بازخورد درباره این کالا

کرم کودک باریج اسانس Barij Essence Baby Cream

دسته بندی: بهداشت کودککرم سوختگی پای بچه
4
از 12 رای
13 دیدگاه

ارسال کالا

ارسال با پست پیشتاز ----- ارسال در تهران بین 2 تا 3 روز کاری ----- ارسال شهرستان بین 3 تا 5 روز کاری

Free Shipping icon

فقط در صورتی که پلمپ کالا باز نشده باشد، امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" مورد قبول است.

تماس بگیرید

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای برگه، از کالاهای مشابه این کالا دیدن نمایید.

نقد و بررسی کرم کودک باریج اسانس Barij Essence Baby Cream

کرم کودک باریج اسانس با فرمولی ویژه و داشتن موادی همچون گل همیشه بهار، آلوئه ورا و لاواند حفظ سلامت و لطافت پوست کودک را بر عهده دارد و جهت پیشگیری و درمان ادرار سوختگی و نرمی و لطافت پوست کودک شما به کار می‌رود.

مشاهده و خرید انواع محصولات مادر و کودک در داروخانه آنلاین داروبیار

خرید کرم سوختی پای نوزاد

توضیحات

کرم کودک باریج اسانس با فرمولی ویژه و داشتن مواد موثره گیاهانی چون گل همیشه بهار، بابونه، لاواند و آلوئه ورا، واجد ویژگی های لازم برای حفظ سلامت پوست لطیف و حساس کودک شماست.

گل همیشه بهار

برای درمان پوست های خشک یا آسیب دیده مفید است همچنین موجب تسریع روند بهبودی زخم های پوستی، سوختگی ها، اگزما و سایر بیماری های التهابی پوست شده و بازسازی پوست را موجب می شود زیرا دارای ویژگی های ضد التهابی و ضد باکتری است.

بابونه

برای بسیاری از بیماری های پوستی مخصوصاً پوست های بسیار حساس، قرمز یا خشک ارزشمند است و مهمترین کاربرد آن در درمان اگزما، کهیر و تمامی بیماری های توأم با خشکی، پوسته ریزی، خارش و لکه‌های قرمز می‌باشد. بابونه برای درمان درماتیت کودکان مناسب است و تاثیر آن در برطرف نمودن علائم اگزما معادل هیدروکورتیزون ۰.۲۵ درصد است اما فاقد عوارض مختلف هیدروکورتیزون از جمله قرمزی، سوزش، خارش یا پوسته پوسته و نازک شدن پوست می باشد. همچنین بابونه فعالیت قارچ کاندیدا آلبیکنس را مهار می نماید.

لاواند

روند ترمیم پوست را تسریع نموده و خواص تسکین دهنده، آرامش بخش، ضد عفونی کننده و ضد التهاب آن برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی ارزشمند است. علاوه بر این، لاواند موجب مهار باکتری های عامل عفونت‌های پوستی می‌شود. همچنین به طور بسیار قوی رشد سلول‌های سالم جدید و بازسازی سلولی را تحریک می‌کند.

آلوئه ورا

رطوبت مناسب پوست را تامین می کند و دارای اثرات ضد التهابی و برطرف کننده خارش است. آلوئه ورا موجب ترمیم زخم می شود این اثر تاحدودی به علت وجود مانوز-۶- فسفات در آلوئه است. پلی ساکاریدهای آلوئه به عنوان یک محرک برای سیستم ایمنی، آزاد شدن سایتوکین ها را تسریع می کنند که به نوبه خود تکثیر فیبروبلاست ها را که در ترمیم زخم دخالت دارند، افزایش می دهند.

در کرم کودک باریج از روغن بادام شیرین استفاده شده که غنی از ویتامین های A ،B2 و B6 است همچنین منبع خوبی از نظر ویتامین E می باشد که وجود آن برای سلامت پوست کودک ضروری است. علاوه بر این روغن بادام شیرین مرطوب کننده و نرم کننده پوست کودک است.

استفاده از کرم کودک باریج در مصارف روزانه، بعد از هر بار استحمام کودک یا بعد از هر نوبت تعویض کهنه یا پوشک؛ باعث حفظ سلامت پوست لطیف و حساس کودک، آرامش و بهبود خواب کودک همچنین برطرف شدن قرمزی و بثورات پوستی و پیشگیری از بروز مجدد آنها، می شود. این کرم به خوبی جذب پوست کودک می شود و محافظت از پوست کودک در برابر خشکی و التهاب را به سرعت آغاز می کند.

