آیا اسپری دندان برای تاخیری عوارض دارد؟
آیا اسپری دندان برای تاخیری عوارض دارد؟

لیدوکائین یکی از داروهای بی‌حسی برای دندان به حساب می‌آید که کاربرد بسیار زیادی در دندانپزشکی دارد. کاربردهای مختلفی را می‌توانید از لیدوکائین مشاهده کنید که از مهم‌‌ترین آن‌ها می‌توانیم به بی‌حسی موضعی نخاعی، درمان زخم‌های مختلف سوختگی، کاهش دادن درد بواسیر، از بین بردن محل نیش حشرات و… اشاره داشته باشیم. لیدوکائین به شکل‌های مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرد که رایج‌ترین آن‌ها شامل اسپری، آمپول و پماد می‌شوند. گاهی اوقات زوجین برای طولانی نگه داشتن رابطه جنسی از اسپری دندان استفاده می‌کنند. حالا قصد داریم در این مطلب به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا اسپری دندان برای تاخیری عوارض دارد یا خیر. اگر این سوال برای شما نیز ایجاد شده است، برای پیدا کردن جواب آن می‌توانید تا انتهای این مطلب دنبال‌کننده ما باشید.

استفاده از اسپری دندان برای درمان زودانزالی

استفاده از اسپری دندان برای درمان زودانزالی

برخی از مردان دچار عارضه‌هایی همچون زودانزالی هستند؛ به همین دلیل برای اینکه بتوانند مدت نعوظ خود را افزایش دهند، از راه‌های مختلفی بهره می‌برند که یکی از آن‌ها استفاده از اسپری دندان است. استفاده از اسپری دندان می‌تواند یک نوع بی‌حسی را بر روی آلت مردان ایجاد کند؛ به همین دلیل تا حدودی زودانزالی در حین رابطه را بهبود می‌بخشد ولی باید این نکته را ذکر کنیم که استفاده از اسپری دندان تنها یک راه موقتی به حساب می‌آید و جزو روش‌های درمانی جای نمی‌گیرد.

از این رو اگر به دنبال روشی هستید تا به صورت دائمی زودانزالی خود را درمان کنید، حتما به دنبال راهکارهای دیگر بگردید. بهترین راه مراجعه به یک متخصص است. لازم به ذکر است که اگر بیش از حد از این اسپری استفاده کنید، ممکن است عوارضی را مشاهده کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی عوارض گوناگون این اسپری بپردازیم؛ پس در ادامه ما را همراهی کنید.

مقایسه لیدوکائین با اسپری تاخیری

  • مواد بی حسی موجود در اسپری لیدوکائین 30 درصد است درحالی که در اسپری تاخیری 10 درصد می باشد.
  • ماندگاری اسپری تاخیری بیشتر از لیدوکائین است؛ به عبارت دیگر با اسپری تاخیری می توانید مدت زمان بیشتری رابطه جنسی داشته باشید.
  • اسپری تاخیری زودتر بر روی آلت تناسلی اثر میگذارد و آنرا بی حس میکند، درحالی که بعد از زدن اسپری لیدوکائین دندان باید زمان حدود 20 دقیقه برای عمل کردن اسپری صرف کرد.
  • اسپری تاخیری را فقط زیر کلاهک آلت تناسلی میزنند، در حالی که اسپری لیدوکائین در همه قسمتهای آلت تناسلی قابل استفاده است.
  • برای زود انزالی اسپری تاخیری نسبت به اسپری لیدو کائین ارجحیت دارد.
  • اسپری تاخیری بعد از جذب پوست به راحتی با شستشو از روی آلت پاک میشوند بطوری که بعد ازجذب خاصیت خود را حفظ میکند، در حالی که ژل لیدوکائین را باید چندین بار با آب و صابون شستشو داد تا پاک شود.
بیشتر بخوانید:  داروهای موثر بر زود انزالی

توصیه می کنیم که اسپری لیدوکائین دندان برای تاخیری استفاده نکنید. همین طور که اشاره شد، اسپری تاخیری با بی حسی تفاوت دارد. شما می توانید با مشاورین داروخانه آنلاین داروبیار تماس گرفته تا بهترین اسپری تاخیری را برای شما معرفی کنند.

برای مشاهده و خرید اسپری تاخیری در داروخانه آنلاین داروبیار کلیک کنید.

نحوه استفاده اسپری دندان برای تاخیری

استفاده از اسپری دندان برای تاخیری آسان است. 10 تا 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی از اسپری لیدوکائین آهسته زیر نوک و بدنه اندام تناسلی خود استفاده کنید. سپس آن را با حرکات دایره ای بمالید تا اسپری جذب شود. اسپری لیدوکائین در یک ویال تک دوز عرضه می شود، بنابراین می توانید از آن برای یک یا چند تزریق استفاده کنید. بهتر است با تعداد کمی اسپری شروع کنید.

اگر بهبود قابل قبولی در زمان انزال نمی بینید، می توانید طبق دستورالعمل داده شده دوز آن را افزایش دهید. افراد باهم متفاوت هستند؛ این بدان معناست که ممکن است قبل از رسیدن به سطح بی حسی مورد نظر، به چندین اسپری نیاز داشته باشید. پس از اطلاع از دوز مورد نیاز، می توانید به راحتی از اسپری قبل از رابطه جنسی استفاده کنید و حساسیت را تا حد مورد نظر کاهش دهید.
بهتر است قبل از رابطه جنسی آلت تناسلی را با حوله تمیز کنید یا دوش بگیرید تا مطمئن شوید که اسپری روی پوست شما باقی نمانده است. هنگام تمیز کردن دست‌هایتان مراقب باشید، زیرا لیدوکائین اگر برای مدت طولانی روی دست بماند، می‌تواند دست‌های شما را بی‌حس کند.
معمولا 5 تا 15 دقیقه طول می کشد تا اسپری اثر کند، بنابراین قبل از معاشقه یا رابطه جنسی کمی صبر کنید.

