بازخورد درباره این کالا

بمب آبرسان صورت SPF15 مردانه حاوی هیالورونیک اسید، کوآنزیم کیوتن و ویتامین ای کامان 500 میلی لیتری COME’ON Face Moisture Water Bomb Men Hyaluronic Acid & Q10 & E 500 ml

دسته بندی:
شناسه محصول: 6260623341612
4
از 12 رای
13 دیدگاه

ارسال کالا

ارسال با پست پیشتاز ----- ارسال در تهران بین 2 تا 3 روز کاری ----- ارسال شهرستان بین 3 تا 5 روز کاری

Free Shipping icon

فقط در صورتی که پلمپ کالا باز نشده باشد، امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" مورد قبول است.

ناموجود

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای برگه، از کالاهای مشابه این کالا دیدن نمایید.

نقد و بررسی بمب آبرسان صورت SPF15 مردانه حاوی هیالورونیک اسید، کوآنزیم کیوتن و ویتامین ای کامان 500 میلی لیتری COME'ON Face Moisture Water Bomb Men Hyaluronic Acid & Q10 & E 500 ml

بمب آبرسان صورت SPF15 مردانه حاوی هیالورونیک اسید، کوآنزیم کیوتن و ویتامین ای کامان حاوی میوه های آنتی اکسیدانت (پشن بری) ضدپیری، چین و چروک و کاهنده آثار آن ها، جوانسازی حاوی کوآنزیم کیوتن با ویژگی ترمیم کنندگی، رطوبت رسانی و کنترل چربی پوست با جذب فوق العاده می باشد.

بمب آبرسان صورت SPF15 مردانه حاوی هیالورونیک اسید، کوآنزیم کیوتن و ویتامین ای

کرم پمپی بمب آبرسان SPF15 مردانه کامان با فرمولاسیون جدید بر پایه آب مخصوص آقایان تولید شده است. این کرم حاوی هیالورونیک اسید بوده و با جذب سریع و بافت سبک، بدون ایجاد براقیت، پوست را آبرسانی می‌کند. به علاوه با استفاده از بمب آبرسان کامان کاهش قرمزی و تیرگی پوست و به دنبال آن روشن شدن و سفت شدن پوست را شاهد خواهید بود. کرم کامان به دلیل بهره مندی از کوآنزیم کیوتن، ویتامین E و عصاره پشن بری خاصیت تغذیه کنندگی و رفع نیازهای پوست را دارد. این کرم مرطوب کننده یک پیشنهاد فوق العاده برای آقایانی است که قصد تجربه پوستی لطیف، زیبا و سلامت را دارند.

بافت کرم به قدری سبک و با جذب بالا است که در عرض چند دقیقه دیگر وجود آن را روی پوست احساس نخواهید کرد. هیالورونیک اسید یا همان سدیم هیالورنات ماده‌ای است که از ابتدای تولد در پوست افراد وجود دارد و به همین دلیل است که پوست نوزادان بسیار لطیف است. هیالورونیک اسید با در نظر گرفتن شرایط رطوبت هوا، مقدار مناسبی از رطوبت را برای پوست ما جذب می‌کند. با روند افزایش سن رطوبت پوست به صورت قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند و علائم پیری از جمله کاهش خاصیت انعطاف پذیری و ایجاد چین و چروک نمایان می‌شود. در این زمان مصرف کرم‌های حاوی هیالورونیک اسید بسیار موثر خواهد بود.

مزیت استفاده از بمب آبرسان صورت SPF15 مردانه حاوی هیالورونیک اسید، کوآنزیم کیوتن و ویتامین ای

استفاده آسان، سبکی و قابلیت استفاده کرم در تمام نقاط پوست و از همه مهم‌تر قیمت به صرفه آن سبب می‌شود تا بتوان از بمب آبرسان کامان به مقادیر مناسب و به صورت مداوم استفاده کرد. این روند به افزایش اثرگذاری محصول بسیار کمک کرده و در نهایت احساس خواهید کرد پوستتان مثل کودکی نرم و لطیف می‌شود.


