جست و جو در نتایج
براساس قیمت (تومان)
برند

نمایش 1 - 6 کالا از 6

تنظیم هورمونی بانوان

 قرص تنظیم کننده هورمون زنان

راهنمای خرید قرص تنظیم هورمون زنانه

بسیاری از مشکلاتی نظیر اختلال در قاعدگی، جوش های پوستی، بد خلقی، افسردگی، افزایش موهای زائد، ریزش مو و همچنین یائسگی که دختران و زنان را در سنین مختلف درگیر می کند، می تواند منشاء اختلال هورمونی داشته باشد که اغلب اوقات کمتر متوجه این اختلال می شوند و علت را در جای دیگر جستجو می کنند. قرص تنظیم هورمون زنانه از داروهای موثر برای رفع این مشکل می باشد که در داروخانه آنلاین داروبیار موجود است. در ادامه بیشتر پیرامون اختلالات هورمونی، چگونگی تنظیم آن و اطلاعات لازم جهت خرید قرص تنظیم هورمون زنان می پردازیم.

بهترین قرص خارجی برای تنظیم هورمون زنانه

انواع قرص هورمون زنانه خارجی و ایرانی در داروخانه موجود است که امتحان خود را پس داده اند. اکثر قرص ها و کپسول های گل مغربی از بهترین ها هستند. اما به جرئت می توان گفت یکی از بهترین قرص خارجی برای تنظیم هورمون زنانه، کپسول ژلاتینی وومیناویت اورجینال ویواتیون است که شما می توانید با قیمت مناسب در داروبیار تهیه کنید.

مشاهده قیمت ومیناویت اورجینال ویواتیون

مهمترین علائم اختلالات در هورمون های زنانه

هورمون های زنانه در بدن بانوان، نقش کلیدی در چگونگی عملکرد بدن و همچنین سلامت روحی و جسمی آنان ایفا می کند و چنانچه دچار نوسان دائمی و اختلال شود، باعث بروز مشکلاتی در فرد می گردد. علائم بهم ریختن هورمون زنانه با مشکلاتی نظیر قاعدگی های نامنظم، افزایش و رشد بیش از حد موهای زائد، جوش و آکنه های پوستی، خشکی محیط واژن، کم شدن میل جنسی، حساس شدن سینه، اختلالات گوارشی، بی حالی و خستگی مفرط، تعریق و گر گرفتگی، نوسان خلق و خو و ناپایداری های رفتاری، استرس و افسردگی، همراه می باشد. با توجه به مشکلاتی که ذکر شد استفاده از قرص تنظیم هورمون زنانه می تواند تا حدود بسیاری زیادی در رفع این علائم موثر باشد. البته توجه نمایید که قبل از مصرف داروی تنظیم هورمون زنانه، حتما با پزشک خود و یا پزشک داروساز در مورد چگونگی و نحوه مصرف دارو مشورت نمایید.

مهمترین علل بروز اختلال در هورمون های زنانه

تخمدان ها و همچنین غده آدرنال در بدن زنان، وظیفه تولید هورمون های جنسی و یا همان هورمون های زنانه شامل پروژسترون، استروژن و مقداری تستوسترون را بر عهده دارند. این هورمون ها نقش مهمی در بلوغ، قاعدگی، میل جنسی، بارداری و یائسگی در طی دوره های مختلف زندگی بانوان دارند.  بروز برخی بیماری ها  نظیر ابتلا به تنبلی تخمدان و یا همان سندروم تخمدان پلی کیستیک، چاقی و افزایش وزن، استفاده از قرص ضد بارداری، سرطان تخمدان، کم کاری و پرکاری غده تیروئید و استرس می تواند در عملکرد منظم هورمون های جنسی تاثیر گذار باشد و باعث بروز اختلال در هورمون های زنانه گردد. قرص تنظیم هورمون زنانه  با توجه به ترکیباتی آن، می تواند تا حدودی به رفع این اختلالات و تنظیم هورمون های زنانه کمک نماید.

انواع داروها و قرص تنظیم هورمون زنانه

در داروخانه ها شاهد ارائه انواع داروهای تنظیم کننده هورمون زنانه به صورت های مختلف گیاهی و شیمیایی هستیم. قرص های تنظیم هورمون زنانه شیمیایی با استفاده از هورمون های شیمیایی بکار رفته در ترکیبات آن، به تنظیم هورمون های جنسی در بدن می پردازد، که ممکن است عوارضی مانند ریزش مو، افزایش وزن و خطرات قلبی را نیز در پی داشته باشد.

با توجه به عوارض داروهای شیمیایی در این حوزه، هم اکنون قرص تنظیم هورمون زنانه با استفاده از ترکیبات گیاهی موثر نیز توسط دانشمندان و داروسازان در لابراتوار های آزمایشگاهی تولید شده است که ضمن تنظیم عملکرد هورمون های زنانه، عوارضی را نیز به همراه ندارد.

غذای رژیمی شامل میوه، سبزیجات و غلات کامل برای تنظیم هورمون زنانه مفید است. مهم‌ترین ویتامین تنظیم کننده هورمون زنانه شامل مواد غذایی حاوی ویتامین B6 هستند.

درمان اختلالات هورمونی زنانه با قرص تنظیم هورمون زنان

امروزه بسیاری از اختلالات هورمونی زنانه که باعث ایجاد عوارض بسیار زیادی در بانوان و سلامتی آن ها می شود با استفاده از داروهای گیاهی تنظیم هورمون زنانه قابل رفع و درمان می باشد. در ترکیبات قرص تنظیم هورمون زنانه از نوع گیاهی، از عصاره گیاهان مختلف و موثر در تنظیم عملکرد هورمون های جنسی استفاده می شود. این گیاهان با دارا بودن املاح معدنی مختلف، ویتامین ها و ترکیباتی نظیر هورمون های گیاهی و الاژیک اسید که به صورت زیست فعال می باشند، قادر به تقویت هورمون های زنانه هستند. شما می توانید از این داروها جهت درمان قاعدگی های نامنظم و دردناک، کیست های تخمدانی، عفونت های شایع زنانه و … استفاده نمایید.

درمان و رفع تخمدان پلی کیستیک

یکی از شایع ترین مشکلات زنان در سنین باروری ابتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک و یا همان تنبلی تخمدان می باشد. تنبلی تخمدان با توجه به علائم و اختلالات در درجه های مختلفی از خفیف تا شدید می تواند در افراد بروز نماید. یکی از اصلی ترین علل ناباروری تخمک PCOS شناخته شده است که با استفاده از قرص های تنظیم هورمون زنانه،تا حدود زیادی این عارضه کنترل و برطرف می گردد.

درمان اختلالات پریودی

بسیاری از بانوان از اختلالات پریودی از جمله نامنظم شدن و یا قطع قاعدگی رنج می برند. بیماری هایی نظیر آمنوره که به قطع کامل پریودی به مدت شش ماه در زنانی که دارای سیکل نامنظم بوده اند و قطع کامل به مدت سه ماه در زنانی که دارای سیکل منظم بوده اند، اطلاق می شود. همچنین در صورتی که به صورت خونریزی کم و لک بینی باشد، عارضه هیپومنوره به آن گفته می شود. چنین بیماری هایی با مصرف قرص تنظیم هورمون زنانه زیر نظر پزشک درمان می گردد.

عکس قرص تنظیم هورمون زنانه

عکس قرص تنظیم هورمون زنانه

پریموژل 1 گرمی دانا 50 عددی Daana Primogel 1g 50 Capsules
پریموژل 1 گرمی دانا 50 عددی Daana Primogel 1g 50 Capsules

مزایای استفاده از قرص تنظیم هورمون زنان

قرص های تنظیم هورمون زنان با توجه به فرمولاسیون و ترکیباتی که دارد، پس از یک دوره مصرف نشانه های بهبود علائم اختلال هورمونی را به همراه خواهد داشت. برخی از مهمترین مزیت های استفاده از این قرص ها عبارتند از:

l       رفع التهابات لگن و برطرف نمودن سندروم تخمدان پلی کیستیک

l       بهبود پریودی های دردناک و تنظیم اختلالات آن

l       افزایش میل جنسی و تقویت قدرت باروری

l       آنتی اکسیدان های موجود در قرص به افزایش سطح ایمنی بدن کمک می نماید

l       تقویت و رشد هورمون های زنانه

l       رفع عفونت و التهابات

خرید قرص تنظیم هورمون زنان

با توجه به افزایش مشکلات و اختلالات هورمونی در بانوان، سطح تقاضا برای خرید و مصرف قرص تنظیم هورمون زنانه در کشور بالا می باشد. از این رو بسیاری از مراکز و فروشندگان غیر رسمی اقدام به فروش قرص های تنظیم هورمون زنان با قیمت بالا می کنند، که این امر احتمال عرضه  این قرص به صورت تقلبی را افزایش داده و در صورت مصرف، می تواند عوارض جبران ناپذیری را برای بدن به همراه داشته باشد. بنابراین توصیه می شود این محصول را از داروخانه های دارای مجوز به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری و تهیه نمایید. قیمت قرص تنظیم هورمون زنان نیز در داروخانه های معتبر مانند داروخانه اینترنتی داروبیار بسیار مناسب عرضه شده است.

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
سبد خرید خالی است.