بیشتر بخوانید:  کاندوم بهتر است یا قرص ضد بارداری

عوارض اسپری دندان برای تاخیری

هر محصول و دارویی، اگر بیش از حد مورد استفاده قرار بگیرد، عوارض خود را نشان می‌دهند و اسپری دندان نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر چند اسپری دندان می‌تواند آستانه درد را در بیمار افزایش دهد ولی در کنار آن ممکن است آن را متوجه عوارضی نیز کند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی مهم‌ترین این عوارض بپردازیم.

انواع حساسیت‌ها و خارش‌ها

اولین عارضه‌ای که می‌توانیم برای شما نام ببریم، حساسیت است. گاهی اوقات این اسپری در افراد باعث ایجاد حساسیت‌های مختلف و خارش می‌شود. حساسیت خود را با قرمزی نشان می‌دهد. همچنین گاهی اوقات افراد آنقدر خارش می‌گیرند که دائما در حال خاراندن محل موضع هستند. اگر متوجه این عوارض بعد از استفاده از اسپری دندان شدید، حتما به یک پزشک مراجعه کنید تا مشکل شما را برطرف کند.

نشان دادن انواع ناسازگاری‌ها

از دیگر عوارض اسپری دندان برای تاخیری می‌توانیم به نشان دادن انواع مختلف ناسازگاری‌ها اشاره داشته باشیم. این ناسازگاری‌ها نیز علائم مختلفی دارند و در افراد گوناگون، متفاوت نشان داده می‌شوند. به عنوان مثال این اسپری در برخی از افراد باعث گیج شدن می‌شود. همچنین برخی از افراد بلافاصله پس از استفاده، دچار افت فشار می‌شوند.

احساس ضعف از دیگر ناسازگاری‌هایی به شمار می‌رود که اسپری دندان ممکن است در فرد مصرف‌کننده به وجود بیاورد. البته اگر استعمال مفرط انجام شود این عوارض و ناسازگاری‌ها خودشان را نشان می‌دهند؛ به همین علت بهتر است قبل از هر گونه استفاده با یک پزشک یا فرد متخصص صحبت کرده و سپس بر اساس توصیه‌های آن‌ها استفاده را شروع کنید.

عوارض اسپری دندان برای تاخیری

ورود ناخواسته دارو به رگ؛ از دیگر عوارض اسپری دندان برای تاخیری

عوارض اسپری دندان به منظور تاخیری تنها به همین موارد ختم نشده و شامل موارد گوناگونی می‌شوند. یکی از مهم‌ترین و خطرناک‌ترین آن‌ها ورود ناخواسته دارو به رگ است. در صورتی که دارو به صورت ناخواسته وارد رگ شود، شاهد افزایش غلظت پلاسمای خون خواهید بود. پس حتما حواستان باشد که در طول زندگی خود چقدر از اسپری استفاده می‌کنید.

تاثیر بر روی باروری

شاید باور کردن این موضوع برای شما سخت باشد ولی اسپری دندان می‌تواند بر روی باروری نیز تاثیر خود را بگذارد. بدین صورت که این احتمال وجود دارد که تعداد اسپرم‌ها کاهش پیدا کنند و نتیجه این امر، کاهش کیفیت باروری خواهد بود. در واقع می‌توانیم بگوییم این عارضه ممکن است پشیمانی‌های بسیار زیادی را برای زوجین به وجود آورد؛ از این رو حواستان به این موضوع باشد و به چیزهایی که استفاده می‌کنید توجه بیشتری را معطوف کنید.

برای مشاهده و خرید کاندوم تاخیری وارد شوید.

سخن آخر درباره اسپری دندان برای تاخیری

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با عوارض اسپری دندان برای تاخیری، آشنا کنیم. هر ماده‌ای اگر به صورت مفرط و بیش از حد مورد استفاده قرار بگیرد، عوارضی را برای بدن ایجاد خواهد کرد و اسپری دندان لیدوکائین نیز بین این مواد مختلف قرار گرفته است. این عوارض بر روی سلامتی بدن انسان‌ها تاثیرگذار هستند و باید حتما قبل از استفاده با یک پزشک مشورت کنید.

بیشتر بخوانید:  سایز بندی کاندوم، انتخاب سایز کاندوم

از مهم‌ترین این عوارض می‌توانیم به خارش، حساسیت، افت فشار، افزایش غلظت پلاسما، کاهش کیفیت ناباروری و… اشاره داشته باشیم. بهترین انتخاب برای تاخیر در انزال، استفاده از اسپری های تاخیری است که شما می توانید در داروخانه آنلاین داروبیار تهیه کنید.

اگر سوالات بیشتری در رابطه با این موضوع دارید، کافی است با کارشناسان مجموعه ما در داروخانه آنلاین داروبیار تماس برقرار کنید و تمامی سوالاتتان را جویا شوید. لازم به ذکر است که راه‌های ارتباطی در سایت درج شده‌اند. هم چنین می توانید در زیر این مطلب کامنت گذاشته و سوالات خود را بپرسید.