از آنها سیاه و خشن است .

آووکادو چرب است و درای اسیدهای آمینه مختلف مانند سیستین، تریپتوفان و تیروسین می باشد. در تحقیقات جدیدی که انجام شده وجود چند نوع آنتی بیوتیک در آووکادو ثابت شده است . دانه گیاه درای مقدار کمی ) در حدود 2 درصد ( روغن است . این روغن غلیظ و سفت و به رنگ زرد مایل به سبز بوده که درای بو و طعمی مطبوع است . روغن دانه آووکادو دارای روغنهای اشباع شده مانند اسید پالمتیک واسیداستئاریک، اسیدآراشیدیک، اسیدمیریستیک، اسیداولیک، اسیدلینولییک میباشد.
روغن آووکادو بهترین کرم برای پوست است زیرا به آسانی در پوست نفوذ می کند و به آن شادابی میدهد. آووکادو بهترین ماسک برای برطرف کردن وجلوگیری از چین و چروکهای صورت است.

نحوه مصرف :
ماساژ 10ثانیه ای این کرم برروی پوست تمیز جهت جذب مواد مغذی و بافت کرم برروی پوست کفایت می نماید ، استفاده بعد از هر استحمام و یا استفاده از پاک کننده های آرایشی توصیه می گردد.

 

شما هم درباره این کالا پرسش ثبت کنید

امتیاز کاربران به: کرم دست و صورت مغذی و ضد پیری پوست های حساس، آسیب دیده و نازک شده سرشار از عصاره رز هیپ و آووکادو بیول 250 میلی لیتری Biol Enriched With Rose Hip +Avocado Extract Perfect For Damaged Thin & Sensitive Skins Face / Hand Cream 250 ml | (13 نفر )

3.67
از 5
از مجموع 13 امتیاز
نظر خود را در مورد این محصول بیان کنید.
شنبه 27 آبان 1402 میلاد سبزواری
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

عالی

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
سه‌شنبه 27 تیر 1402 گابريل
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

عطر داره . چند بار که استفاده میکنین ایراداش خودشو نشون میده.با هر بار استفاده رطوبت پوست رو کم میکنه و باعث میشه دوباره کرم به دست بزنین در نتیجه زود تموم میشه و مجبور میشین دوباره بخرین.با این که پوست معمولی دارم اما پوستمو تبدیل به پوست خشک کرد.کرم سبکی هست و به راحتی جذب پوست میشه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 26 تیر 1402 mahdiyeh
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

رایحه عالی و جذب مناسب

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 26 تیر 1402 استههام
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

به دستم نرسید.اختلال در انبار یه همچی چیزی نوشتن

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
پنج‌شنبه 1 تیر 1402 ساربنا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

نرم کنندگیش کمه ولی عطر خوبی داره

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
جمعه 19 خرداد 1402 asal♥
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

من برای دست استفاده میکنم راضیم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 17 خرداد 1402 ایهان
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

با کیفیت و خوش بو

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
شنبه 13 خرداد 1402 احمدرض
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

بوی مطبوع،سرعت جذب بالا و سبکی روی پوست

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
پنج‌شنبه 11 خرداد 1402 زهرا جیگر
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

کار محصولات این برند خوبه، و قیمتش هم مناسبه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
سه‌شنبه 9 خرداد 1402 علی طاهری
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

بسته بندی بامزه ای داره خوشبوئه و نرم هم میکنه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 8 خرداد 1402 ااال
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

بیشتر چربه . من ترجیح میدادم رطوبت بیشتر داشته باشه. اما خوبه.

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1402 معزز
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

بوی خیلی زیادی نداره مثل کرم های کامان مرطوب کنندگی هم متوسط نسبت به قیمت خوبه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
شنبه 16 اردیبهشت 1402 شهلا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

بنظره من کیفیتش واقعا فرق میکنه نسبت به برند هایی که قبلا استفاده میکردم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
سبد خرید خالی است.