بازخورد درباره این کالا

ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست پریم 30 میلی لیتری Prime C-Prime Skin Reviver Gel-Cream 30ml

دسته بندی:
شناسه محصول: DB5024
4
از 12 رای
13 دیدگاه

ارسال کالا

ارسال با پست پیشتاز ----- ارسال در تهران بین 2 تا 3 روز کاری ----- ارسال شهرستان بین 3 تا 5 روز کاری

Free Shipping icon

فقط در صورتی که پلمپ کالا باز نشده باشد، امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" مورد قبول است.

ناموجود

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای برگه، از کالاهای مشابه این کالا دیدن نمایید.

نقد و بررسی ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست پریم 30 میلی لیتری Prime C-Prime Skin Reviver Gel-Cream 30ml

ژل کرم بازسازی کننده و جوان کننده پوست پریم، محصولی جدید و چند منظوره با بافت ابریشمی است که حاوی ویتامین C با جذب پوستی فوق العاده و سریع، عصاره طبیعی آلوی کاکادو (مهم ترین منبع ویتامین C در طبیعت) به همراه اسیدهای چرب ضروری (EFA)، پپتیدها، آنتی اکسیدان های قوی و فیتواستروژت ها بوده که با مکانیسم های مختلف، فرآیند پیری پوست را مهار می کند و موجب سنتز کلاژن، جوان سازی و روشن شدن پوست می شود و پوستی سالم و جوان را به ارمغان می آورد.

کلاژن لازمه پوستی سالم و محکم است که در فیبروبلاست پوست انسان تولید می‎ شود. افزایش سن و قرار گرفتن تحت تاثیر امواج فرابنفش موجب کاهش کمیت و کیفیت کلاژن می‎ گردد و از دست رفتن الاستیسیته پوست را به همراه دارد. ویتامین C ماده‎ای ضروری برای سنتز پروتئین کلاژن است. کلاژن بخش حیاتی پوست بوده که موجب سفت شدن پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی آن می ‎شود. این محصول مناسب برای پوست‎ های خشک و آتوپیک بوده که ضمن خاصیت ضد چروک و روشن کننده بودن به محافظت از DNA سلولی پرداخته و موجب شفاف شدن پوست‎ های خسته و کدر می‎ شود.

ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست پریم محصولی نوین و چند منظوره حاوی آسکوربیک اسید خالص، با جذب پوستی سریع و فوق العاده و عصاره طبیعی آلوی کاکادو (مهمترین منبع ویتامین C در طبیعت) می باشد که ضمن دارا بودن خاصیت مهار اثرات مخرب آلودگی هوا، با مکانیسم های مختلف فرآیند پیری پوست را مهار می کند و موجب روشن شدن پوست، سنتز کلاژن و جوانسازی می شود.

ژل کرم بازسازی کننده ویتامین C پریم در حجم 30 میلی لیتر به بازار عرضه شده است. ترکیبات موثری در این محصول همانند روغن گل مغربی، متیل سیلانول مانورونات، ایزوفلاون ‎های سویا، عصاره کاکادو، عصاره چای سبز استفاده شده است. روغن گل مغربی منبع گاما لینولنیک اسید است که می ‎تواند با تغییرات ایجاد شده بر اثر افزایش سن در پوست مانند قرمزی، سفتی، زبری و خستگی پوست مقابله کند. عصاره کاکادو استخراج شده از گونه بومی کاکادو به عنوان یک منبع غنی از آنتی اکسیدان و ویتامین C برای مصارف موضعی جهت مبارزه با رادیکال‎ های آزاد به وجود آورنده پیری پوست هستند به کار می‎ رود. عصاره چای سبز موجب کاهش امواج فرابنفش القا شده توسط استرس اکسیداتیو و سرکوب سیستم ایمنی می‎ شود. جهت استفاده از این محصول توصیه می ‎شود پس از تمیز کردن صورت مقداری از ژل کرم را روی پوست صورت خود مالیده و به حالت دورانی به سمت بالا ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

اگر احساس می کنید پوستتان دچار چین و چروک شده و دیگر آن شفافیت و شادابی قبلی خود را ندارد، ژل کرم بازسازی کننده و جوان کننده پوست پریم مدل C-Prime برایتان یک انتخاب مناسب است.