ویژگی های بمب آبرسان صورت SPF15 مردانه حاوی هیالورونیک اسید، کوآنزیم کیوتن و ویتامین ای

  • فرمولاسیون سبک و رایحه‌ای مناسب آقایان
  • برطرف کننده خشکی و احساس کشیدگی
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • برطرف کننده قرمزی و تیرگی
  • جذب فوق العاده قوی
  • آبرسان قوی پوست
  • مناسب انواع پوست
  • فاقد چربی

ترکیبات

سدیم هیالورنات، سرامید NP، سرامید APف سرامید EOP، توکوفریل استات (ویتامین E)، عصاره توت سیاه، سیکلومتیکون، کوآنزیم کیوتن، پنتیلن گلایکول، گلیسرین، فروکتوز، اوره، سیتریک اسید، سدیم هیدروکساید، مالتوز، سدیم پی سی ای، سدیم کلراید، سدیم لاکتات، تری بوتیل آدیپات، ایزو آمیل لائورات، پروپیلن گلایکول، دایمتیکن 100، هیدروکسی اتیل آکریلات/ سدیم اکریلوریل دی متیل تائورات کوپلیمر، اتیل هگزیل گلیسرین، رنگ مجاز آرایشی بهداشتی، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، آب دیونیزه

هیالورونیک اسید

محصولات واتر بمب کامان همگی حاوی هیالورونیک اسید بوده که یکی از قوی ترین ترکیبات آبرسان است. رطوبت رسانی این محصولات نیز طولانی بوده و تا 72 ساعت پوست شما را هیدراته نگه می‎دارد و بعلاوه خاصیت الاستیسیته و کشسانی پوست را بار می‌گرداند. از دیگر فواید این محصول می‎توان به بافت ژل کرم آن اشاره کرد که بسیار سبک است و به سرعت جذب پوست می‎شود. جالب است که این خاصیت باعث شده تا برای انواع پوست مناسب بوده و باعث ایجاد تحریکات پوست و آکنه نشود. این محصول دارای خاصیت ضدالتهابی زیاد  بوده و برای پوست‌های حساس هم مناسب استفاده است. پس از استفاده از این محصول پوست جلوه مات و طبیعی به خود گرفته و این ژل کرم باعث براق و چرب شدن صورت نمی‎شود.

اهمیت کوآنزیم Q10 برای پوست

پوست بدن انسان تحت تاثیر عوامل متعدد بیرونی مانند نور خورشید، استرس‌ها، آلودگی‌های محیطی، نیکوتین و عوامل دیگر شروع به پیری می‌کند. فرایند پیری در پوست انسان بطور تدریجی شروع شده و در طول زمان تاثیرات آن بر روی هم انباشته شده و در نهایت موجب پیری می‌شود. کپسول کوکیوتن امریکن ویتامین ضد پیری بسیار موثری بوده و قادر است تا این فرآیند را به تاخیر بیاندازد. کوآنزیم Q10 یک آنتی اکسیدان طبیعی بوده و رادیکال‌های آزاد را که موجب آسیب به سلول‌ها می‌شوند خنثی می‌کند. همچنین این کوآنزیم می‌تواند انرژی‌های تازه‌ای در انجام فرآیندهای متابولیک به پوست ببخشد.

ویتامین   E

ویتامین  E 

این ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود . این ویتامین از راه کانالهای پیلوسباسه به داخل فولیکول مو نفوذ کرده و باعث تقویت مو میشود. همچنین وجود آن بر روی مو باعث کاهش تخریب ناشی از اشعه UV می شود. زیرا این ترکیب رادیکالهای آزاد اکسیژن را به دام انداخته و از پراکسیداسیون چربی ها در اثر اشعه UV جلوگیری می نماید. همچنین خصوصیات تشکیل لایه محافظ بر روی مو را داشته و باعث رطوبت رسانی به مو نیز می شود

 

پشن بری

 میوه ی جنگلی مفیدی است که در برخی نقاط دنیا رویش پیدا می کند و در ایران نیز یافت می شود. این میوه که از خانواده ی توت ها محسوب می شود، با داشتن ویتامین های فراوان و آنتی اکسیدان های متنوع، برای سلامتی کلی بدن و همچنین سلامتی و شادابی پوست بسیار مفید است.

پشن بری، دارای مقادیر فراوانی از الاجیک اسید می باشد. الاجیک اسید یک ترکیب فنولی است که از سرطان جلوگیری می کند و از پیش روی سلول های مربوط به این بیماری جلوگیری می کند. روغن نهفته در تمشک، دارای المان های ضد خورشیدی بوده و علاوه بر این، پشن بری می تواند به افرادی که از داشتن اضافه وزن رنج می برند، کمک کند تا وزن خود را به اندازه ی نرمال برسانند.

