گرانترین مکمل بدنسازی
گران‌ترین مکمل بدنسازی

مکمل‌ها محبوبیت زیادی بین ورزشکاران داشته و با هدف عضله سازی، افزایش قدرت و عملکرد بدنی استفاده می‌شوند. هر مکمل بسته به ترکیبات، مقدار یا تعداد و برند تولید کننده قیمت متفاوتی خواهد داشت که این معیار هنگام خرید یک مکمل اهمیت زیادی پیدا می‌کند. از آنجایی که بخشی از مکمل‌های موجود در بازار، وارداتی هستند قیمت آن‌ها بسته به مکمل‌های دیگر گران‌تر بوده و معمولا تاثیر پذیری بهتری هم دارند.

گران‌ترین مکمل بدنسازی کدام است؟

در این مقاله از دارو بیار قصد داریم به معرفی گران ترین مکمل بدنسازی بپردازیم.

  1. پودر پروتئین وی 100 درصد مایولین مایوجنیکس

مشاهده قیمت پودر پروتئین وی 100 درصد مایولین مایوجنیکس

وزن: 2268 گرم

یکی از گرانترین پروتئین وی موجود در بازار، مکملMyogenix Myolean 100 Protein Whey است که تاثیر پذیری بالایی داشته و می‌تواند به بدنسازان کمک کند تا به اهداف مورد نظر خود دست یابند. در این مکمل 18 اسید آمینه ضروری و BCAA وجود داشته و در کنار آن ترکیبات ارزشمندی مانند کلسیم، آهن، سدیم و پتاسیم دارد که کمبودهای موجود در برنامه غذایی را پوشش می‌دهند. با مصرف مایولین مایوجنیکس قبل و بعد از تمرین پس از یک دوره متوجه تغییرات زیادی خواهید شد.

  1. پودر دلیشس وی کیو ان تی

مشاهده قیمت پودر دلیشس وی qnt

مقدار: 2.27 کیلوگرم

پودر دلیشس وی کیو ان تی با تامین پروتئین مورد نیاز بدن، به بدنسازان کمک می‌کند تا حجم عضلانی بیشتری بدست آورده و عضلات قدیمی خود را حفظ کنند. این مکمل در کنار تاثیر بسیار خوب بر سلامت و عملکرد بدن، طعم بسیار خوبی هم داشته و هیچ شکری در ترکیب آن قرار ندارد. ترکیبات موجود در پودر دلیشس وی کیو ان تی به شکلی است که علاوه بر عضله سازی، باعث تسریع ریکاوری عضلات پس از تمرینات سنگین ورزشی می‌شود. هم‌چنین با بالا بردن سطح انرژِی بدن، امکان انجام تمرینات بیشتر را فراهم می‌سازد.

  1. پودر گینر افتر شاک کریتیکال مس مایوجنیکس

مشاهده قیمت پودر گینر کریستال مس مایوجنیکس

ورن: 2550 گرم

بیشتر بخوانید:  انواع مکمل پمپ در بدنسازی

اگر در حین انجام تمرینات بدنسازی قصد دارید وزن خود را افزایش دهید، پودر گینر افتر شاک کریتیکال مس مایوژنیکس می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این مکمل برای افرادی که لاغر هستند یا از سو هاضمه رنج می‌برند، فواید زیادی داشته و باعث بالا رفتن عملکرد بدن حین انجام تمرینات می‌شود. در بیشتر گینرهای موجود در بازار کربوهیدرات و پروتئین به نسبت 3 به 1 به کار می‌روند اما در این مکمل، نسبت 2 به 1 بوده و در تولید آن از کراتین و گلوتامین هم استفاده شده است. این نسبت نشان می‌دهد که در صورت استفاده از این گینر، عضله بدون چربی بدست خواهید آورد، البته برای این هدف باید تغذیه و ورزش را نیز جدی بگیرید. پودر گینر افتر شاک کریتیکال مس مایوژنیکس تحت لیسانس آمریکا تولید شده و فاقد شکر است.

  1. پودر ایزو وی ژن استار

گرانترین پروتئین وی

 

مشاهده قیمت پودر ایزو وی ژن استار

وزن: 2270 گرمی

برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن خود در طول دوره بدنسازی، می‌توانید از مکمل پودر ایزو وی ژن استار استفاده کنید که کمبودهای پروتئینی موجود در بدن را جبران کرده و در افزایش حجم عضلات موثر است. این مکمل خالص‌ترین پروتئین وی موجود در بازار بوده و در ترکیب آن 90 درصد پروتئین ایزوله وجود دارد. در کنار پروتئین، پودر ایزو وی ژن استار سرشار از آمینواسیدها و مواد مغذی دیگری است که در عضله سازی و حفظ آن‌ها نقشی کلیدی ایفا می‌کنند. آنزیم‌های خاص به کار رفته در این مکمل باعث هضم سریع‌تر و بهتر مکمل شده و اثر بخشی آن را تضمین می‌کنند.

  1. پودر مگاسوی ادوای

مشاهده قیمت پودر مگاسوی ادوای

وزن: 3600 گرمی

در ترکیبات پودر مگاسوی ادوای از 90 درصد پروتئین گیاهی استفاده شده که در کنار فیبرهای مولکولی و غذایی، سلامت روده را نیز حفظ می‌کند. این پودر برای خانم‌ها و آقایان کاربردی بوده و می‌تواند کمک زیادی به بدنسازان برای افزایش حجم عضلانی برساند. در کنار تمام تاثیرات مفید مکمل در بدنسازی، با جلوگیری از جذب کلسترول موجب کاهش مشکلات قلبی و عروقی در بدن فرد خواهد شد.

