کپسول فست ران او پی دی فارما 15 عددی OPD Pharma Fastrun 15 Capsules
کپسول فست ران برای دیسک کمر

کپسول فست ران برای چی خوبه؟ کپسول فست ران دارای ترکیباتی است که گیاهی می باشند و برای بیماری های آرتروز و دیسک کمر بسیار کمک کننده است. به دلیل گیاهی بودن این کپسول عوارض داروی شیمیایی ندارد و به مقدار قابل توجهی، درد و التهابات مفاصل را در دیسک کمر و آرتروز کاهش می دهد. در ادامه با داروخانه آنلاین داروبیار همراه باشید تا بیشتر با کپسول فست ران برای دیسک کمر آشنا شوید.

دیسک کمر چیست؟

دیسک کمر را از لحاظ ساختمانی به یک چرخ اتومبیل تشبیه می کنند. چرخ اتومبیل یک لاستیک خارجی دارد که جنس آن محکم است و تایر نامیده می شود. در داخل آن لاستیک نرمی وجود دارد که به آن تیوب می گویند. در داخل تیوب هوای پر فشار باد وارد می کنند. همچنین دیسک کمر را مانند دانه های تسبیح که به هم متصل شده اند تشبیه کردند. ستون مهره ها به صورت یکپارچه درست نشده اند. این قطعات استخوانی را تنه مهره می گویند و قسمت هایی که این استخوان ها را به هم وصل می کند دیسک می نامند. دیسک کمر هم مانند چرخ اتومبیل از دو قسمت که قسمت خارجی آن محکم تر است واز ۳۲ لایه درست شده حلقه می گویند و قسمت داخلی حلقه که دیسک ساختمان ژلاتین مانندی به نام هسته دیسک می باشد وجود دارد.
کمر دارای ۵ مهره استخوانی است. در بین مهره ها غضروف وجود دارد، که به آنها دیسک کمر می گویند.

شایع ترین علائم دیسک کمر

زمانی که درد از کمر به پشت باسن و پشت ران تیر بکشد و از آنجا به پشت ساق پا برسد اصطلاحاً دیسک کمر گفته می‌شود. زمانی که به دیسک کمر دچار می‌شوید، ممکن است که به صورت دائمی درد را احساس نکنید و درد در زمانهای مختلف به سراغ شما می آید. درد دیسک کمر زمانی که از کمر به اندام‌های تحتانی کشیده می‌شود، بدون اینکه سابقه کمر درد داشته باشید به آن دیسک کمر می گویند.
کسانی که دیسک کمر دارند پزشکان با توجه به خواصی که استفاده از کپسول فست ران دارد، آن را برای کاهش درد دیسک کمر به بیماران تجویز می کنند.

بیشتر بخوانید:  بهترین دارو برای درد معده

کپسول فست ران ترکیباتی از گیاهان دارویی و اثرات اثبات شده دارد:

کپسول fastrun با داشتن سویا و آووکادو که مواد موثری هستند، اثر بهبود دهنده و تسکین دهنده زیادی را برای درمان بیماری های مفاصل دارند. ‏
سویا به دلیل اینکه مقدار پروتئین زیادی دارد، کسانی که دچار درد در ناحیه مفاصل مانند دیسک کمر هستند، به دلیل وجود سویا در قرص فست ران التهابات مفاصل را کاهش می دهد و باعث ترمیم شدن غضروف ها میشود.
آووکادو ترکیباتی مانند فیتواسترول دارد که باعث می شود التهاب و درد را کاهش دهد و به همین دلیل است که از آن در قرص فست ران، برای افزایش روند بهبودی در دیسک کمر استفاده می کنند. بدین ترتیب می توان گفت آووکادو و سویا نقش بسیار ضروری و مهمی را در روند بهبودی بیماری دیسک کمر دارند. کپسول فست ران به دلیل داشتن منشا گیاهی، می‌تواند اثر مغذی بر بافت همبند بگذارد، که باعث سنتز و بازسازی کلاژن و بازسازی غضروف می شود. این کپسول برای بازسازی غضروف به حالت اولیه و طبیعی خود بسیار کمک کننده است. استفاده از قرص فست ران پس از مدتی به صورت آهسته شروع به تاثیر گذاری می کند و در صورت مصرف آن در دراز مدت، تاثیر آن را به صورت قابل توجه و در نهایت کاهش درد عملکردی و حملات ناگهانی خواهید دید.

برای مطالعه بیشتر کلیک کنید: کپسول فست ران برای چی خوبه؟

 

خواص استفاده از کپسول فست ران برای دیسک کمر

استفاده از این کپسول، انعطاف پذیری غضروف ها را افزایش می دهد، درد ناشی از ابتلا به دیسک کمر را کاهش میدهد. باعث میشود که حرکت و عملکرد مواد و مفاصل بهبود یابد. از خراب شدن غضروف ها جلوگیری می کند. بافت همبند و کلاژن را بازسازی و ترمیم می کند. قرص فست ران دارای عصاره های طبیعی و گیاهی آووکادو و سویا است و استفاده از آن هیچگونه عوارض جانبی برای بدن ندارد. باعث تسریع در روند بیماری میشود و علاوه بر آن زخم های موجود بر روی پوست را بهبود می بخشد. همچنین باعث درمان اختلالات لثه و التهاب عروق و رگها می شود. در مدت زمان کوتاه اثربخشی بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:  ویتامین های محلول در چربی کدامند؟

مطالب مرتبط: