موارد مصرف کپسول فست ران

حتماً شما هم با کپسول فست ران آشنایی دارید و می دانید که امروزه در اکثر داروخانه های کشور در حال توزیع است همچنین می دانیم که افراد زیادی در حال استفاده این کپسول هستند. اولین چیزی که به ذهن هر کسی در مورد این کپسول می ‌رسد این است که در چه مواردی می توان از کپسول های فست ران استفاده کرد؟

برای پاسخ دادن به این سوال می ‌توانید از کارکنان داروخانه و یا پزشک داروخانه سوال بپرسید همچنین می توانید بروشور دارو را نیز مطالعه نمایید اما این کار بسیار وقت گیر است به همین خاطر ما امروز اینجا هستیم تا اطلاعات لازم را در این ‌باره به شما بدهیم و شما را در این زمینه آگاه کنیم از این رو از شما عزیزان درخواست داریم که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید پاسخ تمام سوالات ذهن خود را بیابید. البته که استفاده از کپسولهای فست ران محدودیت سنی و جنسیتی ندارد و هر کسی می تواند از این قرص ها به مدت مشخصی استفاده کند هر چند این مدت مشخص را هم پزشک تشخیص می دهد.

آیا مصرف کپسول فست ران در حالت معمول بدن مناسب است؟

برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید کپسول های فست ران در حقیقت کپسول های گیاهی هستند که از سویا و آووکادو ساخته می شوند این کپسول ها توانایی ترمیم غضروف ها و استخوان ها را دارند همچنین می ‌توانند استخوان ها را تقویت کنند و دردهای ناشی از استخوان و انواع آرتروز را تسکین دهند از این رو پزشکان برای افراد مسن تر که استخوان ‌های آن ها انعطاف پذیری قبل را ندارد کپسول فست ران تجویز می کنند البته که کودکان و نوجوانانی هستند که در خطر آرتروز و یا کاهش قدرت استخوان ها هستند بنابراین پزشک تصمیم می ‌گیرد که برای درمان چنین عارضه ای از تجویز کپسول فست ران استفاده کند. از این رو فقط در صورتی می توان در حالت معمول از کپسول فست ران استفاده کرد که پزشک تشخیص دهد که از درد استخوان و تخریب آن جلوگیری کند در چنین موردی می توان در حالت عادی بدن از فست ران استفاده کرد و نتایج فوق العاده شگفت انگیز آن را دید.

بیشتر بخوانید:  رابطه سرما با درد مفاصل

موارد مصرف کپسول فست ران برای درد

همان طور که گفته شد برای برخی از افراد بنابر تجویز پزشک کپسول فست ران استفاده می شود اما سوالی که پیش می آید این است که آیا کپسول فست ران می تواند درد ها را هم کاهش دهد. ببینید همان طور که اکثر کپسول ها از ترکیبات مختلفی ساخته می شوند که این ترکیبات به مرور زمان می‌توانند تاثیر گذار باشند حتی درد ها را کاهش دهند کپسول فست ران می تواند در موارد زیر باعث کاهش درد شود:

  •  کپسول فت را می‌تواند باعث کاهش دردهای دیسک کمر و گردن شود.
  • کپسول فست ران می تواند در کاهش درد مفاصل و استخوان ها موثر واقع شود.
  •  با وجود کپسول فست ران می تواند درد ناشی از غضروف ها را کم کرد.
  •  دردهای ناشی از آرتروز را هم می توان با استفاده از کپسول فست ران تسکین داد.

با توجه به موارد بالا می توان فهمید که محدوده اثرگذاری کپسول fastrun بسیار وسیع و فوق العاده است که در مدت کوتاهی می ‌تواند تصویر بسیار خوب و زیادی داشته باشد البته که دوره مصرف و دوز های آن توسط پزشک معالج معین می شود که بین ۳ تا ۶ ماه است.

آیا مصرف کپسول فست ران در زمان بارداری مناسب است؟

البته که خانم های باردار و وضعیت حساس و قابل توجهی نسبت به دیگر افراد دارند از این رو باید همواره مراقب بود اما همان طور که می دانید کپسول های فست ران از جمله کپسول های موثر و درجه یک هستند که تاثیر گذاری آن ها و روی استخوان و غضروف و مفاصل است از این رو نمی توانند خطرناک باشند اما خانم های باردار قبل از استفاده از این محصول باید حتما از پزشک متخصص سوال بپرسند و اگر پزشک آن ها تشخیص داد به مصرف آن بپردازند حتی ممکن است ست پزشکی استفاده از کپسول فست ران را برای خانم های باردار متوقف نکند اما دوزهای آن را کاهش دهد و یا دور های درمان آن را کوتاه تر کند.

بیشتر بخوانید:  مشاهده نسخه الکترونیکی توسط بیمار

در هنگام بروز چه علائمی باید از کپسول فست ران استفاده کرد؟

اگر خدایی نکرده در قسمت هایی از استخوان های بدن درد های شدید حس کردید و یا اگر از استخوان های شما صدا های عجیبی شنیده می شود و یا اگر آرتروز گردن یا آرتروز زانو دارید همچنین اگر دیسک کمر و یا دیسک گردن دارید و یا مفاصل شما دچار مشکل شده است می ‌توانید از کپسول فست ران استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که حتما زیر نظر پزشک و در دوز ها و دوره درمان معینی از آن ها استفاده کنید تا نتیجه بگیرید.