در مراقبت از پوست پای کودک توجه به نکات زیر مفید است:

باید ناحیه تماس پوست با کهنه یا پوشک را از مواد محرک حفظ نمود و تا حد امکان آنرا خشک نگه داشت. لازم است کهنه یا پوشک در فواصل کوتاه تعویض گردد و حتی الامکان از پوشک های یکبار مصرف حاوی ماتریکس ژله ای قابل جذب استفاده شود. شستشوی کهنه ها تا حدی که مواد قلیایی صابون و پاک کننده ها برطرف شود، ضروری است. شستشوی نهایی کهنه در سرکه رقیق نیز توصیه می شود. همچنین بهتر است اتاق کودک زیاد گرم و مرطوب نباشد.

به علت احتمال خطر وارد شدن ذرات پودر پای بچه به داخل دستگاه تنفس کودک؛ بهتر است از پودرهای تالک برای درمان درماتیت کهنه استفاده نشود.

به علت احتمال نازک شدن پوست پای کودک؛ نباید از پماد یا کرم های دارای کورتن های قوی و تریامسینولون ان ان استفاده نمود.

اجزای فرآورده

گل همیشه بهار (Calendula officinalis)

گل همیشه بهار

این گیاه از قدیم الایام برای ترمیم زخم ها و کاهش التهاب مورد استفاده قرار می گرفته است. عصاره این گیاه اثر نرم کننده و محفاظتی بر پوست های حساس و کم مقاومت را دارد، روغن همیشه بهار اپی تلیال سازی (تکثیر سلول های پوست) را به طور قابل توجهی تحریک می نماید. در تحقیقات متعدد نشان داده شده که ساخته شدن گلایکوپروتئین، نوکلئو پروتئین و کلاژن را در محل، افزایش می دهد. همچنین خواص ضد باکتریال و ضد ویروسی نیز دارد.

عصاره این گیاه به عنوان پاک کننده و پالاینده پوست از مواد زائد نیز مورد توجه می باشد. همچنین این ماده خواص آنتی هیالورونیداز داشته که سبب محافظت از اسید هیالورونیک موجود در پوست (که توسط شرایط محیطی نامناسب تخریب می گردد) می شود. اسید هیالورونیک نقش بسیار مهمی در ایجاد ساختار سالم و طبیعی پوست ایفا می نماید. به طور کلی این ترکیب در فرآورده های آرایشی، بهداشتی به عنوان نرم کننده، محافظت کننده پوست، التیام بخش، ضد التهاب و ضد عفونی کننده کاربرد دارد. مخصوصاً در مورد پوست های خشک و ترک خورده و ملتهب بسیار مفید می باشد و حالت قابض آن باعث تنگ شدن منافذ پوست شده که این امر باعث صافی و شفافیت هر چه بیشتر پوست می گردد.

گل همیشه بهار

بابونه (Matricaria chamomilla)

بابونه

نام لاتین بابونه camomil از کلمات یونانی khamai , malon به معنی گل های کوچک با بوی سیب گرفته شده است.استفاده از این گیاه در زیبایی از دیرباز شناخته شده است. یکی از ترکیبات اصلی تشکیل دهنده بابونه روغنی فرار و لطیف و آبی رنگ است که از گل آن بدست می آید و مسبب عطر خاص آنست. مصرف جلدی این روغن ،تاثیر بسزایی در ضد عفونی و برطرف کردن التهابات پوستی و افزایش سلول سازی دارد. همچنین این گیاه برای تقویت موی سر و جلوگیری از ریزش آن از طریق کاهش فعالیت 5 آلفا ردوکتاز بسیار موثر است.

بابونه

لاواند (Lavandula angustifolia)

اسطوخودوس

نام Lavandula، از کلمه لاتین Lavare که به معنای شستن و پاک کردن می باشد، منشاء گرفته است و دلیل این نامگذاری این بوده که از گونه های مختلف این گیاه از قدیم الایام برای نظافت و معطر ساختن در حمام ها یا در آرایشگاه ها استفاده می نموده اند و از گذشته به عنوان یک پاک کننده پوست مورد توجه بوده و برای تمیز نمودن زخم ها و جراحات از آن استفاده می شده است.
تحقیقاتی که در مورد این گیاه صورت گرفته نشان داده است که اسانس اسطوخودوس با انجام ماساژ بر روی پوست به سرعت جذب گردیده و اثرات مفید خود را بر روی پوست به جا می گذارد. این گیاه اثر ضد عفونی کننده و التیام دهنده دارد. همچنین میزان گردش خون در پوست را افزایش داده و باعث ایجاد شادابی و حالت صورتی رنگ پوست می گردد. عصاره این گیاه حالت تورم و التهاب پوستی را کاهش داده و سبب می شود که پوست حالت سالم و عادی خود را باز یابد.

اسطوخودوس

آلوئه ورا (Aloe vera)

آلوئه ورا

نام آلوئه ورا در لغت به معنای ماده تلخ درخشان است که از کلمه عربی آلوئه برگرفته شده است. در ایران از آن بعنوان صبر زرد هم نام برده می شود. اگر چه آلوئه ورا هزاران سال است که در پزشکی نقش مهمی را ایفا می کند، اما از کشف خواص بی همتای آن توسط طب مدرن زمان زیادی نمی گذرد. ویتامین های موجود در آن A ,B1 ,B2 ,B6 ,B12 ,C ,E و فولیک اسید و نیاسین و مواد معدنی شامل کلسیم سدیم، آهن، پتاسیم، کروم، منگنز، مس و روی می باشد. این معجزه گر خواص ضد التهابی داشته و رطوبت پوست را بطرز شگفت آوری حفظ می کند.

آلوئه ورا

روش مصرف

یک لایه نازک از کرم کودک باریج را روی محل مورد نظر بمالید و در صورت نیاز آنرا تجدید نمائید.
برای پیشگیری از ایجاد بثورات پوستی ناشی از پوشک و ادرار سوختگی؛ بطور مرتب پوشک کودک را بازدید کنید تا به محض خیس یا کثیف شدن آنرا عوض نمائید آنگاه با ملایمت پوست کودک را با آب گرم شسته و با پارچه نخی و لطیف آن را خشک کنید. یک لایه نازک از کرم را روی پوست بمالید تا یک سد محافظ در برابر رطوبت و تحریک ناشی از ادرار و مدفوع ایجاد نماید. این اقدام مخصوصاً در شب که ممکن است تماس پای کودکتان با پوشک مرطوب طولانی تر باشد، اهمیت دارد.
برای درمان بثورات پوستی ناشی از پوشک و ادرار سوختگی؛ با مشاهده اولین علائم قرمزی پوست پای کودکتان، فوراً برای درمان اقدام نمائید؛ با ملایمت پوست را کاملاً تمیز نموده و اجازه دهید ناحیه خشک شود آنگاه یک لایه نازک از کرم را روی پوست بمالید و این کار را با هر بار تعویض پوشک تکرار کنید. مرتب پوشک را بازدید کنید مخصوصاً بعد از هر بار تغذیه کودک و در صورت نیاز آنرا در اولین فرصت تعویض نمائید.

نکات قابل توصیه

فرآورده را از دید و دسترس کودکان دور نگه دارید.

در صورت وجود سابقه حساسیت به هر یک از اجزاء فرآورده، از مصرف آن خودداری نمایید.

بلافاصله پس از استفاده، در فرآورده را محکم ببندید.

فرآورده را دور از نور، در دمای ۳۰-۱۵ درجه سانتیگراد نگهداری نمائید.

شما هم درباره این کالا پرسش ثبت کنید

امتیاز کاربران به: کرم کودک باریج اسانس Barij Essence Baby Cream | (13 نفر )

3.67
از 5
از مجموع 13 امتیاز
نظر خود را در مورد این محصول بیان کنید.
چهارشنبه 29 آذر 1402 بهزاد ذاکری
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

کیفیت خوب

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 13 آذر 1402 محمدجواد موسوی
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

در کل خرید خوبی بود

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
سه‌شنبه 16 آبان 1402 علیرضا سعادت
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

یکی از بهترین کرم های موجوده ولی قیمتش 42تومنه اینجا خیلی گرونه
وقتی بچه ام ادرار سوختگی شد بهترین گرون ترین قویترین کرم ها رو امتحان کردم ولی جواب ندادن به جز باریج

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 3 مهر 1402 جیسو
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

کارامد و موثر

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
یکشنبه 26 شهریور 1402 Rosei
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

تاثیر چشمگیری داره مخصوصا اگر اهل سفر هستین داشتن بیفور و افتر بایت ضروریه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
جمعه 13 مرداد 1402 شایلین
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

قیمت رو خیلی بالا زده از داروخانه گرفتم ۲۸ تازه اونم گرون داد

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
جمعه 30 تیر 1402 جیمز
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

در تخفیف بگذارید با تشکر

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 28 تیر 1402 mliok
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خیلی با کیفیت ه، بوش رو هم خیلی دوست دارم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
سه‌شنبه 27 تیر 1402 میسا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خوبه چند ساعت دست رو لطیف نگه میداره

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 14 تیر 1402 شیدا میار
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

تاثیر زیادی نداره

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 14 فروردین 1402 ساره
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

پول دور ریختن

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
شنبه 27 اسفند 1401 mike
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

اینکه گیاهیه خوبه ولی باید یه مدتی استفاده بشه بعد نظر قطعی داد

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
جمعه 26 اسفند 1401 مخمر
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

از نظر بد بودن به این دلیل متاسفانه عین چیپس های بازار همش از هوا پر شده

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
سبد خرید خالی است.