ویژگی ها و عملکرد ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست پریم:

• کمپلکس جوان کننده حاوی ویتامین C خالص و همچنین مشتق آلی و پایدار آسکوربیک اسید

• عصاره کاکادو

• استروژن گیاهی (سویا)

• روغن دانه گل مغربی

• شی باتر

• عصاره چای سبز

 

کاکادو

آلوی کاکادو (نام علمی: Terminalia ferdinandiana) میوه ای کوچک (به اندازه ی یک زیتون) به رنگ سبز کم رنگ و بومی کشور استرالیاست، هسته ی سفت و چوبی آن توسط گوشت میوه احاطه شده، مزه ی ترش و کمی تلخ دارد و بالاترین میزان ویتامین C را در میان همه میوه های جهان دارا می باشد. آلوی کاکادو سرشار از مواد مغذی از جمله تیامین، ریبوفلاوین، ویتامین C، سدیم، مس، آهن، منیزیم، روی، کلسیم و فیبر است. آلوی کاکادو به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و ویتامین C موجود در آن به کاهش چین و چروک و جوان سازی پوست صورت کمک می کند. مقادیر بالای ویتامین C موجود در آلوی کاکادو به کاهش باکتری های ایجاد کننده آکنه و جوش صورت کمک می کند. پوست داخلی درخت آلوی کاکادو می تواند بسیاری از اختلالات پوستی و عفونت ها از جمله زخم ها، جوش ها و پسوریازیس را درمان کند. آلوی کاکادو باعث افزایش رطوبت و آبرسانی مو های سر می شود، سطح کلاژن و الاستین آن ها را حفظ کرده و به نرم تر و براق تر شدن مو ها کمک می کند.

گل مغربی

گیاه گل مغربی از گیاهان دارویی مهم است که روغن و اسیدهای چرب آندر صنایع دارویی، غذایی و بهداشتی کاربرد فراوان دارد. منشا آن آمریکای شمالی بوده است. مهمترین اجزای تشکیل دهنده آن اسید لینولئیک و اسید گاما لینولنیک است که تاثیر قابل توجهی جهت حفظ سلامت غشا سلولی و ساخت سلول های پوست دارند. این ترکیبات همچنین ضمن کمک به فرآیند التیام زخم ها، در تعادل پروتئین های پوست نیز مؤثرند. به عنوان یک ماده فعال جهت به دام انداختن رادیکال های آزاد عمل نموده و پوست را از اثرات زیانبار نور آفتاب حفظ می کنند. همچنین با اثرات مخرب آلودگی هوا و عوامل استرس زای محیط مقابله کرده و پیری پوست را به تعویق می اندازند. این اسیدهای چرب ضروری می توانند با مهار تیرو زیناز به روشن تر شدن پوست کمک نمایند.

شی باتر

عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی به نام VITELLARIA PARADOXA است. روغن شی باتر به علت داشتن سینامیک اسید، یک مرطوب کننده گیاهی موثر است و بهترین انتخاب برای افرادی است که می خواهند از مواد سفت کننده طبیعی پوست استفاده نمایند.

روغن درخت چای

این درخت بومی استرالیا بوده و از هزارن سال پیش توسط بومیان این قاره استفاده می شده است. نکته مهمی که باید در نظر داشت این است که بسیاری این گیاه را به دلیل تشابه اسمی با گیاه چای اشتباه می گیرند، در حالیکه چای (خوراکی) با این درخت تفاوت های زیادی دارد. اولین مورد استفاده از روغن درخت چای در سال 1920 در جراحی و دندانپزشکی و بعد از آن در جنگ جهانی دوم برای درمان جراحات پوستی بود. از مهمترین خواص آن می توان به ضد میکروبی بودن این روغن اشاره کرد. موارد کاربرد این ترکیب بسیار زیاد است. کاهش التهاب، ضد عفونی کنندگی، درمان عفونت های قارچی و باکتریایی، رفع خشکی پوست و… از دیگر خواص زیبایی این روغن می باشد. همچنین در رایحه درمانی نیز از آن استفاده می شود.

نحوه مصرف:

پس از تمیز کردن صورت با پن مایع حاوی ویتامین C پریم، مقداری از ژل کرم را روی پوست صورت خود بزنید و به حالت دورانی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

جهت دستیابی به نتایج مطلوب تر، مصرف ژل کرم را به طور منظم و مداوم، یک تا دو بار در روز انجام دهید.

روش نگهداری:

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

هشدارها و موارد قابل توجه:

پیش از اولین مصرف مقداری از ژل کرم را روی پوست ناحیه بازو استفاده کرده و در صورت عدم بروز حساسیت پس از 24 ساعت، محصول را مطابق دستور العمل مصرف کنید.

ترکیبات:

دایمیتیکون، دایمیتیکون کراس پلیمر، وینیل دایمیتیکون کراس پلیمر، سایکو پنتا سیلوکسان، آسکوربیک اسید، اتیل هگزیل هیدروکسی استئارات، پلی سیلیکون-11، شی باتر، عصاره آلوی کاکادو، بوتیلن گلایکول، لیسیتین، ایزوفلاونیدهای سویا (جنستئین)، پلی سوریات 80، الکل، آب، عصاره چای سبز، ایزودودکان، روغن دانه گل مغربی، دایمیتیکون 18/18- PEG/PPG، متیل سیلانول مانورونات، اتوکسی دی گلایکول، توکوفریل استات، اسانس

شما هم درباره این کالا پرسش ثبت کنید

امتیاز کاربران به: ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست پریم 30 میلی لیتری Prime C-Prime Skin Reviver Gel-Cream 30ml | (13 نفر )

4.00
از 5
از مجموع 13 امتیاز
نظر خود را در مورد این محصول بیان کنید.
یکشنبه 18 تیر 1402 HIVA
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

این بار دومی هست که خریدم ،خیلی راضی بودم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 12 تیر 1402 بینام
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خیلی خوب و خوشبو بود. پوست کاملا مخملی و ابریشمی میکنه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
سه‌شنبه 6 تیر 1402 هلن شمس
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

با توجه به اینکه محصول ایرانی هست قیمتش بالاست , کیفیتش خوبه همان لحظه که مصرف میکنی پوست رو کاملا نرم میکنه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
جمعه 2 تیر 1402 کوثر
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

فوق العاده بود

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
یکشنبه 28 خرداد 1402 Bahareh
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

حس نرمی و ابریشمی خیلی خوبی به پوست میده و پوست رو نرم و شاداب میکنه من که راضیم و حتما تکراش میکنم .

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 22 خرداد 1402 alireza
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

باعث جوانسازی میشود

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1402 عطیه جوان
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

آبرسان خیلی خوب وسبکیه و باعث جوش نمیشه
ولی حجمش یخورده کمه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
جمعه 22 اردیبهشت 1402 جونی
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خوبه ولی قیمتش بالاست

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
جمعه 15 اردیبهشت 1402 ❤Maede❤
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خیلی خوب و قیمت مناسب

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
شنبه 12 فروردین 1402 الهه
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خواهرم از داروبیار برام خرید.من همون دفعه اول که زدم اثرش رو دیدم.
اولش که پوستم خیلی لطیف شد. بعد از چند ساعت هم که تو آینه خودمو دیدم پوستم شفاف تر شده بود. سیاهی دور چشمم که هیچ کرمی برطرفش نمیکرد کم شده بود. چروک دور چشمم ورو پیشونیم هم کم شده.
کاش آف بزنه داروبیار یکی دیگشو بخرم.

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
سه‌شنبه 1 فروردین 1402 SaRiNa
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

عالی ه ولی حجمش کم ه متاسفانه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
یکشنبه 8 آبان 1401 Arman
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

واسه مصرف روزانه خیلی خوبه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
شنبه 12 شهریور 1401 حلت آبادی
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

این کرم یه حس خوبی داره انقدر که نرم و خوش بوعه ، پوست صورتم سرحال میشه وقتیی میزنم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
سبد خرید خالی است.