  1. پودر ایز وی پروتئین با طعم شکلات فارماتک

مشاهده قیمت پروتئین وی فارماتک

وزن: 2270 گرم

بیشتر بخوانید:  پروتئین وی ایرانی یا خارجی؟

اگر به دنبال تهیه مکملی ایرانی و با کیفیت هستید، پروتئین ایزو وی فارماتک همان چیزی است که می‌تواند خواسته‌های شما از یک مکمل با کیفیت را برآورده سازد. کنسانتره پروتئین آب پنیر موجود در ترکیب این مکمل، پروتئین مورد نیاز بدن ورزشکاران را تامین کرده و موجب عضله سازی بهتر و سریع‌تر می‌شود. هضم پروتئین ایزو وی فارماتک برای بدن راحت بوده و مواد مغذی موجود در ترکیب آن، کمبودهای رژیم غذایی را جبران می‌کنند. علاوه بر تمام تاثیرات مثبت این مکمل در ساخت عضله، مانع جذب و نگهداری کلسترول بد توسط بدن شده و خطر بیماری‌های قلبی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

  1. پودر وی پروتئین ایزوله کی ام پی اسپرت

مشاهده قیمت وی پروتئین ایزوله کی ام پی اسپرت

وزن: 2270 گرم

بدنسازان معمولا برای افزایش حجم عضله بدون چربی از مکمل‌های حاوی پروتئین مانند پروتئین وی استفاده می‌کنند تا آن‌ها را به هدف‌شان برساند. پودر وی پروتئین ایزوله کی ام پی اسپرت حجم زیادی پروتئین را در خود جای داده و آمینو اسید و مواد مغذی دیگری هم دارد که برای سلامت بدن مفید هستند. هضم این مکمل سریع اتفاق افتاده و باعث ترمیم بافت‌های عضلانی می‌شود.

  1. پودر پروتئین وی اف بی آر

مشاهده قیمت پروتئین وی fbr

مقدار: 2270 گرم

پودر پروتئین وی اف بی آر از جمله گران ترین مکمل بدنسازی و در عین حال بهترین مکمل‌های موجود در فروشگاه‌ها است که علاوه بر عضله سازی در تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود سیستم گوارشی و عملکرد سیستم قلبی عروقی تاثیر مثبت دارد. از جمله ترکیبات آن می‌توان به پروتئین، کلسیم، سدیم، ویتامین‌ها و … اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها برای عملکرد صحیح بدن حائز اهمیت هستند. از آنجایی که مکمل غنی از پروتئین‌ها و درشت مغذی‌ها است، باعث افزایش متابولیسم و کاهش چربی‌های مضر بدن می‌شود.

  1. پودر وی پروتئین 100 آیرون مکس

مشاهده قیمت پروتئین وی آیرون مکس

وزن: 2000 گرم

بیشتر بخوانید:  سالم ترین مکمل های بدنسازی 2024 را بشناسید

آیرون مکس از جمله برندهای با کیفیتی است که مکمل‌های متنوعی را بسته به نیاز ورزشکاران تولید می‌کند. مکمل پروتئین وی آیرون مکس از بهترین محصولات این کمپانی است که با تامین پروتئین و مواد مورد نیاز، باعث افزایش حجم عضلانی بدون چربی شده و سلامت سیستم ایمنی بدن را نیز تضمین می‌کند. مکمل پروتئین وی آیرون مکس تحت لیسانس آلمان تولید شده و دارای قدرت جذب سریع و هضم آسانی است.

  1. پودر وی پروتئین ساپلند نوتریشن با طعم کوکی

مشاهده قیمت پروتئین وی ساپلند نوتریشن

وزن: 2270 گرم

آخرین مکمل موجود در لیست گران ترین مکمل بدنسازی در این مقاله، پودر پروتئین وی ساپلند نوتریشن است که کیفیت بالایی داشته و اثر بخشی آن اثبات شده است. با مصرف این مکمل نیاز بدن به انواع پروتئین و کربوهیدرات را برطرف کرده و آمینو اسیدهای ضروری را نیز در اختیار بدن خود قرار می‌دهید. برای مصرف پودر پروتئین وی ساپلند نوتریشن تنها کافیست آن را با آب یا شیر ترکیب کرده و میل کنید.

برای مشاهده دیگر مکمل های بدنسازی در داروخانه آنلاین داروبیار کلیک کنید.

سخن پایانی

پیش از مصرف هر مکملی لازم است ابتدا با پزشک مشورت کرده و مکملی مناسب برای خود تهیه کنید. از آنجایی که مکمل‌ها نقش مهمی در سلامت بدن ایفا می‌کنند، بهتر است از مدل‌هایی استفاده کنید که کیفیت بالاتری داشته و می‌توانند نیاز بدن به انواع مواد مغذی را پوشش دهند. برای خرید بهترین مکمل بدنسازی می‌توانید با کارشناسان ما در داروخانه آنلاین داروبیار در ارتباط باشید تا راهنمایی‌های لازم در اختیار شما قرار گیرد.

مقالات مرتبط: