دسته بندی محصولات
۱۷+

دیگر دسته بندی ها

جست و جو در نتایج
براساس قیمت (تومان)
برند
وزن
طعم

نمایش 1 - 4 کالا از 4

پروتئین وی 5 کیلویی

قیمت پروتئین وی 5 کیلویی

از آنجا که با بالا رفتن وزن مکمل بدنسازی، قیمت آن افزایش میابد، شاید گمان ببرید که این خرید به صرفه نیست. در صورتی که شما 5 عدد پروتئین وی یک کیلویی خریداری کنید، هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

قیمت پروتئین وی گلد 5 کیلویی

آیا در خرید پرروتئین وی 5 کیلویی تردید دارید؟ برای خرید با صرفه شک نکنید. خرید بیشتر همیشه به معنای از دست دادن نیست. وقتی نوبت به خرید پروتئین وی می رسد، هر چه مقدار آن بیشتر باشد، هزینه هر کیلوگرم کمتر می شود، که راهی موثر برای خرید پروتئین وی برای شماست. اگر سازنده شناخته شده باشد.
پروتئین وی با نازلترین قیمت در داروخانه آنلاین داروبیار عرضه می شود تا شما مصرف کننده گرامی را در خرید با بهترین قیمت و اطمینان از اصالت محصول یاری کند.

خرید پروتئین وی 5 کیلویی باصرفه است؟

پروتئین وی گران قیمت مانند پروتئین وی 5 کیلوگرمی می تواند در عضله سازی بسیار مفید باشد. اما آیا ارزش آن چیزی را دارد که برای آن پرداخت می کنید؟
برای خرید سینه مرغ کیلویی 60000 تومان و پروتئین وی کیلویی 1200000 تومان یک محاسبه ساده انجام دهیم. بنابراین قیمت یک کیلوگرم مرغ حدود 20 برابر بیشتر است. خوب، اگر بخواهیم یک میلیون و دویست هزار تومان مرغ بخریم تا به جای پروتئین وی از آن استفاده کنیم، آیا پروتئین بیشتری دریافت می کنیم یا باید یک کیلو پروتئین وی بخریم؟
به قیمت یک کیلو پروتئین وی می توانیم 20 کیلو گوشت مرغ بخریم که پروتئین بسیار بیشتری از بدن ما را تامین می کند و می تواند بسیاری از وعده های غذایی ما را پر کند. اما 5 کیلوگرم پروتئین وی برای کسانی که زمان کافی برای تهیه غذا ندارند و نمی توانند زیاد بخورند مناسب است.
برای افرادی که می خواهند هزینه کمتری بپردازند، توصیه می شود که همان مواد غذایی را با کمیت و کیفیت بالاتر مصرف کنند و در آینده پروتئین وی را به برنامه خود اضافه کنند.

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
سبد خرید خالی است.