با تقویت سیستم ایمنی شما، این کوچولوهای قرمزرنگ سخت تلاش می کنند که سلامت عمومی بدن تان را تضمین کنند. همچنین تمشک می تواند دارای خواص شگفت انگیزی در زمینه ی کاهش سرعت روند پیری باشد. شما به راحتی می توانید پشن بری را در برنامه ی روزانه ی غذایی تان قرار دهید.

پشن بری آنتی اکسیدان های فراوانی دارد که این آنتی اکسیدان ها قادرند بسیاری از مشکلات و مسائل مربوط به سلامتی را حل و فصل نمایند. یکی از این مشکلات، در اندام پوست است. همان مشکلی که بسیاری از افراد بعد از سنین بلوغ، به آن دچار می شوند. و این مشکل همان چین و چروک های پوستی است. خواص آنتی اکسیدانی پشن بری، دقیقا از ویتامین C نهفته در آن نشات می گیرد. این ویتامین سبب می شود تغییرات رنگی پوست ناشی از افزایش سن، کمتر شود. پشن بری، مانند جادویی روی چین های صورت عمل می کند. پشن بری، از پوست در برابر پرتوهای خطرناک خورشیدی محافظت می کند. شما اگر در مصرف پشن بری به صورت خوراکی و استعمال خارجی بر روی پوست مداومت نمایید، خواهید دید که خطوط ظریف پوست تان به مرور پر می شود و شاداب تر و جوان تر به نظر می رسید

 


چطور مصرف کنیم

مقدار مناسب از کرم پمپی SPF15 کامان را اول صبح، آخرشب بعد از استحمام یا شستشو و قبل از آرایش روی پوست صورت یا دست زده و به آرامی پخش کنید.


لطفا دقت کنید

در جای خشک و خنک و به دور از نور مستقیم آفتاب در دمای اتاق نگهداری شود.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

شما هم درباره این کالا پرسش ثبت کنید

امتیاز کاربران به: بمب آبرسان صورت SPF15 مردانه حاوی هیالورونیک اسید، کوآنزیم کیوتن و ویتامین ای کامان 500 میلی لیتری COME'ON Face Moisture Water Bomb Men Hyaluronic Acid & Q10 & E 500 ml | (13 نفر )

3.83
از 5
از مجموع 13 امتیاز
نظر خود را در مورد این محصول بیان کنید.
چهارشنبه 1 شهریور 1402 ‌BARSAM
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

دركل راضي بودم فقط اسپري ضعيفه و من درش رو باز ميكنم و استفاده ميكنم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 1 شهریور 1402 الله علم
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خیلی خوبه اکلیلی وشاینه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 30 مرداد 1402 ایپک
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

نسبت به خیلی ها بهتره

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
یکشنبه 22 مرداد 1402 کیانا !
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

نباید ازش تغییر رنگ زیادی رو انتظار داشت. ولی بسیار خوش‌بوئه و شاین زیبایی به پوستتون می‌ده.

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
سه‌شنبه 10 مرداد 1402 Roya
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

عالیه، من چند ساله ازش استفاده می‌کنم و رنگ کاراملی می‌ده.

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
پنج‌شنبه 5 مرداد 1402 الیسا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

اون یکی مدلاش بهتره این استفادش سخته میریزه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 2 مرداد 1402 عالی بود
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خوبه از خریدش راضیم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
پنج‌شنبه 29 تیر 1402 پارس
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

برای پوست من مناسب و خوب

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
جمعه 23 تیر 1402 sama
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خیلی خیلی کرم خوبی بود حیف ک انقدر گرونش کردن نمیتونم ناچار بخرمش

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 19 تیر 1402 ذناتلتهبخ
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

راضی بودم از کیفیت ولی حجمش کمه به نسبت قیمت

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
جمعه 15 اردیبهشت 1402 A.Sh
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

با تشكر از ديجي کالا

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
پنج‌شنبه 31 فروردین 1402 پیمان GH
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

بد نیست معمولیه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
پنج‌شنبه 3 فروردین 1402 toork
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

من قبلا استفاده كردم و راضي هستم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
سبد خرید خالی است.