ایا قرص هیرویت باعث جوش صورت میشود
آیا قرص هیرویت باعث جوش صورت می شود؟

 داروبیار در این مقاله قصد دارد به شما درباره‌ی تاثیر قرص هیرویت بر روی ایجاد جوش صورت توضیح بدهیم. احتمالا اگر با قرص هیرویت آشنا شده باشید شایعاتی درباره‌ی این که این قرص باعث به وجود آمدن جوش می‌شود نیز شنیده باشید. اما واقعیت چیست؟ آیا قرص هیرویت باعث جوش صورت میشود؟ اگر واقعا چنین اثری دارد، چرا اینگونه است؟ شما با خواندن این مقاله می‌توانید به پاسخ همه‌ی این سوالات برسید و با حقایق این ماجرا روبرو شوید. پس برای فهمیدن حقیقت تا انتهای این متن ما را همراهی کنید.

هیرویت چیست و کاربردش چیست؟

در ابتدا بیایید بررسی کنیم که قرص هیر ویت چیست و چه کاربردی دارد؟ قرص هیر ویت یک قرص مخصوص برای درمان مشکلات پوست و مو است که به طور بدون تجویز پزشک یا با تجویز پزشک می‌توانید آن را دریافت کنید. درست است که این قرص هم برای پوست و هم برای مو مفید است اما بیشترین کاربردی که دارد در درمان ریزش مو است. این قرص با استفاده از ترکیبات مفیدی که دارد مشکلات بدن را بهبود بخشیده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند. البته این قرص باعث رویش مجدد مو نمی‌شود بلکه فقط از ریزش مو در اثر سو تغذیه یا استرس یا افسردگی جلوگیری می‌کند. اما بیایید در ادامه با مواد تشکیل دهنده‌ی این قرص که از ویتامین‌ها و مواد معدنی گرفته تا آمینو اسیدها  است، آشنا شویم.

برای خرید قرص هیرویت با 60 درصد تخفیف کلیک کنید.

هیرویت-مو 01

مواد تشکیل دهنده‌ هیر ویت

مواد تشکیل دهنده‌ی قرص هیر ویت به طور کلی به سه دسته‌ی ویتامین‌ها، مواد معدنی و آمینو اسیدها تشکیل می‌شوند. در ادامه هر کدام از این مواد و تاثیرشان را بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:  داروی ضد التهاب مغز

اولین ماده تشکیل دهنده‌ی هیر ویت، ویتامین‌ها هستند. ویتامین‌هایی که در هیر ویت استفاده می‌شوند شامل ویتامین‌های B هستند که در تنظیم فعالیت‌های درونی بدن بسیار نقش مهمی دارند و باعث سلامت پوست و مو می‌شوند. چنان چه این گروه از ویتامین‌ها به اندازه کافی در بدن فرد وجود نداشته باشد باعث ریزش مو و آسیب پوست می‌شود.

دومین ماده‌ی سازنده‌ی هیر ویت، مواد معدنی هستند. مواد معدنی که در قرص هیر ویت استفاده می‌شود شامل زینک و آهن هستند. این دو ماده تاثیر به سزایی در سلامت پوست و مو دارند برای مثال زینک سبب رشد و ترمیم بافت‌های پوست و مو شده و همچنین باعث عملکرد خوب غدد چربی اطراف فولیکول‌های مو می‌شود. اما نکته جالب که در این جا وجود دارد آن است برخلاف شایعات قرص هیر ویت نه تنها باعث جوش نمی‌شود بلکه به علت وجود زینک به بهبود آکنه و جوش و ترمیم زخم‌های پوستی کمک زیادی می‌کند. پس این تصور اشتباه را از خود دور کنید و با خیال راحت از آن استفاده کنید چرا که قضیه کاملا برعکس شایعات موجود است.

اما آهن چه فایده‌ای دارد؟

آهن اگر در بدن فردی به اندازه کافی موجود نباشد موها کدر، خشک و نازک می‌شود و ساختار ناخن‌ها نیز ضعیف می‌گردند. آهن هم به در انتقال اکسیژن به اندام‌ها و هم در حفظ سلامتی پوست نقش بسیار مهمی دارد، به هیچ وجه برای پوست مضر نیست و نیازی به وجود نگرانی از این بابت، نیست.

سومین ماده‌ی تشکیل دهنده این دارو، آمینو اسیدها هستند. آمینو اسیدهای موجود در این دارو شامل ال-سیستئین و میتونین هستند که نقش بسیار مهمی در ساخت کراتین مو دارند. همچنین میتونین خاصیت ارتجاعی پوست را بیشتر می‌کند و سیستئین هم با توجه به این که آنتی اکسیدان است و رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند، باعث سلامت پوست می‌شود. بنابراین به طور کلی با توجه به تمام مواد سازنده‌ی این دارو، هیر ویت نه تنها برای پوست مضر نبوده و باعث به وجود آمدن جوش نمی‌شود بلکه باعث سلامت پوست و بهبود مشکلات آن نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید:  پیاسیدین ۳۰۰ برای چیست؟

البته لازم به ذکر است که علاوه بر این سه دسته، مواد دیگری نیز در این دارو وجود دارد که باعث تقویت و بهبود سلامت پوست، ناخن و مو می‌شود. این مواد عبارتند از: یک. کولین، دو. اینوزیتول، سه. لسیتین، چهار. کلسیم، پنج. مس، شش. منگنز و هفت. مخمر. اکنون که متوجه شدیم هیر ویت تاثیر منفی بر سلامت فرد نمی‌گذارد، اجازه دهید بعضی از فواید این ماده بر پوست را بررسی کنیم.

ایا هیرویت باعث جوش میشود؟

همان گونه که در بالا توضیح دادیم، در هیرویت ماده‌ی زینک وجود دارد. زینک یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین موادی است که بر سلامت پوست اثر دارد و بسیار سلامت آن را بهبود می‌بخشد. زینک با توجه به این آنتی اکسیدان است از آسیب زدن رادیکال‌های آزاد به پوست جلوگیری می‌کند و در نتیجه باعث  حفظ سلول‌های پوستی می‌شود. عوامل پیر پوستی عواملی مانند بالا رفتن سن، آلودگی‌های موجود در محیط و هوا، تحت تاثیر اشعه UV خورشید قرار گرفتن هستند که با استفاده از زینک و مکمل‌های حاوی آن می‌توان از آن‌ها جلوگیری کرد و باعث جوان سازی پوست گشت.

علاوه بر این خواص تاثیر دیگری که زینک بر روی پوست و به خصوص بر روی درمان جوش و آکنه دارد بسیار زیاد و قابل توجه است چرا که این ماده خاصیت ضد التهابی دارد و می‌تواند اینگونه اثرات پوستی را که نوعی التهاب پوستی هستند، درمان کرد. افزون بر این، پوستی که آسیب دیده است یا زخم شده است برای ترمیم خود به وجود مواد معدنی نیاز دارد. در قرص هیرویت به سبب اینکه بیست درصد نیاز روزانه بدن از زینک، تامین می‌شود در نتیجه نقش بسیار مهمی بر بهبود و ترمیم پوست دارد.

بیشتر بخوانید:  بهترین قرص های ویتامین برای درمان ریزش مو شدید زنان و مردان

سخن پایانی

 پوست و مو عوامل اصلی زیبایی یک انسان هستند به همین‌ سبب ریزش مو یا آسیب دیدگی پوست اتفاقی بسیار آزار دهنده به حساب می‌آیند. یکی از راه‌های حل این مشکل استفاده از قرص هیر ویت است. شما می‌توانید با استفاده از آن پوست و مویی سالم‌تر داشته باشید. با وجود این، شایعات زیادی درباره‌ی باعث جوش و آکنه شدن این دارو وجود دارد و بعضی گزارش‌ها نیز در این باره داده شده است اما آن چه که از بررسی ما از مواد تشکیل دهنده‌ی این دارو بر می‌آید این است که امکان ندارد این دارو باعث چنین مسئله‌ای بشود بلکه برعکس این دارو نقش درمانگر جوش و آکنه را نیز به علت دارای زینک بودن، دارد. پس با توجه به این بررسی بهتر است در صورت کمبود مواد ضروری، از این قرص استفاده کنید و در این باره دودل نباشید.