بد ترین قرص افسردگی

حتماً می دانید که امروزه در سراسر جهان افراد زیادی به افسردگی دچار می ‌شوند. افسردگی حالتی است که در آن فرد به حالت عادی خوشحالی نمی کند و مدام به صورت ناامید و ناراحت و گوشه گیر است. چنین فردی انرژی برای برقراری ارتباط با دیگران ندارد و بیش تر خوابیدن را ترجیح می ‌دهد. افسردگی معمولاً به صورت خفیف و حاد تقسیم می شود. که برای انواع افسردگی ها دارو هایی تجویز می شود. البته که دارو های زیادی برای درمان افسردگی وجود دارد اما پزشکان بنا بر شدت بیماری و شرایط موجود دارو ها را تجویز می کنند. در این میان برخی قرص های ضد افسردگی عالی عمل می کنند و پس از مدتی بیماری از بین میرود اما برخی از آن ها ممکن است به بد ترین قرص افسردگی شناخته شوند. برای اطلاع از انواع قرص های ضد افسردگی تا پایان این مطلب داروبیار را همراهی کنید.

بدترین قرص افسردگی چه ویژگی هایی دارد؟

 

 

برای بسیاری از افراد ممکن است این سوال پیش آید که، برای چه می گویند یک قرص ضد افسردگی بدترین است؟ قرص ضد افسردگی از چه نظر می تواند بدترین باشد؟ برای پاسخ به چنین سوالاتی باید ترکیب و تست ساخت قرص های افسردگی را بررسی کنیم. هم چنین تاثیر گذاری قرص افسردگی می تواند نشان دهنده بهترین و یا بدترین بودن آن باشد. معمولاً بدترین قرص افسردگی به خاطر موارد زیر شناخته می شود:

  •         تاثیر گذاری قرص برای درمان خیلی کم باشد.
  •         قرص ضد افسردگی دارای بیشترین عوارض برای بدن باشد.
  •         دوره درمان با چنین قرصی به طول بیانجامد.
  •         سبب ایجاد بیماری ها و مشکلات جدید شود.
بیشتر بخوانید:  چرا همیشه کمبود منیزیم مشهود است؟

چنین مواردی سبب می شود یک قرص به عنوان بدترین قرص افسردگی در میان مردم شناخته شود. به طوری که پزشکان از تجویز چنین قرصی خودداری می ‌کنند.

عوارض بد ترین قرص افسردگی

 

برای این که به طور خود سرانه قرص ضد افسردگی مصرف نکنید امروز ما اینجا هستیم تا عوارض بدترین قرص افسردگی را به اطلاع شما برسانیم. شاید با فهمیدن چنین عوارضی دیگر تصمیم به مصرف قرص بدون تجویز پزشک نگیرید. یکی از مهم ترین عوارضی که در بدترین قرص ضد افسردگی دیده شده است، ایجاد سردرد های مکرر می باشد. حالت تهوع و استفراغ از دیگر عوارض بدترین قرص های افسردگی است. گاهی عوارض این قرص ها آنقدر زیاد است که باعث ایجاد وسواس ها و یا سندروم ها در بدن می شود. برای مثال سندروم سروتونین که با افزایش سروتونین در بدن ایجاد می شود. از دیگر عوارض قرص های افسردگی می توان اعتیاد به آن ها را نام برد که قطع آن ها ممکن است سبب خودکشی فرد افسرده شود. با این وجود در سال افرادی هستند که بر اثر افسردگی و استفاده از بدترین دارو ها خودکشی می‌ کنند.

مصرف داروی ضد افسردگی

 

با توجه به اهمیت قرص های ضد افسردگی و عوارضی که دارند توصیه می ‌کنیم در صورت ایجاد افسردگی حتما به پزشک مراجعه کنید. زیرا پزشک بر اساس شدت و میزان افسردگی برای شما دارو تجویز می کند. قطعاً پزشک می ‌داند که چه دارویی تجویز کند که فواید و خواص آن بیش از عوارض آن باشد. البته که میزان دوز و دوره مصرف دارو از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو بهترین کار این است که از پزشک خود بخواهید زمان مصرف دارو را نیز برای شما تعیین کند. در این صورت شاهد تاثیر گذاری بهتر و نتیجه گیری سریع تری از مصرف دارو ها خواهید بود. معمولاً درمان افسردگی بین ۶ تا ۸ هفته به وسیله دارو به طول می انجامد. شما از اثراته اولیه قرص را خواهید دید و در صورت امکان این درمان ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید:  آیا کپسول مفاصل پیاسیدین چاق کننده است

خرید قرص ضد افسردگی

 

در داروخانه های سراسر کشور انواع قرص ها و داروهای ضد افسردگی وجود دارد. اما اکثر آن ها منع مصرف دارند زیرا هیچ کس نمی تواند بدون داشتن نسخه پزشک قرص ضد افسردگی خریداری کند. بنابراین اگر شما به داروخانه مراجعه کنید و درخواست داروی ضد افسردگی را داشته باشید موفق به خرید آن نخواهید شد. از این رو پزشک معالج باید برای شما داروی افسردگی تجویز کند. پس از آن شما می توانید با مراجعه به هر یک از داروخانه‌ های نزدیک به محل زندگی خود آن ها را تهیه و خریداری کنید. توجه داشته باشید که قبل از مصرف هر دارو بروشور و نحوه مصرف آن را به دقت مطالعه کنید.